رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آبان ۱۳۹۴

بازارچه صنایع‌دستی دهه‌فجر امسال افتتاح می‌شود.

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۸/۲۶-محمود علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، گفت: برای احداث بازارچه صنایع‌دستی بخشی از کار که مربوط به پیمانکار است به پایان رسیده و انجام فعالیت‌های ریز و کوچک نیز آغاز شده است، ولی با توجه به شرایط جوی چند روز اخیر انجام فعالیت‌ها با مشکل مواجه شده است.

وی افزود: فعالیت‌های حقوقی و واگذاری غرفه‌های این بازاچه نیز آغاز شده است و امیدواریم بلافاصله پس از اتمام ساخت بازارچه، فعالیت‌های آن با استقرار صنعت‌گران آغاز شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم دهه‌فجر امسال شاهد افتتاح این بازارچه باشیم تا با تکمیل‌ آن بتوان فضا را در اختیار بخش خصوصی قرار داد.

وی اظهار کرد: دستورالعمل واگذاری غرفه‌ها نیز توسط مسئولان در سازمان میراث‌فرهنگی مشخص شده و در اختیار استان قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، ساخت بازارچه‌ای مختص صنایع‌دستی چندین سال پیش مطرح شده بود، ولی اوایل تابستان امسال ساخت آن در جوار موزه رختشویخانه آغاز شد. اگر چه مسئولان معتقد بودند این بازارچه اواخر تابستان به بهره‌برداری می‌رسد، ولی موارد از پیش تعیین نشده مانند رطوبت زمین زمان افتتاح این بازارچه را به تعویق انداخت.

23 بازارچه صنایع‌دستی دهه‌فجر امسال افتتاح می‌شود.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *