رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۰ دی ۱۳۹۸

بازار فردوس چابهار

اشتراک گذاری

از آنجایی که چابهار منطقه آزاد است ،مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری متعددی دارد. بازار فردوس چابهار، یکی از این بازارهاست که کالاهای مورد نیاز مسافران و مردم بومی را تامین می‌کند. به عباریت این بازار یکی از جاهای دیدنی چابهار محسوب می شود . تنقلات خارجی، شکلات، چای، لباس، کیف و کفش، ابزارآلات و… از جمله اجناسی است که در این بازار در دسترس است.

در بازار فردوس چابهار، می توانید تا انواع لوازم خانگی متنوع و چینی ها و کریستال های مختلفی همچون پیرکس را بیابید و البته با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

بازار فردوس چابهار  بازار فردوس چابهار

بازارهای چابهار

اگر خرید کردن را دوست داشته باشید حتما از بازارها و مراکز خرید چابهار اطلاعاتی کسب می کنید ، همان بازارهای چابهار که جزو معروف ترین بازارهای حوضه خلیج فارس و دریای عمان میباشند.وقتی به این شهر زیبا سفر می کنید و از بازارهای چابهار دیدن می کنید جنسهای با کیفیت رو با قیمتهای مناسب پیدا می کنی ، طوریکه در نگاه اول ، اولین تصورت اینه که تقلبی نباشند.اما خوب که دقت می کنی می بینی برخلاف قشم که پر از جنسهای کپی و های کپی شده است ، اجناس چابهار اصل هستند.البته کشور سازنده ممکنه پاکستان و هند و بنگلادش باشه ولی اصل هستند و با کیفیت مناسب و ارزان می باشند .

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *