رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ مرداد ۱۳۹۳

راه اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در ۱۰ کشور

اشتراک گذاری

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۱۹ – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta) به نقل از فارس، مرتضی رحمانی موحد درباره ایجاد دفاتر نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری ایران در سایر کشورها به منظور جذب گردشگران خارجی اظهار داشت: با توجه به تجربیات فرهنگی و سیاسی که در خارج از کشور داشته‌ام معتقدم بیشتر از آنکه از رایزنان، انتظار تبلیغ برای گردشگری ایران داشته باشیم راه‌اندازی نمایندگی‌های اطلاع رسانی گردشگری می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد.

وی افزود: در اجرای طرح نمایندگی‌های اطلاع رسانی ایران در خارج از کشور از ظرفیت ایرانیان خوش‌نامی که در دیگر کشورها زندگی می‌کنند استفاده خواهیم کرد چون این افراد سالها در آن کشورها زندگی کرده‌اند و با ویژگی‌ها و فرهنگ مردم آنجا آشنا هستند به همین دلیل خیلی راحت‌تر می‌توانند ارتباط برقرار کنند و اثرگذار باشند.

معاون گردشگری کشور تأکید کرد: ایرانی‌ها در دفاتر نمایندگی اطلاع رسانی گردشگری کشورمان، کارآیی بیشتری نسبت به کارمند رسمی که از ایران با توجه به محدودیت‌هایی به آنجا فرستاده شود خواهد داشت به همین دلیل از ظرفیت ایرانی‌های خارج از کشور در این زمینه بهره می‌بریم و بر اقدامات آنها نظارت خواهیم داشت.

رحمانی موحد درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی این نمایندگی‌ها تصریح کرد: آیین‌نامه‌های آن تدوین و نهایی شده است و تا پایان امسال ۱۰ دفتر از این نمایندگی‌ها در سایر کشورها راه‌اندازی خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه چه کشورهایی برای راه‌اندازی این دفاتر نمایندگی اولویت دارد نیز گفت: کشورهای اروپایی، همسایگان ایران و کشور چین از اولویت‌های اجرای این طرح است.

13930510000101_PhotoA راه اندازی دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در ۱۰ کشور

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *