جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رستوران شاین تهران

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ مرداد ۱۳۹۶

منطقه سعادت‌آباد یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق تهران به شمار می‌رود. جایی‌که در دل شلوغی‌ها و هیاهوهای کوچه و بازار آن، کافه‌ها و رستوران‌های خوبی را پیدا می‌کنید. مکان‌هایی دنج و شیک برای گذراندن روزی خوش در کنار خانواده که با غذاهایی عالی هر مشتری را جذب می‌کنند. رستوران بین‌المللی شاین یکی از این رستوران‌هاست. در واقع می‌توان گفت شاین یکی از بهترین رستوران‌های بین‌المللی در تهران بزرگ می باشد. این رستوران لوکس در ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ با مدیریت جناب آقای حمید محسنی افتتاح شد. آقای محسنی دارای ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه رستوران‌داری و خرید و فروش مواد غذایی هستند. جالب است بدانید که رستوران شاین دارای تنها آشپزخانه صنعتی شهر می‌باشد.
در بدو ورود، محیط دل‌انگیز و زیبای این رستوران شما را مسحور خویش می‌کند. در طراحی دکور شاین به تمام جزئیات توجه خاصی مبذول شده است. سالنVIP بسیار بزرگ و مدرن با ظرفیت ۳۵۰ نفر و سقفی بلند و تزیین شده زیبایی این رستوران را دو چندان می کند. همچنین، میز و صندلی‌های پارچه‌ای زیبایش راحتی را به شما هدیه می‌دهند. محیط آرام و دنج رستوران شاین گزینه بسیار مناسبی برای قرارهای کاری یا دوستانه و همچنین دورهمی‌های خانوادگی می‌باشد. تلاش تمام پرسنل این رستوران ثبت بهترین و لذت‌بخش‌ترین لحظات برای شماست.
یکی از ویژگی‌های متمایز شاین، داشتن آشپزخانه‌ای مدرن با تمام امکانات است. آشپزخانه‌ای که تمام اصول بهداشتی در آن رعایت می‌شود. سرآشپز بسیار حرفه‌ای این رستوران سعی در ارائه بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را به مهمانان گرامی دارد. لازم به ذکر است که تمام غذاهای رستوران شاین با تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند.
خبر خوش این که می‌توانید در حین صرف غذاهای دلچسب این رستوران از نوای موسیقی زنده هم نهایت لذت را ببرید. در رستوران شاین به جز روزهای شنبه در تمام طول هفته برنامه های شاد و مفرح موسیقی اجرا می شود.
غذاهای منوی این رستوران به ۵ دسته نوشیدنی‌ها، پیش‌غذاها، غذاهای ایرانی، غذاهای فرنگی و انواع پیتزا تقسیم می‌شوند. طعم متفاوت انواع سالادهای شیرازی، سزار و سالاد فصل شاین را امتحان کنید. غذاهای اصیل ایرانی مانند خوراک کباب بختیاری، خوراک ماهیچه گوسفندی، خوراک جوجه کباب مخصوص و باقالی پلو در این رستوران طرفداران زیادی دارند. انواع غذاهای فرنگی مانند بشقاب باربیکیو برزیلی، بیف استراگانف، لم چابس با سس باربیکیو و غیره نیز در این رستوران سرو می شوند. طعم فوق العاده پیتزاهایی همچون پیتزا وگن، پیتزا پلودیابلو و پیتزا فورسیزن شاین را هرگز فراموش نمی‌کنید.
گفتنی است، پارکینگ اختصاص این رستوران نیز در اختیار مهمانان گرامی است. با تجربه یک‌بار رفتن به رستوران شاین، حتماٌ باز هم مایل به صرف غذایی عالی و استفاده از محیط بی‌نظیر آن خواهید بود.
آدرس: تهران، سعادت آباد، چهارراه سرو، بلوار پیام، نرسیده به پارک پرواز، مجتمع تجاری پرواز.
شماره تماس: ۲۲۱۳۵۹۴۶،۲۲۱۳۵۹۴۵-(۰۲۱)

رستوران شاین تهران 1 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 2 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 3 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 4 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 5 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 6 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 7 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 8 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران 9 رستوران شاین تهران

رستوران شاین تهران رستوران شاین تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 1 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • محمد

    یکبارصبحانه خوردیم اینجا..خیلی خوب بود.ولی بنظرم موسیقی زنده مناسب نبود.بسیار پرسروصدا و شلوغ بود

    ۷ دی, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *