جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به نگین خلیج فارس

تاریخ بروزرسانی :
۸ بهمن ۱۴۰۲

اگر به دنبال یک سفر شیرین و هیجان انگیز هستید، خرید بلیط هواپیما تهران کیش و بازدید از این جزیره زیبا را حتما در برنامه تعطیلات آتی خود بگنجانید. اگر قبلا به این جزیره مسافرت نموده اید و فرصت بازدید از همه مکان های دیدنی و جذاب کیش را نداشته اید، می توانید امسال با یک برنامه ریزی جدید به بازدید این مکان ها بپردازید. اگر تا کنون فرصت مسافرت به این جزیره زیبا را نداشته اید، پیشنهاد می کنیم حتما نسبت به خرید بلیط هواپیما تهران کیش اقدام نموده و این فرصت از دست ندهید. عنوان نگین خلیج فارس به راستی سزاوار و زیبنده این جزیره بوده و اوقات خوش و مفرحی در انتظار شما در این جزیره رویایی خواهد بود.
خرید بلیط هواپیما تهران کیش
همانطور که می دانید دسترسی به این جزیره تنها از راه هوایی و دریایی میسر است که برای مسیر های طولانی مانند استان¬های نیمه شمالی کشور، دسترسی به مسیر های دریایی به دلیل بعد مسافت امکان پذیر نبوده به همین سبب مسیر های هوایی بسیار مقرون به صرفه تر نیز می باشند. اگر قصد عزیمت از تهران را دارید، می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران کیش به این جزیره زیبا سفر کرده و در کنار خرید از مراکز خرید معتبر و بزرگ این شهر، از سایر جاذبه های گردشگری این جزیره همچون جاذبه های تاریخی، مراکز تفریحی، رستوران ها و … نیز بهره مند شوید. بسیاری از شرکت های هواپیمایی بلیط تهران کیش را با برنامه های پروازی مختلف ارائه می نمایند. ایرلاین ایران ایر، آسمان، معراج، زاگرس ، ماهان و … از جمله ایرلاین هایی هستند که این مسیر پروازی را پوشش می دهند.
خرید بلیط هواپیما تهران کیش به صورت چارتر
جزیره زیبای کیش پر است از انواع جاذبه های طبیعی، مدرن و تاریخی که از گذشته های دور به یادگار مانده و تقریبا در تمام طول سال میزبان جمع زیادی از گردشگران و توریست های بازدید کننده از این شهر است. بنابراین تعداد پرواز های چارتری نیز به مقصد این جزیره از تهران ممکن است پر تعداد باشد. در بیشتر مواقع به دلیل حجم بالای تقاضا، بلیط چارتر با قیمت نزدیک به بلیط سیستمی عرضه می شود. اما در برخی از فصول سال مانند تابستان به دلیل گرمای هوا و رطوبت بالای این جزیره ممکن است بتوانید بلیط چارتر ارزان قیمت تهیه نمایید. این جزیره برای تابستان برنامه های ویژه ای دارد و جشنواره های متعددی برگزار می نماید، بنابراین با وجود گرما، سفر به این جزیره در تابستان نیز لذت بخش است. شما نیز در صورت تمایل می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران کیش به این جزیره زیبا سفر نموده و از این جاذبه ها بازدید فرمایید.
خرید بلیط هواپیما تهران کیش با هدف بازدید از جاذبه های گردشگری طبیعی
جزیره زیبای کیش جاذبه های گردشگری متعددی دارد، از جمله این مناطق می توان به ساحل مرجانی اشاره نمود که در ساحل شرقی جزیره قرار دارد. این بخش از ساحل که با درختان نخل آزین شده دارای آلاچیق هایی برای پذیرایی از مسافران و بازدیدکنندگان است. امکانات تفریحی و رفاهی دیگر نیز در مجاورت این ساحل برای مسافران وجود دارد.

جاذبه های دریایی کیش خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به نگین خلیج فارس

خرید بلیط هواپیما تهران کیش با هدف بازدید از جاذبه های تاریخی
اگر از علاقمندان به جاذبه های تاریخی هستید، در خرید بلیط هواپیما تهران کیش تعلل نکنید. این جزیره بر خلاف تصور عموم تنها مناسب خرید نیست. از جاذبه های تاریخی این شهر می توان به شهر سنتی و زیر زمینی کاریز اشاره نمود. این شهر، همانگونه که از نام آن بر می آید، که در گذشته تامین کننده آب شیرین مورد نیاز برای شرب اهالی منطقه بوده که اخیرا تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری برای عموم شده است. در حال حاضر در این شهر غرفه های فروش صنایع دستی، رستوران های سنتی و جدید، سالن های همایش و آمفی تئاتر، گالری های هنری و … وجود دارد.

جاذبه های تاریخی کیش 1 خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به نگین خلیج فارس

شهر حریره نیز از دیگر جاذبه های تاریخی این شهر است که برخی قدمت آن را تا دوره ساسانیان نیز تخمین زده اند. این شهر در فهرست ملی آثار باستانی نیز به ثبت رسیده است. بقایای به دست آمده پس از اکتشافات گواه آن است که این شهر زمانی بسیار پر رونق بوده و بخش های شناسایی شده متشکل از ساختمان های اعیانی، بخش های کارگاهی و حمام شهر بوده اند. این منطقه نیز سالانه پذیرای عده زیادی از علاقمندان به ایرانگردی می باشد.

جاذبه های تاریخی کیش خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به نگین خلیج فارس

شاید بتوان گفت مشهورترین جاذبه تاریخی این جزیره کشتی یونانی است، یک کشتی عظیم الجثه به طول صد و سی و شش متر که در یکی از روز های مرداد ماه سال ۱۳۴۵ در ساحل این جزیره به دلیل مه آلود بودن هوا و نبود دید کافی زمین گیر شده و به گل نشست و با وجود تلاش های چندین ماهه ید کش ها در همان نقطه ماندگار شد، از دیگر جاذبه های این جزیره است که سوژه مورد علاقه بسیاری از عکاسان و علاقمندان به گرفتن عکس های یادگاری خاص نیز به شمار می رود.

جاذبه های گردشگری کیش خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به نگین خلیج فارس

خرید بلیط هواپیما تهران کیش با هدف تجربه سفر دریایی!!
اگر از علاقمندان به سفر های تفریحی و هیجانی دریایی هستید و تا بحال سفر با کشتی را تجربه نکرده اید می توانید با خرید بلیط هواپیما تهران کیش به این جزیره زیبا سفر نموده و در تور های گردشی دریایی که در این جزیره برگزار می شود، شرکت نمایید. کافیست به اسکله تفریحی جزیره مراجعه نمایید و یک شب به یاد ماندنی را در کشتی های حاضر که از ساعت ۲۱ تا ۱ بامداد به صرف شام، موسیقی زنده و جنگ های شادی از مسافران پذیرایی می نمایند، برای خود رقم بزنید.

تفریحات آبی کیش خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به نگین خلیج فارس

خرید بلیط هواپیما تهران کیش و برنامه ریزی برای تفریحات آبی!!
اگه به تفریحات آبی علاقه دارید، تنها به اندازه خرید بلیط هواپیما تهران کیش با این تفریحات پر هیجان و نشاط آور فاصله دارید. ورزش هایی همچون اسکی روی آب، پاراسل، جت اسکی و انواع قایق های سواری کوچ از جمله امکاناتی هستند که در دسترس توریست ها و میهمانان گرامی این جزیره قرار دارند. همچنین پارک آبی اوشن که یکی از بزرگترین پارک های آبی کشور می باشد نیز در این جزیره واقع شده که با امکانات متنوع و استخر¬ها و جکوزی و … آماده خلق لحظاتی شاد و لذت بخش برای شما و خانواده می باشد.

تفریحات کیش خرید بلیط هواپیما تهران کیش و سفر به نگین خلیج فارس

 

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد