جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

گسترش طرح های توسعه گردشگری کیش

تاریخ بروزرسانی :
۲۶ بهمن ۱۳۹۲

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ – مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به توسعه این جزیره در مناطق شمال و شرق گفت: طرح های توسعه گردشگری در دولت تدبیر و امید به جنوب و غرب کیش گسترش می یابد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه پدیده کیش افزود: کیش در بخش شمالی و شرقی توسعه یافته است اما این فرایند در مناطق جنوبی و غربی صورت نگرفته است و از این رو در تلاش هستیم توسعه طرح های گردشگری در این دو منطقه باشد

وی گفت: در دولت تدبیر و امید برای هر منطقه آزاد ماموریت مشخصی تعیین شده است که در این ارتباط ماموریت کیش در حوزه گردشگری و تجارت است و برنامه های منطقه آزاد کیش حول این دو محور خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: به جای تمرکز بر ساخت پروژه های مسکونی باید به سمت و سوی طرح های توسعه گردشگری حرکت کنیم.

وی همچنین از آغاز طرح بازی های زمستانی تا پایان سال جاری در جزیره کیش خبر داد.

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش نیز در سخنانی در این آیین توجه به فرهنگ و دیانت در توسعه گردشگری را خواستار شد و از مسوولان شرکت مجری ساخت پروژه پدیده خواست که مسجد محوری در این طرح در نظر گرفته شود.

مدیر فروش شرکت پدیده نیز در این آیین با اشاره به نواخته شدن زنگ کارگری ساخت شهر افسانه ای پدیده کیش در روز جاری گفت: این طرح در قالب ساخت پنج برج هر یک به ارتفاع ۲۵۰ متر و ۵۷ طبقه اجرا می شود که دو برج به هتل پنج ستاره و سه برج به مجتمع اقامتی مسکونی اختصاص دارد.

محمدرضا رفیعی با بیان این که پروژه جدید پدیده کیش با هدف جذب گردشگر از کشورهای اسلامی ساخته می شود، گفت: طول اسکله این پروژه یک هزار و ۵۰۰ متر و به صورت پیشروی در دریا خواهد بود که شناورهای متعدد قادر به پهلوگیری در آن هستند.

وی اظهار کرد: این طرح شامل بخش ها و کاربری های متعدد مسکونی، تجاری، تفریحی و ورزشی است که در زمینی به مساحت ۲۵۰ هزار متر مربع و زیربنای بالغ بر ۸۸۸ هزار مترمربع ساخته می شود.

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران و احسان حدادی نخستین مدال آور ایرانی المپیک در رشته دو و میدانی که برای تمرینات آماده سازی در کیش به سر می برند در این آیین حضور داشتند.

در پایان این آیین، متخصصان، کارگران و ماشین آلات مشارکت کننده در فرایند ساخت پروژه پدیده در جزیره کیش رژه رفتند.

مجموعه پدیده که هم اکنون رستوران و مرکز خرید آن در جزیره کیش فعال است در بخش غربی و کمتر توسعه یافته کیش قرار دارد.

کشتی یونانی، پارک آبی در حال ساخت و شهرک در حال ساخت دانشگاهی کیش نیز در این محدوده قرار دارند.

جزیره کیش در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی کشورمان در آب های خلیج فارس قرار دارد.
Kish university گسترش طرح های توسعه گردشگری کیش

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد