رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۶ آبان ۱۳۹۴

حوزه گردشگری مظلوم واقع شده است

اشتراک گذاری

تاریخ خبر :۱۳۹۴/۰۸/۲۶-پروفسور پرویز کردوانی پدر علم کویر‌شناسی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تأثیر رسانه در توسعه گردشگری گفت: متأسفانه در ایران گردشگری مظلوم واقع شده است. ایران از لحاظ تنوع اقلیمی و طبیعت زیبا یکی از بهترین مکان‌های دنیاست که جاذبه‌های گردشگری فراوان دارد و باید از این جاذبه‌ها برای جذب گردشگر استفاده شود.

وی افزود: باید رسانه‌ها به صورت تصویری در قالب فیلم، جاذبه‌های گردشگری را تصویر کرده و به سفارتخانه‌ها ارسال کنند تا گردشگران از این راه بتوانند با جاذبه‌های ایران آشنا شوند. همچنین از طریق سخنرانی و سمینار‌ها می‌توان تبلیغات خوبی در این زمینه داشت.

وی عنوان کرد: ما بزرگترین نمک‌زار کویر را در ایران داریم که از لحاظ توریستی و اقتصادی برای کشور مثمرثمر است. می‌توانیم مثلا در این برنامه‌ها و فیلم‌ها در خصوص یکی از شب‌های کویر صحبت کنیم، کویر آنقدر زیباست که هر کسی برای آرامش نیاز به یک قطعه از آن دارد.

کردوانی خاطرنشان کرد: ایران توانمندی گردشگری زیادی دارد و سازمان گردشگری باید امکانات لازم برای توسعه این حوزه را فرهم کند. به طور مثال روستای «کردوان» که از لحاظ گردشگری بسیار خوب است. باید از این فرصت‌ها برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

25 حوزه گردشگری مظلوم واقع شده است

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *