جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

نان کافه تهران

تاریخ بروزرسانی :
۹ آبان ۱۳۹۶

نان کافه تهران ، یکی از زیباترین و بهترین کافه‌های پایتخت می‌باشد که با ارائه باکیفیت‌ترین خوراکی‌ها جایگاه ویژه‌ای در میان مردم و اهالی چهارراه پاسداران دارد. فضای دنج و آرام این کافه، آن را به یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه تبدیل کرده است. دکوراسیون داخلی نان کافه، با وجود میز و صندلی‌ها و مبل‌های راحتی بسیار شیک و زیبا که با رعایت فاصله از یکدیگر چیده شده‌اند، در نظر اول توجه شما را به خود جلب می‌کنند. این موضوع، یکی از ویژگی‌های مثبت چیدمان داخلی این کافه می‌باشد. جالب است بدانید که هماهنگی زیادی بین رنگ دیوارها و وسایل نان کافه تهران دیده می‌شود و این امر نشان از ذوق و سلیقه عالی پرسنل محترم این مکان فوق‌العاده دارد. خبر خوش این‌که، علاوه بر سالن اصلی نان کافه، فضای بازی هم برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است. با داشتن محیطی سرسبز و دوست‌داشتنی می‌توان این مکان را از بهترین‌ها برای گذراندن عصری دل‌انگیز مخصوصاٌ در فصل بهار و تابستان دانست.
با نگاهی به منوی پروپیمان نان کافه تهران، متوجه وجود چندین دسته از خوراکی‌های خوشمزه از جمله انواع آب‌میوه، سالاد، نوشیدنی‌های گرم بدون کافئین، قهوه سرد، اسموتی و میان وعده‌های دلچسب و عالی در آن می‌شویم. آب میوه‌های گوارایی همچون آب میوه فصل، آب هندوانه و آب طالبی این کافه روح و جانتان را تازه می‌کنند. تصور خوردن این نوشیدنی‌های دلچسب مخصوصاٌ در گرمای طاقت فرسای تابستان واقعاٌ انسان را سر ذوق می‌آورد. سالادهای مدیترانه‌ای، سزار، ملون و سالاد سبزیجات نان کافه هر اشتهایی را تحریک می‌کنند. نظیر نوشیدنی‌های گرم مانند وایت چاکلت، کوکی وارم و شیرنوتلا این کافه را در هیچ نقطه‌ای از تهران پیدا نمی‌کنید. عاشقان پاستا می‌توانند سه نوع از خوشمزه‌ترین پاستاها شامل پنه کانکیله، پنه با سس آلفردو و پنه با سس پستو را در نان کافه میل نمایند. همچنین، این کافه با سرو چندین نوع میان وعده از جمله کرپ نوتلا، وافل کره بادام زمینی، تاکوی گوشت، وافل بستنی و کرپ ژامبون نیز پذیرایی درخوری از شما عزیزان به عمل می‌آورد. پنینی مرغ، استیک، ژامبون ۹۰ درصد و پنینی بادمجان در ردیف ساندویچ‌های دلچسب و خوشمزه این کافه به شمار می‌روند.
در مجموع، حضور در نان کافه تهران، می‌تواند به یکی از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین خاطرات زندگی شما تبدیل شود. پس، فرصت را از دست نداده و هر چه زودتر سری به این کافه بی‌نظیر بزنید.
آدرس: چهارراه پاسداران، خیابان دولت، پلاک ۲۱.
شماره تماس: ۲۲۵۷۷۴۳۱-(۰۲۱)

نان کافه تهران 1 نان کافه تهران

نان کافه تهران 2 نان کافه تهران

نان کافه تهران 3 نان کافه تهران

نان کافه تهران 4 نان کافه تهران

نان کافه تهران 5 نان کافه تهران

نان کافه تهران 6 نان کافه تهران

نان کافه تهران 7 نان کافه تهران

نان کافه تهران 8 نان کافه تهران

نان کافه تهران نان کافه تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد