رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ دی ۱۳۹۸

راهنمای سفر به یونان با ویزاگردی

لینک این مطلب کپی شد!

سفر به یونان موضوعی می باشد که ما در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم پس اگر شما قصد سفر به یونان را دارید می توانید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید و اطلاعات لازم برای سفر به یونان را کسب نمایید پس با ما همراه باشید:
چگونه به یونان سفر کنیم ؟
در ابتدا باید بدانید که سفر به کشور یونان نبرای شهروندان ایرانی نیازمند اخذ ویزای شینگن این کشور را دارد. کشور یونان کشوری می باشد که در قسمت جنوب شرقی قاره اروپا و همچنین جنوب شبه جزیره بالکان واقع شده است. اگر بخواهیم در مورد همسایه های کشور یونان سخن بگوییم باید بگوییم که این کشور از سمت شمال با کشور آلبانی، مقدونیه شمالی و کشور بلغارستان، از سمت شرق با کشور ترکیه دارای همسایگی و مرز مشترک زمینی می باشد. کشور یونان از سمت جنوب و شرق توسط دریای مدیترانه محدود گردیده است و از سمت غرب به آب های بیکاران دریای یونان نزدیک می باشد. در زبان فارسی یونان نام این کشور می باشد و به این دلیل نام این کشور یونان قرار گرفته است که این نام، از نام منطقه ایونیا که در آن منطقه مردم یونانی زندگی می‌کنند گرفته شده است. کشور یونان دارای موقعیت جغرافیایی حساسی در منطقه بوده و به وسیله کشور یونان، سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا به یکدیگر متصل شده‌اند و به همین دلیل در این کشور آثار باستانی زیادی از زمان یونان باستان، امپراتوری بیزانس و دوران ترکان عثمانی در این کشور وجود دارد. کشور یونان از تاریخ ویژه پر از حادثه برخوردار می باشد و به همین دلیل از میراث فرهنگی بسیار زیادی که از کشورهای آفریقای شمالی و همچنین منطقه خاورمیانه به این کشور آمدند برخوردار می باشد.

سفر به یونان راهنمای سفر به یونان با ویزاگردی

به همین دلیل فرهنگ کشور یونان بر فرهنگ امروزی بسیار تاثیرگذار بوده و بسیاری از کشورهای این قاره از فرهنگ کشور یونان تاثیر گرفتند. کشور یونان امروزه کشوری توسعه یافته شناخته می‌شود و این کشور از سال ۱۹۸۱ میلادی جزو اعضای اتحادیه اروپایی درآمد و همچنین این کشور از سال ۲۰۰۱ عضو اتحادیه اقتصادی و پولی اروپا می باشد و همچنین کشور یونان از سال ۱۹۵۱ میلادی یکی از اعضای سازمان ناتو بوده است. علاوه بر اینها کشور یونان از سال ۱۹۶۰ سازمان همکاری و توسعه اقتصادی و همچنین آژانس فضایی اروپا از سال ۲۰۰۱ میلادی می باشد. شهر آتن پایتخت کشور یونان می باشد و شهرهای سالونیک پاتراس و هراکلیون جزو بزرگترین و مهم ترین شهر های موجود در کشور یونان بعد از آتن می باشند. در گذشته مردم باستانی شرق برای اشاره به افراد یونانی از کلمه یونان استفاده می‌کردند که این کلمه از زبان پارسی باستان به وجود آمده است و همچنین این کلمه زبان یونانی و شهر ایونیا که این شهر در سمت غربی آسیای صغیر امروز شده است ، گرفته شده است. تمامی ملتهایی که در زیر سیطره ایرانی ها قرار داشتند، با این نام که از کلمه سانسکریت گرفته شده بود یونانی ها را می شناختند. دستور زبان پایینی و همچنین زبان پلی و در زبان انواع یونانی این کلمه قرار دارد و در همه آن‌ها کلمه یونان وجود دارد. امروزه کلمه یونان در زبان های فارسی، ترکی، عربی، هندی، ارمنی، آرامی مالایی و اندونزیایی به کار گرفته می شود و همه افرادی که به این زبان ها صحبت می کنند برای اشاره به این کشور کلمه یونان را مورد استفاده قرار می‌دهند.
مناطق گردشگری موجود در کشور یونان
کشور یونان به عنوان یک کشور باستانی شناخته شده است و به همین دلیل در این کشور آثار باستانی وسیعی وجود دارد، که اگر شما قصد سفر به یونان را دارید می توانید از این مناطق زیبا دیدن نمایید. این مناطق دیدنی از جمله موارد زیر می باشد :
تئاتر دیونیسوس مقصدی جذاب برای سفر به یونان
اگر شما از آن دسته از افرادی باشید که از اوقات بسیار خوشتان می آید باید بعد از سفر به یونان تئاتر دیونیسوس را از نزدیک ببینید و آن را به صورت کامل بررسی نماید. زیرا این تئاتر قدیمی ترین تئاتر موجود در شهر هرات می‌باشد و از قدمت بسیار بالایی برخوردار است.

جاهای دیدنی یونان راهنمای سفر به یونان با ویزاگردی

شمار زیادی از نمایش های ژانر تراژدی و کمدی که دارای محبوبیت و شهرت زیادی در کشور یونان بودند بر روی این صحنه به نمایش درآمدند.
بیزانتین و موزه مسیحیت مقصدی دیگر در سفر به یونان
یکی از زیباترین و باشکوه ترین جاذبه های توریستی در سفر به یونان در شهر قاسم موجود می باشد و همچنین جزو مهمترین موزه های موجود در شهرها می‌باشد، که این موزه در کل متعلق به مسیحیان پیرو ارتدوکس بوده است. موزه مسیحیت از تعداد زیادی از آثار تاریخی که دارای ارزش بالایی می باشد و از دوره های زمانی متفاوت از کشور یونان به وجود آمده اند بهره می برد که برخی از آنها متعلق به دوره بیزانتین ، قرون وسطا همچنین اوایل دوره مسیحیت می باشد. پیشنهاد می شود حتما در سفر به یونان از این مناطق به خوبی دیدن نمایید.
بازار رمی یک مقصد مهم در سفر به یونان
یکی دیگر از جذاب ترین مقاصد گردشگری در سفر به یونان بازار رم است. بازار روم در اوایل دوران مسیحیت بنا نهاده شده است و به همین دلیل بخشی از امپراتوری روم می باشد. بازار رومی در واقع بازاری بوده است که بسیار بزرگ بوده و همچنین در فضای باز قرار داشته است، که با وجود ستون هایی که دارای ارتفاع بسیار بلندی بوده و مغازه های موجود در این بازار در فضای داخلی موج بین این ستون ها قرار داشتند.
تپه زیبای فیلوپاپوس
به هیچ وجه نباید در سفر به یونان بازدید از تپه فیلوپاپوس را از دست بدهید. اگرچه تپه آکروپلیس مهمترین تپه موجود در شهر آتن می باشد، اما این تپه نیز به اندازه تپه آکروپلیس مهم می باشد و لازم است در سفر به یونان حتما از آن بازدید نمایید. همچنین این تپه نیز از تاریخ بسیار طولانی بهره می‌برد. درباره نامی که بر روی آن قرار دارد دو نظریه موجود می باشد، که یکی از آنها هم نام بودن این تپه با اسم یکی از سناتورهای که در آن زندگی می کرده که این سناتور فرد بسیار خیرخواهی بوده است می‌باشد. این تپه دارای ۱۴۷ متر ارتفاع می باشد، اگر در بالای آن بایستید، می توانید چشم انداز بسیار زیبایی به آکروپلیس و شهر زیبای آتن داشته باشید.
سازه آتن
در زبان یونانی کلمه نایک به معنای پیروزی می باشد. در واقع این سازه مکانی بوده است که در گذشته آتنی ها برای اینکه در جنگ پیروز شوند در آنجا به دعا کردن می پرداختند.

راهنمای گردشگری یونان راهنمای سفر به یونان با ویزاگردی

قدمت این سازه به ۴۲۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. این سازه در اواسط قرن هفدهم نابود شد اما پس از گذشت زمانی مجدداً این سازه بازسازی شد.

چگونگی اخذ ویزای یونان سفر به یونان با ویزاگردی
برای اینکه بتوان به کشور یونان وارد شد باید ویزای شینگن را دریافت نمود زیرا در صورت دارا نبودن این ویزا از سفر به یونان باز خواهید ماند. یکی از مزایای ویزای شینگن این می باشد که شما اگر ویزای شینگن را داشته باشید می توانید چندین کشور اروپایی وارد گردید و الزامی نمی باشد که برای ورود به هر کشور ویزای مخصوص آن کشور را دریافت نمایید. پیشنهاد ویزاگردی به شما این است که قبل از اقدام برای ویزای این کشور یا هر کشور دیگری با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت کرده تا متضرر نشوید. ویزاگردی با سالها تجربه موفق در زمینه اخذ ویزای کشورهای مختلف با خدمات رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد. برای تماس با ویزاگردی میتوانید با شماره های ۸-۰۲۱۲۲۳۶۰۸۹۴ تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و خدمات ویزای ارزان ویزاگردی استفاده کنید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن برای سفر به یونان
• شناسنامه
• گذرنامه
• کانفرم وقت سفارت یونان
• نامه رسمی بانک برای وضعیت حساب بانکی فرد متقاضی که این نوع باید به زبان انگلیسی باشد
• عکس رنگی جدید با ابعاد سه در چهار
• گواهی اشتغال به کار
• گواهی اشتغال به تحصیل
• بیمه نامه کارمندی فرد متقاضی
• در صورت بازنشسته بودن فرد متقاضی حکم بازنشستگی
• رسید رزرو بلیط هواپیما
• رسید رزرو هتل
• بیمه نامه مسافرتی برای فرد متقاضی با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار یورو

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *