رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۱ شهریور ۱۳۹۴

تعداد روستاهای هدف گردشگری البرز افزایش می‌یابد

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۶/۲۱- معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز از تلاش برای افزایش تعداد روستاهای هدف گردشگری استان خبرداد.

احمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه البرز، گفت: طی دو سال گذشته تعداد روستاهای هدف گردشگری استان از ۱۲ به ۴۷ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: اضافه شدن ۳۵ روستا به روستاهای هدف گردشگری استان، نشان‌دهنده وجود جاذبه و ظرفیت‌های بالای گردشگری در روستاهای استان است.

ترکاشوند ادامه داد: بسیاری از روستاهای استان البرز هنوز برای ساکنان این استان ناشناخته هستند وقتی اسمی از آنها برده می‌شود بسیاری از مکان و یا موقعیت جغرافیایی آنها اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

وی اضافه کرد: باید شرایطی ایجاد کردکه البرزنشینان به جای این که درتعطیلات به روستاهای سایر استان‌ها سفر کنند، بازدید و گشت و گذار در روستاهای استان خود را در اولویت قرار دهند.

این مسئول یادآورشد: امسال برای اولین بار دراستان نقشه تفکیکی گردشگری شهرستان‌های استان تهیه شده که در این نقشه‌ها روستاهای هدف گردشگری هر شهرستان مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: با مشخص شدن این روستاها، گردشگران می‌توانند در طول سفر خود سری به روستاهای هدف گردشگری شهرستانی که به آن سفر کرده‌اند، نیز بزنند.

ترکاشوند گفت: به تازگی مکاتباتی برای افزایش تعداد روستاهای گردشگری استان صورت گرفته که درصورت موافقت ۱۱ روستا به روستاهای هدف گردشگری استان اضافه می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز در پایان افزود: علاوه براین، معاونت گردشگری میراث فرهنگی دریک برنامه ریزی مدون قصد دارد تورهای گردشگری با هدف آشناسازی مردم با روستاهای هدف گردشگری البرز برگزار کند.

1158 تعداد روستاهای هدف گردشگری البرز افزایش می‌یابد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *