جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رزرو ارزان هتل‌های بهداشتی در شرایط شیوع کرونا

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ آبان ۱۳۹۹

در گذشته نه چندان دور گرمای خلیج فارس، سرسبزی سواحل خزر، شکوه تخت جمشید، معماری اصفهان و حرم امام رضا (ع) در مشهد مقاصدی بودند که هرگاه هر ایرانی از روزمرگی خسته می شد به ذهنش برای سفر می‌رسید. سفر همواره بهانه‌ای برای رفع خستگی، دور هم بودن، بازدید از جاذبه های گردشگی و تجربه کوتاه سبک دیگری از زندگی بود. هر چند در این میان سفرهایی نیز با اهداف کاری، درمانی و تحصیلی صورت می گرفتند ولی در ذهن انسان سفر معنی واقعی خود را با هدف تفریح پیدا می‌کند. به هر حال با وجود شیوع کرونا از ۹ ماه گذشته سفر دیگر معنی قبل را ندارد و در حال حاضر بدل به عملی شده است که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا باید از آن پرهیز کرد.

firstbannerhotel 3 رزرو ارزان هتل‌های بهداشتی در شرایط شیوع کرونا
با این وجود به رغم تمام شرایطی که به واسطه کرونا به وجود آمده سفر به پایان نرسیده است. افراد برای امور کاری، پزشکی و تحصیلی خود هنوز مجبور به بستن بار سفر هستند. در این میان اما رکود اقتصادی حاصل از شیوع کرونا گریبان کسب‌وکارهای زیادی را گرفته و درآمدها را کم کرده است. از همین رو دغدغه اقتصادی سفر بیش از پیش پر رنگ شده و افراد را به رزرو هتل یا خرید بلیط هواپیما با بهترین قیمت حساس‌تر کرده است. افزون بر این افراد برای پیشگری از ابتلا به کرونا به دنبال اقامت در هتل‌های هستند که از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها مطمئن باشند. در این شرایط خرید خدمات سفر از تأمین‌کننده‌هایی که به دغدغه‌ای اقتصادی و بهداشتی مردم توجه دارند می‌تواند به انجام سفری ارزان و سالم کمک کند.
اسنپ تریپ از پلتفرم‌های آنلاین حوزه گردشگری است که نه تنها حساسیت خاصی روی کیفیت ارائه خدمات دارد بلکه همواره با ارائه تخفیف‌ برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما ارزان‌ترین سفر را برای کاربران خود رقم زده است. این پلتفرم حوزه گردشگری نه تنها در طول ۵ سال فعالیت خود همواره رعایت اصول بهداشتی را برای همکاری با هتل‌ها مد نظر قرار داده است بلکه با شیوع کرونا لیستی از بهداشتی‌ترین هتل‌ها را که توسط کاربران اسنپ تریپ تهیه شده در اختیار مسافران قرار داده است.
از این رو اگر برای انجام سفرهای ضروری قصد سفر به خراسان رضوی دارید می‌تواند رزرو هتل ها مشهد را با بهترین قیمت در اسنپ تریپ انجام دهید. اگر برای سفر کاری ضرورت دارد که به اصفهان یا شیراز بروید بلیط هواپیما خود را با تخفیف‌های ویژه از اسنپ تریپ دریافت کنید و پیش از سفر بهداشتی‌ترین هتل‌های اصفهان و شیراز را رزرو کنید. همچنین اگر برای سفرهای کاری و تجاری قصد سفر به جنوب کشور را دارید کافی است برای رزرو هتل در قشم و یا رزرو هتل در کیش به وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد