رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

مجتمع تجاری اداری گلدیس تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

مجتمع تجاری اداری گلدیس یک مرکز خرید ۱۳ طبقه است که در ضلع جنوب شرقی میدان دوم آریاشهر (صادقیه) تهران جای گرفته‌است. مجتمع تجاری اداری گلدیس دارای ۱۳ طبقه است که سه طبقه اول آن تجاری(۳۳۰ واحد تجاری) و ۱۰ طبقه بالای آن اداری(۲۲۰ واحد) است. طبقه منفی یک و همکف و اول این برج تجاری هستند و طبقه دوم فضای اختصاص یافته برای رستوران میباشد و از طبقه سوم تا سیزدهم آن اداری است. فروشگاه‌های مجتمع تجاری اداری گلدیس در زمینه فروش پوشاک، کیف و کفش فعالیت می‌کنند. مجتمع تجاری اداری گلدیس در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده‌است.این مجتمع زیر نظر مسقیم مهندس عیوضی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است.
یکی از بزرگترین و پر رفت و آمد ترین مراکز خرید غرب تهران بی شک مرکز اداری تجاری گلدیس است؛ این مجتمع خرید می تواند به راحتی بسیاری از نیاز های شما را برطرف کند چرا که انواع محصولات و کیف و کفش مورد نیاز شما در این مرکز پیدا خواهد شد.بیشتر فروشگاه های مجتمع تجاری اداری گلدیس پوشاک و کیف و کفش به فعالیت مشغولند.
نحوه دسترسی
مسیر مترو
با استفاده از خط دو مترو تهران خودتان را به ایستگاه صادقیه برسانید. این ایستگاه نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید گلدیس به شمار می رود.
تلفن تماس : ۴۴۲۸۸۸۰۰
ساعت کاری : ۸ صبح الی ۱۰ شب
آدرس : تهران – فلکه دوم صادقیه – مرکز خرید گلدیس

-تجاری-اداری-گلدیس-1 مجتمع تجاری اداری گلدیس تهران
-تجاری-اداری-گلدیس-2 مجتمع تجاری اداری گلدیس تهران

منابع:
بزنیم بیرون
ویکیپدیا

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *