جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

جشنواره زمستانی همدان با مشارکت مردم برگزار شود

تاریخ بروزرسانی :
۲۸ دی ۱۳۹۳

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۰/۲۸-به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور عمرانی استانداری همدان در ستاد خدمات سفر استان همدان اظهار کرد:همدان یکی از شهرهای توریستی و گردشگری کشور است که در همه فصول سال به ویژه تابستان پذیرای بسیاری از میهمانان داخلی و خارجی است پس مردم نیز باید در این بخش مهم از فعالیت اجتماعی و اقتصادی استان حضوری فعال یابند.

وی گفت: با توجه به اهتمام دولت تدبیر و امید در مشارکت مردم در همه صحنه ها و برنامه ها ،در برگزاری جشنواره زمستانی نیز باید مردم همدان حضوری گسترده داشته باشند تا بتوان نمره قبولی به اجرای این برنامه داد.

وی همچنین همیاری همه دستگاه های اجرایی استان به خصوص شورای اسلامی شهر همدان و شهرداری در برگزاری جشنواره را ضروری دانست و افزود:دستگاه های اجرایی باید در برگزاری مطلوب جشنواره زمستانی همکاری لازم با سازمان میراث فرهنگی استان را داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری همدان همچنین اختصاص تخفیف ویژه هتل ها در زمان برگزاری جشنواره زمستانی را از اقداماتی دانست که موجب جذب گردشگر در فصل زمستان در استان همدان می شود و گفت: باید این تخفیف ها چشمگیر باشد تا آنگونه که باید تاثیر خود در جذب گردشگر را داشته باشد.

عراقی اقلیم همدان را یکی از آیتم های مهم جشنواره زمستانی عنوان کرد و گفت: جغرافیا و اقلیم همدان موجب به وجود آمدن فرهنگ و آیین مردم این شهر شده که برگزاری مطلوب جشنواره زمستانی با معرفی همه زوایای فرهنگی استان می تواند موجب رضایتمندی گردشگران شود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن نوروز سال ۹۴ نیز گفت: کمیته ها و کارگروه های گردشگری نیز باید با برنامه ریزی مناسب زمینه ورود گردشگران نوروزی و پذیرایی مطلوب از مهمانان را فراهم کنند.

وی از افزود: با توجه به قرار گرفتن همدان در شاهراه غرب کشور و پایلوت گردشگری کشور باید زمینه ها و امکانات شهر همدان برای ورود مهمانان نوروزی آماده شود.

وی با تقدیر از همه دستگاه های اجرایی استان در پذیرایی از میهمانان اربعین حسینی تصریح کرد: هماهنگی دستگاه ها در پذیرایی از میهمانان اربعین حسینی در این استان یکی از کارنامه های درخشان استان همدان در گردشگری است.

جشنواره زمستانی همدان از پنجم بهمن تا پنجم اسفند ماه سالجاری میزبان بسیاری از مهمانان داخلی و خارجی است.

376 جشنواره زمستانی همدان با مشارکت مردم برگزار شود

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *