رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۹ مهر ۱۳۹۴

“تله‌کابین” کرمانشاه در دستور کار ویژه شهرداری است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۷/۲۹- شهردار کرمانشاه گفت: به سرانجام رساندن پروژه ساخت تله کابین در دستور کار ویژه شهرداری است.

دکتر عبدالرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: اخیرا مناقصه پروژه ساخت تله کابین کرمانشاه برگزار شده و چندین شرکت پای کار آمده‌اند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد از سر گرفتن عملیات اجرایی این پروژه باشیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت شهربازی کرمانشاه نیز گفت: شهربازی کرمانشاه نیز در آینده نزدیک و بصورت کاملا قانونی به مناقصه می‌رود و تلاش می‌کنیم شهربازی در خور شأن مردم کرمانشاه ایجاد شود تا مردم بتوانند در رفاه و آسایش از آن استفاده کنند.

شعبانی در ادامه با بیان این‌که باید جذابیت ایجاد کنیم تا گردشگران به سمت کرمانشاه بیایند، گفت: زمینه خوبی برای ورود گردشگر به کرمانشاه داریم و شاکله گردشگری در کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: ضعف اصلی ما در این زمینه در حوزه تبلیغات است و در زمینه تبلیغ اماکن تاریخی و گردشگری کرمانشاه بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم. باید به گونه‌ای تبلیغ کنیم که هم در داخل و هم خارج کشور جاذبه‌های گردشگری ما به بهترین شکل معرفی شوند.

وی با بیان این‌که شهرداری برنامه‌های خاصی در زمینه گردشگری دارد، راه‌اندازی تور شهروندی را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: این تورها در داخل شهر و به منظور توسعه گردشگری داخلی راه‌اندازی می‌شود.

شهردار کرمانشاه ایجاد اماکن رفاهی، تفریحی و گردشگری را از دیگر برنامه‌های شهرداری عنوان کرد و گفت: در این زمینه مشکل مالی داریم، لذا بدنبال مشارکت با بخش خصوصی در اجرای این پروژه‌ها هستیم.

2621

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *