رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ شهریور ۱۳۹۴

تکمیل زیرساخت‎های منطقه گردشگری دشت لاله‌‏های کوهرنگ

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۶/۲۳- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از تکمیل زیرساخت‎های منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری دشت لاله‏‌های کوهرنگ خبر داد.

«بهمن عسگری سوادجانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: زیرساخت‏‌های منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری دشت لاله‎های کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تکمیل شد.

وی با بیان این‌که منطقه‌ی نمونه‌ی دشت لاله‏‌های کوهرنگ در محور «سودجان – کوهرنگ» واقع شده است، افزود: اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی سال ۹۳ تأمین شد.

عسگری با بیان این‌که این عملیات شامل زیرسازی، آسفالت و تکمیل پل ورودی در محل دوربرگردان می‎شود، افزود: عملیات اجرایی زیرساخت‎های این منطقه از سال ۱۳۸۹ از قبیل تأمین آب شرب به‌صورت حفر چاه آب، خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره، ساخت اتاقک پمپاژ، عملیات گازرسانی به منطقه و احداث ساختمان T.B.S، احداث راه‌‏های ورودی به منطقه به صورت مجزا از محور اصلی و برق موقت است.

به گزارش ایسنا، منطقه‌ی نمونه‌ی گردشگری دشت لاله‌‏های دیمه در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری، واقع شده است.

1262 تکمیل زیرساخت‎های منطقه گردشگری دشت لاله‌‏های کوهرنگ

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *