رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ اسفند ۱۳۹۷

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر مجردی

لینک این مطلب کپی شد!

همه می دانند که تور استانبول یکی از پرفروش ترین تورها نزد گردشگران ایرانی است اما فراموش نکنید که کشور ترکیه شهرهای متعددی دارد که هر یک از آنها می توانند برای سفر مناسب باشند. نباید نادیده گرفت که بسیاری از ایرانیانی که به ترکیه سفر می کنند، مجرد هستند و دوست دارند که با دوستانشان به ترکیه سفر کرده و از امکانات این کشور استفاده کنند، اگر شما هم از این دسته افراد هستید، در ادامه بهترین شهرهای ترکیه برای سفرهای مجردی را معرفی کردیم.

 بهترین شهرهای ترکیه برای سفر مجردی
استانبول شهری ایده آل برای مجردها
هیچ شکی نیست که استانبول هنوز هم محبوبترین تور ترکیه به شمار می آید زیرا گردشگران خارجی به این شهر علاقه‌ی بسیاری دارند.
استانبول لقب پایتخت گردشگری ترکیه را دارد به همین خاطر نباید هیچ یک از شهرهای ترکیه را با آن مقایسه کنیم. این شهر هم طبیعتی دلفریب دارد و هم بناهای تاریخی متعدد و منحصربه‌فردی را در خود جای داده است. کمتر کسی در کشورهای همسایه‌ی ترکیه وجود دارد که نام مسجد ایاصوفیه یا مسجد آبی و سلیمانیه و یا تنگه‌ی بسفر را نشنیده باشد. با این تفاسیر همه می‌دانیم یکی از بزرگترین انگیزه‌های ایرانیان برای سفر به شهر استانبول، گشت و گذار در میان مراکز خرید و روزبازارهای این شهر می باشد. قیمت های نسبتا مناسب اجناسی که در استانبول به فروش می رسند هر کسی را راغب می کند که برای یکبار هم که شده به استانبول سفر کند.
اگر شما هم در جستجوی مقصدی هستید که آب و هوای خوبی داشته باشد و بتوانید علاوه بر دیدن بناهای تاریخی در میان جزایر گوناگون قدم بزنید و برای عزیزانتان سوغاتی های مختلف با قیمت خوب را خریداری کنید، شهر استانبول برایتان مناسب خواهد بود.

 بهترین شهرهای ترکیه برای سفر مجردی

آنتالیا، مقصدی مناسب برای مجرهای ماجراجو
خرید تور آنتالیا را به مجردهایی توصیه می‌کنیم که عاشق طبیعتگردی و استراحت در کنار سواحل آفتابی هستند. اگر در فصلهای بهار و تابستان به آنتالیا سفر کنید، می‌توانید از تماشای شن های درخشان سواحل لذت برده و انواع تفریحات آبی و هیجانی را در این دیار تجربه نمایید.
یکی از عواملی که تاثیر بسزایی در جذب گردشگران خارجی به آنتالیا داشته، ساخت هتل های لوکس و مجهز است که در آنها خدمات به بهترین شکل ممکن ارائه می شود و امکانات خوبی در اختیار توریست ها قرار می‌دهند. جالب است بدانید که مناطقی در شهر آنتالیا وجود دارند که تنها با هدف جذب گردشگر نوسازی شده‌اند مانند منطقه‌ی لارا که پر است از هتل های سربه فلک کشیده که اغلب دارای سواحل خصوصی هستند و به قدری در آنها امکانات تفریحی وجود دارد که گردشگران علاقه‌ای به خارج شدن از هتل ها ندارند و بسیاری از آنها تمام زمان سفر خود را در هتل های لارا سپری می کنند.
اگر از زندگی پرمشغله‌ و آلوده‌ی شهری دلزده شده اید و علاقه‌مند هستید که مقصد سفرتان جایی باشد مناسب برای استراحت و ریلکس شدن و تفریحات پرماجرای هیجانی، بی‌تردید آنتالیا بهترین شهر در میان شهرهای ترکیه خواهد بود. شک نداشته باشید که سواحل پاکیزه و زیبای آنتالیا هوش از سرتان خواهد برد پس درنگ نکنید و همین حالا در میان تورهای آنتالیا گشتی بزنید و مناسبترین را انتخاب نمایید.

 بهترین شهرهای ترکیه برای سفر مجردی

آنکارا مکانی مناسب برای مجردهای محصل
در میان مقاصد مختلف ترکیه تور آنکارا همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته است. این شهر پایتخت ترکیه است و اغلب ادارات دولتی مهم و دانشگاه های معتبر کشور در این شهر هستند به همین خاطر ایرانیانی که قصد مهاجرت یا تحصیل در ترکیه را دارند اغلب برای انجام کارهای اداری خود به آنکارا سفر می‌کنند. البته ناگفته نماند که آنکارا نیز جاذبه های دیدنی دارد اما شمار آنها با استانبول قابل مقایسه نیست و بسیار کمتر می باشد. مهمترین دیدنیهای آنکارا مقبره‌ی آتاتورک و قلعه‌ی آنکارا است.
بالا رفتن از پلکان قلعه آنکارا و گشت و گذار در میان کافه و رستوران های آنکارا هریک به نوبه ی خود می توانند تفریحاتی خوب برای مجردها باشند.

تورهای ترکیه ارزان مخصوص مجردها
سعی کردیم تا سبک و سیاق کلی سفر به شهرهای مهم ترکیه را برایتان بیان کنیم تا خودتان بتوانید بر اساس سلایقتان بهترین شهر ترکیه را برای سفر انتخاب نمایید. اگر علاقه مند به سفر به ترکیه هستید اما نمی دانید هزینه های سفر به این شهرها چقدر هزینه دربر خواهد داشت، توصیه می کنیم که به وبسایت رویای ترکیه سر بزنید. این وبسایت بانک اطلاعاتی تورهای مسافرتی ترکیه است و از ارزانترین تورها تا گرانترین ها را در اختیارتان قرار می دهد و به آسانی می توانید به انواع تورها دسترسی داشته باشید.

           
 

نظر کاربران :

  • مصطفی

    ایا منظورشما از تماشای شن های زیبای سواحل انتالیا تماشای بیکنی های زیبای سواحل در انتالیا است؟?

    ۲۱ اسفند, ۱۳۹۹ پاسخ دادن
  • حسن حسن زاده

    سرتاسر تركيه زيبا و ديدني است . اما لازم يك جيب پر پول هم است . تا لذت كافي را برد

    ۹ اسفند, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *