رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

باب جدید سرمایه گذاری خارجی در شهر گردشگری سرعین گشوده شد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۲/۸ – اردبیل – ایرنا – معاون برنامه ریزی استاندار اردبیل گفت: باب جدید سرمایه گذاری های خارجی در شهر گردشگری سرعین گشوده شده است. محمد باقر بهشتی روز دوشنبه در نشستی با یک تیم سرمایه گذاری از کشور ایتالیا در سرعین به پیشینه مشترک تاریخی دو کشور ایران و ایتالیا اشاره کرد و افزود: دو کشور جزو متمدن ترین کشورهای جهان هستند و می توانند با توجه به نگاه دولت جدید باب جدیدی در همکاری های اقتصادی فراهم کنند.

وی از سرعین به عنوان یکی از قطب های گردشگری شمالغرب کشور نام برد و گفت: این شهرستان ظرفیت های قابل ملاحظه ای در صنعت گردشگری از جمله طبیعت گردی ، توریسم ورزشی ، درمانی و تجاری دارد و این می تواند مراودات اقتصادی دو کشور را

افزایش دهد.

به گزارش ایرنا ، فرماندار سرعین هم در این نشست به جایگاه خاص این شهرستان در رشد اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: آماده همکاری گسترده با تمام سرمایه گذارانی که هدفشان سرمایه گذاری صحیح برای رشد صنعت گردشگری در منطقه باشد، هستیم.

عاطف ناصری افزود: در این زمینه بسته حمایت از سرمایه گذاری آماده شده که می تواند برای پیشرفت اهداف توسعه صنعت گردشگری در حد فراملی تاثیرگذار باشد.

یادوری دومینیکو معاون باشگاه ورزشی جنوای ایتالیا هم گفت: از این که در ایران حضور دارد و می تواند مناطق مختلف و قابلیت شهرهای ایران را از نزدیک ببیند خوشحال است.

وی افزود: شرکت وی در زمینه مختلف ورزشی ، کشتی سازی ، قطعات سنگین ماشین آلات صنعتی ، مد و لباس و ساختمان سازی فعال بوده و صاحب امتیاز روزنامه پرتیراژ ایتالیایی در بخش صنعت توریسم است.

دومینیکو اظهار کرد: این شرکت در سفر دو روزه در ایران در چهار شهر تهران ، تبریز ، انزلی و سرعین مذاکراتی برای همکاری داشته و امیدواریم این صحبت ها زمینه ساز همکاری های بیشتر شود.

شهرستان گردشگری سرعین با جاذبه های فراوان گردشگری ، ده ها دهنه آب گرم و سرد معدنی ، پیست اسکی آلوارس و طبیعت زیبا در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل واقع است.
81141341-5655850 باب جدید سرمایه گذاری خارجی در شهر گردشگری سرعین گشوده شد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *