جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران بنه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۹ آبان ۱۳۹۶

رستوران بنه تهران، از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های گیلکی پایتخت بوده که در اتوبان حقانی این شهر خودنمایی می‌کند. جایی‌که از سال ۱۳۹۰ در خیابان آپادانا تهران مشغول به کار بوده اما اکنون به دلایلی همچون کمبود جای پارک به حوالی پارک مشهور آب‌و‌آتش نقل مکان کرده است. رستوران بنه، با داشتن دکوراسیونی مدرن و شیک در بدو ورود نظر شما را به خود جلب می‌کند. باید بگوییم که فضای این رستوران، از سه بخش راهرو و دو قسمت در سالن انتهایی تشکیل شده است. بنه با داشتن ظرفیتی برابر با ۶۶ نفر، بهترین پذیرایی‌ها را از شما عزیزان به عمل می‌آورد. محوطه بیرونی این رستوران، با وجود باغچه‌ای زیبا و کوچک فضایی بسیار دوست‌داشتنی و دل‌انگیز را برای گذراندن عصری دلپذیر مخصوصاٌ در فصل تابستان و بهار به وجود آورده است.
در منوی رستوران بنه تهران، می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و دلچسب شمالی را پیدا کنید. میرزا قاسمی، کال کباب و بشقاب میکسی متشکل از میرزا قاسمی، زیتون پرورده و کال کباب در رده پیش غذاهای این رستوران به حساب می‌آیند. مطمئناٌ از امتحان پلا کباب، کباب مخلوط، کباب ترش، جوجه ترش، کباب ماهی ازون برون و کته کبابی بنه پشیمان نخواهید شد. باید بدانید که کته کباب و کباب ترش از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران به شمار می‌روند. هیجان‌انگیزتر این‌که، زمان ورود به بنه با لیوان کوچک آب‌میوه از شما پذیرایی می‌شود. نکته جالب در زمان سرو غذاها در این رستوران، عدم وجود برنج در کنار غذاهاست. به این صورت که، کارکنان با دیس‌های بزرگ و پر از برنج بر سر میزتان آمده و به اندازه‌ای که میل دارید برایتان می‌کشند. از آن‌جایی‌که این امر مانع از اسراف و دور ریخته شدن برنج می‌شود، واقعاٌ کار خوب و جالبی به نظر می‌رسد.
ناگفته نماند که پرسنل آموزش‌دیده و مجرب بنه، بهترین سرویس‌ها را به مهمانان ارائه داده و همواره از آن‌ها راجع‌به طعم و کیفیت غذاها سؤالاتی را می‌پرسند.
آدرس: تهران، چهارراه جهان کودک، بزرگراه حقانی، بلوار شهیدی، جنب پارک آب و آتش، فودکورت راه چوبی.
شماره تماس: ۸۸۱۹۴۵۰۷-(۰۲۱)
رستوران بنه تهران 1 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 2 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 3 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 4 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 5 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 6 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 7 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 8 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران 9 رستوران بنه تهران

رستوران بنه تهران رستوران بنه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *