رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۶ فروردین ۱۳۹۴

درآمد پایدار در گرو تقویت صنایع دستی و گردشگری مذهبی است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۱/۱۶-استاندار قم گفت: باید با تقویت صنایع دستی و گردشگری مذهبی، زمینه اشتغالزایی و درآمد پایدار برای مردم را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی‌منش در دیدار جمعی از سرمایه گذاران صنایع دستی و گردشگری قم بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه این صنعت دراستان را خواستار شد.

وی با اشاره به درآمد ۶۶ درصدی قم از بخش خدمات، وجود اماکن مذهبی و زیارتی را از جمله ویژگی‌های قم در صنعت گردشگری بیان و بر لزوم توانمندسازی بخش خصوصی برای رونق اقتصادی استان تاکید کرد.

وی اقامت یک‌ونیم میلیون مسافر در قم در ایام تعطیلات سال نو را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اسکان حدود ۵۰ درصدی این جمعیت در کمپینگ‌ها افزود: این مساله ایجاد و توسعه مراکز اسکان ارزان قیمت با خدمات‌دهی مطلوب در قم را بیش از پیش ضروری ساخته است.

صالحی‌منش همچنین با اشاره به فعالیت چشمگیر بخش خصوصی در بخش گردشگری استان قم بر لزوم ارائه تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی به سرمایه‌گذاران این بخش تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی می‌تواند کمک کننده دولت در توسعه گردشگری باشد.

899 درآمد پایدار در گرو تقویت صنایع دستی و گردشگری مذهبی است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *