جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

رزرو اینترنتی هتل، ویلا و اقامتگاه در ۵ مرحله

تاریخ بروزرسانی :
۲۵ شهریور ۱۳۹۸

این روزها وبسایت‌های گوناگونی برای رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا و اقامتگاه وجود دارند که مشکل رزرو محل اقامت در سفر را برای مسافران کمرنگ کرده‌اند؛ اما در این بازار پررقابت، برخی از وبسایت‌ها نه تنها خدمات بهتری به مشتریان ارائه می‌دهند، بلکه در زمینه پشتیبانی از مسافران هم بسیار خوب عمل کرده‌اند.
سامانه رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا و اقامتگاه جاباما از دسته وبسایت‌های معتبری است که شرایط رزرو محل اقامت را برای مسافران آسان کرده است و خدمات پشتیبانی مطلوبی هم به مسافران ارائه می‌دهد. با این حال همچنان برخی از مردم، هنگام رزرو اقامتگاه با مشکلاتی مواجه می‌شوند. با توجه به این موضوع در مطلب امروز شیوه رزرو اینترنتی اقامتگاه را به شما یادآوری می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

جاباما رزرو اینترنتی هتل، ویلا و اقامتگاه در 5 مرحله

۱- جستجو و انتخاب
برای رزرو اقامتگاه کافی است که در صفحه اول سایت جاباما، نام محل اقامت یا شهر و تاریخ ورود و خروج مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از جستجو نام شهر، در صفحه بعدی لیستی از مکان‌های اقامتی موجود در شهر مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از فیلترهای قسمت سمت راست صفحه می‌توانید جستجوی اقامتگاه مورد نظرتان را با توجه به مشخصات دل‌خواه خود محدود نمایید. حال اگر در صفحه اول جستجو، نام مکان اقامتی مد نظر خود را وارد کنید و وارد صفحه مشخصات اقامتگاه خواهید شد.
در این مرحله با انتخاب تعداد و نوع اتاق های مورد نظر، وارد فرآیند رزرواسیون می‌شوید. پس از آن صفحه‌ای شامل رزرو را مشاهده خواهید کرد که برای ادامه روند رزرو باید روی کلید ادامه رزرو، کلیک کنید. همچنین در صورتی که قصد اصلاح رزرو را دارید، می توانید از کلید برگشت استفاده کنید.
۲- عضویت و ورود
پس از طی مراحل قبل، پنجره عضویت یا ورود به سایت جاباما برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت می‌توانید با وارد کردن پست الکترونیک، شماره تماس و رمز عبور در سایت جاباما عضو شوید. همچنین در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده‌اید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود به ادامه فرآیند رزرو بپردازید.
۳- ورود اطلاعات
در بخش ورود اطلاعات،به ازای هر اتاق باید اطلاعات یکی از مسافرین وارد شود. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی مسافر، شماره تماس و کد ملی اوست.
۴- پرداخت صورتحساب
تعدادی از اقامتگاه‌های موجود در سایت جاباما، برای انجام رزرو قطعی نیاز به بررسی بیشتری دارند که در این صورت منتظر تماس همکاران ما در جاباما بمانید. پس از برقراری تماس و انجام هماهنگی‌های لازم، با بروزرسانی همین پنجره وارد صفحه درگاه پرداخت هزینه خواهید شد. پس از مشاهده این صفحه، می‌توانید با استفاده از درگاه پرداخت بانک، مبلغ رزرو را بصورت الکترونیکی پرداخت کنید.

۵- دریافت واچر
با پرداخت صورتحساب و پس از خروج از درگاه الکترونیکی بانک، واچر به صورت خودکار برای شما نمایش داده می‌شود. توصیه می‌کنیم که با همراه داشتن واچر (نامه اقامت) اقامتگاه مورد نظر در تاریخ تعیین شده به محل اقامتگاه مراجعه کنید.
در صورتی که در روند رزرو اقامتگاه بومگردی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی جاباما تماس بگیرید. این تیم ۲۴ ساعته پاسخگوی شماست. همچنین اگر به هر دلیل سفرتات لغو شد، می‌توانید مبلغ پرداختی را استرداد کنید.
در صورتی که قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را دارید به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اجاره ویلا و اقامتگاه جاباما مراجعه کنید و در چند دقیقه ویلا، اقامتگاه و بوم‌گردی مورد نظرتان را رزرو کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد