رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

جستجوگر رایگان پروازهای چارتری

اشتراک گذاری

گردش، سیر و سفر همواره  برای مردم جذابیت های خاص خود را داشته است و مردم در سراسر دنیا به دنبال راهی سریع و ارزان برای شناخت و کشف جاذبه های دنیای پیرامون خود می گردند. از سوی دیگر پرواز نیز یکی از اصلی ترین شاخصه های سفر در دنیا به حساب می آید.

وب سایت پرواز ایران(ParvazIran.ir)، با هدف دسترسی آسان و رایگان به پروازهای چارتری ، سیستمی و تورهای لحظه آخری با پشتیبانی تیمی قوی و دارای تجربه در زمینه پرواز آغاز نموده است . معرفی جاذبه های گردشگری و اطلاعات هتل های ایران و جهان از  دیگرنقاط قوت این وب سایت می باشد.
برای اینکه بهتر بتوانیم امکانات پرواز ایران را بشناسیم نگاهی به مهمترین امکانات پرواز ایران خواهیم داشت :
جستجوگر رایگان پروازهای چارتری و سیستمی (بیش از ۴۰۰ آژانس هواپیمایی چارتر کننده با پشتیبانی از سیستم های مختلف رزرواسیون از جمله: سپهر، مقیم، راویس، گوهر و امکان مشاهده پروازهای سیستمی از ایرلاین های مختلف

جستجوی پیشرفته تورهای داخلی،خارجی و لحظه آخری
اگر به دنبال ارزانترین و کامل ترین پکیج های ایرانگردی و جهانگردی هستید، با پایگاه جامع گردشگری پرواز ایران بهترین پیشنهاد ها را برای شما داریم. یکی از حرفه ای ترین پنل های جستجوی تور که توسط آژانس های مسافرتی معتبرکشور تعریف شده اند، با مرتب سازی از نظر بهینه ترین کیفیت و قیمت منتظر شماست تا تعطیلات خوشی را در کنار خانواده تجربه کنید.

کامل ترین بانک اطلاعاتی هتل های سراسر دنیا به زبان فارسی
سیستم هوشمند پرواز ایران بیش از ۱۴ هزار هتل را از سراسر دنیا جمع آوری کرده تا به عنوان مرجع بانک اطلاعاتی هتل های ایران و جهان شناخته شود. این بخش شامل تصاویر، امکانات، توضیحات و همچنین موقعیت جغرافیایی هتل ها می باشد. در صورتی که مایل به اقامت در هتل مورد نظر باشید لیستی از تورهایی که با این هتل ارائه می گردند را می توانید ببینید.

فهرست کامل و مصور جاذبه های گردشگری ایران و جهان
اگر می خواهید پیش از سفر به نقاط دیدنی دنیا جاذبه های گردشگری آن را بشناسید می توانید در بیش از ۲۲۰۰ جاذبه گردشگری ایران و جهان جستجو کنید و در مورد جاذبه های توریستی اطلاعات کامل و مصور بدست آورید.

لیست جامع آژانس های مسافرتی شهرهای ایران

اگر هیچ کدام از موارد فوق در لیست علائق شما نبود و مایل بودید به روش سنتی از طریق آژانس ها اقدام نمایید نگران نباشید، ما فهرستی جامع از بیش از ۲۱۰۰ آژانس مسافرتی معتبر را برای شما فرآهم کرده ایم تا بتوانید با مشاوره حضوری و تلفنی با آسودگی خیال نیازهای خود را برطرف نمایید.

کانال تلگرام به نشانی https://telegram.me/parvaziran_channel

parvaziran1 جستجوگر رایگان پروازهای چارتری

parvaziran2 جستجوگر رایگان پروازهای چارتری

parvaziran3 جستجوگر رایگان پروازهای چارتری

parvaziran4 جستجوگر رایگان پروازهای چارتری

parvaziran5 جستجوگر رایگان پروازهای چارتری

parvaziran6 جستجوگر رایگان پروازهای چارتری

           
 

نظر کاربران :

  • نجما

    واقعا بهترین وب سایتی هست که در زمینه گردشگری دیدم

    ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۵ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *