رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

زیپ لاین دراک شیراز

تاریخ بروزرسانی :
۹ آذر ۱۴۰۱

زیپ لاین دراک شیراز در مجموعه بزرگ پارک کوهستانی دراک شیراز قرار دارد. این زیپ لاین با طول ۱۲۰۰ متر و ارتفاع ۲۰۰ متر، از هیجان‌انگیزترین جاذبه های گردشگری شیراز است و یکی از جذاب‌ترین زیپ‌لاین‌های ایران نیز به شمار می‌رود. یکی آموزش نحوه استفاده از زیپ‌لاین در محل صورت می‌پذیرد و مربیان آموزش‌دیده کوهنوردی و کوهستان روی آن نظارت دارند. از نکات جالب زیپ‌لاین دراک، استفاده از آن به‌صورت دو نفره است. بدین ترتیب کودکان زیر ۹ سال نیز می‌توانند به همراه یکی از والدین خود از لذت و هیجان زیپ‌لاین بهره ببرند.

زیپ لاین ورزشی هیجان انگیز است که حس پرواز ،‌ هیجان و یک سرگرمی متفاوت را برای شما رقم می زند. نحوه کار این وسیله پیچیده نیست. شما را به یک قرقره می بندند و روی یک سیم بکسل که بالای محوطه قرار گرفته رها می کنند تا بعد از طی مسیر به آن طرف از مسیر برسید.

%D8%B2%DB%8C%D9%BE-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%DA%A9-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2-1 زیپ لاین دراک شیراز

پارک کوهستانی دراک

پارک کوهستانی دراک شیراز که با نام‌های کوه برفی، کوه مستسقی و کوه مادر نیز شناخته می‌شود. یکی از کوه‌های مشهور شیراز است که در امتداد رشته کوه زاگرس قرار دارد. این کوه بزرگ و زیبا در شمال غرب شیراز و در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است و لوح سنگی جالبی در قله، اطلاعات کوه دراک در استان فارس را به نمایش می‌گذارد. در سال ۹۲ شهرداری شیراز و سازمان فضای سبز تصمیم گرفتند که پارکی کوهستانی در این منطقه تفریحی بنا کنند. البته پیش از این قله‌های کوه دراک فارس که تا اوایل آذر ماه پوشیده از برف است، مکانی برای تفریح و کوهنوردی بود.

نحوه دسترسی به زیپ لاین دراک شیراز

آدرس : استان فارس، ابتدای بلوار حسینی الهاشمی، از سمت فرهنگ شهر، پارک کوهستانی دراک شیراز

-لاین-دراک-شیراز-2 زیپ لاین دراک شیراز

-لاین-دراک-شیراز زیپ لاین دراک شیراز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *