رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۳ تیر ۱۳۹۳

سه هزار شهروند و گردشگر برخوان گسترده رمضان در کیش گردهم آمدند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۴/۱۳ – کیش – ایرنا – بیش از سه هزار نفر از ساکنان و گردشگران ایرانی و خارجی جزیره کیش پنج شنبه شب مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در فضایی صمیمی و معنوی در کنار مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش بر سر سفره افطار گردهم آمده و از خوان نعمت رمضان بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که با استقبال گسترده روزه داران در نوار سیاحتی جزیره ، حدفاصل میدان ساحل تا سه راه پردیس برگزار شد شهروندان و گردشگران همچون خانواده ای بزرگ گردهم آمدند و لحظاتی به یاد ماندنی و معنوی ازبا هم بودن را به خاطر سپردند.

قائم مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد کشور که به همراه مدیران و مسوولان در این مراسم حضور یافته بود با مثبت ارزیابی کردن تغییرات اخیر در جزیره کیش گفت : افزایش ساخت وساز ، زیباتر شدن فضاهای شهری نشان دهنده تلاش مداوم مسوولان این جزیره در مسیر توسعه و تحول در جزیره کیش است.

محمد سعیدی کیا افزود: ابتکار برپایی این مراسم از سوی منطقه آزاد کیش و حضور مسوولان در کنار مردم در فضایی ساده و صمیمی نمونه بارزی از احترام و اعتماد به مردم است .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی بر سر یک سفره افطا ر را تصویری زیبای از برادری و همدلی مسلمانان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت : رضایت روزه داران از افطار در کنار هم و در خیابانهای شهر علاوه بر ایجاد حس خوب با هم بودن و افزایش روحیه شادی و نشاط، آیین های زیبای این ماه مبارک را نیز ترویج می کند.

علی اصغر مونسان با اشاره به سنت ها و آیین های زیبای این ماه مبارک و تاکید بزرگان دین برای زنده نگه داشتن سنت حسنه افطاری افزود: فضای روحانی حاکم بر این مراسم، خاطره زیبای ماه مبارک رمضان را در ذهن ساکنان و گردشگران داخلی و حتی خارجی جزیره کیش به یادگار می گذارد.

در این مراسم گردشگرانی از عراق ، امارات ، تایلند ،فیلیپین و دیگر کشورها حضور داشتند .

این مراسم به همت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ، معاونت فرهنگی و اجتماعی و امور زنان سازمان منطقه آزاد کیش و بانوان کارآفرین برگزار شد.

81224948-5801949 سه هزار شهروند و گردشگر برخوان گسترده رمضان در کیش گردهم آمدند

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    قبلا تصاویر مربوط به افطاری دادن در جزیره کیش رو دیده بودم خیلی با عظمت برگزار میشه اگر داخل گوگل سرچ بکنید تصاویر خیلی بیشتری می بینید.

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *