رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ مرداد ۱۳۹۳

رویکرد دولت یازدهم درفضای بین الملل موجب افزایش ورود گردشگران شد

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۲۳ – تهران- ایرنا- رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با توجه به رویکرد خوب دولت در فضای بین الملل و ادبیات مناسبش در تعامل با دنیا، در زمینه ورود گردشگر به ایران افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مسعود سلطانی فر در همایش ملی سازمان های مردم نهاد که در تالار بزرگ وزارت کشور در حال برگزاری است ضمن تبریک اولین سالگرد آغاز به کار دولت تدبیر و امید گفت: در سال گذشته علیرغم محدودیت هایی که وجود داشت دولت در عرصه های مختلف به موفقیت های زیادی دست یافت.

وی ادامه داد: از جمله این موفقیت ها در زمینه مهار تورم، حل کردن مشکلات هسته ای و در مسیر قرار گرفتن آن، موفقیت در عرصه دیپلماسی، ایجاد شرایط مناسب برای وضعیت بهداشت کشور و ایجاد اشتغال و خروج وضعیت اقتصادی از رکود بود.

سلطانی فر گفت: سازمان میراث فرهنگی سازمانی است که در عرصه توسعه فرهنگی و اقتصادی وظایف و مسوولیت مشخصی دارد و تلاش می کند در جهت تحقق فرامین رهبری که امسال را به نام فرهنگ و اقتصاد و مدیریت جهادی نامیدند، عمل کند.

وی بیان داشت: ایران با جاذبه های فرهنگی، تاریخی و مذهبی خود می تواند مقصد گردشگران مورد رجوع قرار گیرد.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۳ علیرغم جاذبه های بسیار در ایران تنها میزبان ۴.۵ میلیون گردشگر خارجی بودیم گفت: طی سالی که دولت تدبیر و امید روی کار آمده است علیرغم محدودیت هایی که وجود دارد رویکرد خوب دولت در فضای بین الملل و ادبیات مناسبش در تعامل با دنیا ضمن حفظ منافع ملی در حال رسیدن به چارچوب مشخصی هستیم و به همین دلایل در زمینه ورود گردشگر به ایران افزایش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داریم.

سلطانی فر افزود: در شرایط فعلی که اقتصاد کشور دچار رکود است فعال شدن گردشگری می تواند مرهم خوبی برای اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال باشد.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: در این سازمان خودمان را فقط متولی امور حاکمیتی می دانیم و تصدی گری کار با بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: امروز در زمینه حفظ و حراست از میراث فرهنگی نیازمند کمک های جدی و مشارکت همه جانبه مردم و سازمان های مردم نهاد هستیم و تلاش کردیم بتوانیم از این تشکل ها استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: خبر خوشی برای سازمان های مردم نهاد مرتبط با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داریم و آن این است که خانه تشکل ها که محلی برای فعالیت این تشکل ها است آماده شده و در هفته دولت افتتاح می شود و در اختیار آنها قرار می گیرد.

81271744-5882580 رویکرد دولت یازدهم درفضای بین الملل موجب افزایش ورود گردشگران شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *