رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

سرای ابریشم تهران

لینک این مطلب کپی شد!

سرای ابریشم یکی از راسته های فروش انواع فرش در تهران است که به عنوان بزرگترین بازار فرش ماشینی کشور شناخته می شود. سرای ابریشم در زمینی به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ متر مربع با زیر بنایی در حدود ۴۰۰۰ متر مربع واقع در بازار تهران ، تقاطع خیابان شهید مصطفی خمینی و خیابان پانزده خرداد یا همان چهار راه سیروس واقع شده است. سرای ابریشم با بیش از ۵۰ واحد تجاری در ۳ طبقه با ارتفاع۵ متر افتتاح شده است.در این مرکز هر فرشی با هر رنگ و نقش و قیمتی که بخواهید پیدا می کنید. سرای ابریشم با ارسال رایگان فرش به درب منزل،مشکل حمل و نقل را نیز حل کرده است.همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب می توانید به این مرکز رفته و فرش موردعلاقه خود را بخرید.در کنار فرش های نفیس،مجموعه ای از زیباترین تابلو فرش های ایرانی را یکجا در سرای ابریشم خواهید دید.

رستوران بین المللی با بیش از ۵۰ نوع غذای اصیل ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی ریم آمریکا (rheem)، پارکینگ به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع به صورت اختصاصی، اینترنت دائمی و پرسرعت (Wi – Fi)، نگهبانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی، بام باغ با امکانات ویژه در طبقه آخر ،
واقع بودن در طرح اصلی ترافیک
تلفن تماس : ۸۱ ۰۰ ۵۵ ۳۳- ۶ ۰۰۰ ۵۵ ۳۳
ساعت کاری : ۹ الی ۲۱
آدرس : تهران – بازار تهران – چهار راه سیروس
نحوه دسترسی
مسیر مترو
از ایستگاه مترو بهارستان در خط دو استفاده کنید و با تاکسی یا اتوبوس به چهارراه سیروس بروید. همچنین می توانید از ایستگاه مترو ۱۵ خرداد واقع در خط یک مترو تهران استفاده کرده و بقیه مسیر را پیاده و یا با ماشین دودی های قرار گرفته در مسیر خیابان ۱۵ خرداد طی کنید.

-ابریشم-تهران سرای ابریشم تهران

-ابریشم-تهران1 سرای ابریشم تهران

-ابریشم-تهران2 سرای ابریشم تهران سرای ابریشم تهران

منبع:
بزنیم بیرون

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *