رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲ شهریور ۱۳۹۳

رونق گردشگری درمانی با «نمک درمانی» در زنجان

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ – مقدمات برای ایجاد کلینیک «نمک درمانی» با هدف ایجاد رونق گردشگری درمانی در زنجان، در حال پیگیری است.

=_UTF-8_B_MTQwODc5NDYyMDIwMF8wMS5KUEc=_= رونق گردشگری درمانی با «نمک درمانی» در زنجان

مسوول سابق دفتر پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان در نخستین قدم برای ایجاد کلینیک «نمک درمانی»، اتاقی شبیه‌سازی‌شده با نمک برگرفته از مواد و مصالح منتقل‌شده از معدن نمک چهرآباد زنجان را ایجاد کرده است‌، که در آن، ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به آسم و آلرژی ضعیف بررسی شده‌اند.

مهدی غلامی گفت: تا کنون ۳۰ نفر از کودکان ۶ تا ۱۴ ساله به‌مدت ۵ نوبت یک ساعته، آزمایش شده‌اند و هفته‌ی آینده نیز ۳۰ کودک دیگر در همین حدود سنی و مدت زمان، تحت آزمایش قرار می‌گیرند تا در صورت رسیدن به نتایج مثبت و بررسی‌های کامل، این کلینیک ایجاد شود.

او افزود: در صورت رسیدن به نتایج مثبت از آزمایش‌ها، در قدم بعدی، کلینیک «نمک درمانی» با همکاری نهادهای ذی‌ربط و انجام موافقت‌های اولیه در این استان ایجاد می‌شود تا علاوه بر درمان بیماران، صنعت گردشگری درمانی نیز یک جاذبه برای حضور گردشگران در زنجان باشد.

=_UTF-8_B_MTQwODc5NDYyMDU0M18wMy5KUEc=_= رونق گردشگری درمانی با «نمک درمانی» در زنجان

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *