رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

تور کیش ، سفری خاطره ساز

لینک این مطلب کپی شد!

به سمت جنوب کشور عزیزمان ایران که برویم و کمی در امتداد خلیج همیشه فارس طی طریق نماییم به جزیره زیبای کیش میرسیم. این جزیره با دارا بودن استعدادهای طبیعی فراوانی که دارد موفق شده است که به یکی از مراکز گردشگری اصلی در ایران تبدیل شود. به طور میانگین در هر سال بیش از یک میلیون نفر به وسیله تور کیش به کیش سفر میکنند و به گذران تعطیلات در این جزیره زیبا میپردازند. شاید در نگاه اول یک میلیون گردشگر سالانه برایتان طبیعی باشد اما بهتر است بدانید که در صورتی که ظرفیت محدود جزیره کیش و مساحت کم آن را در نظر بگیریم درمیابیم که این حد از گردشگر چندین برابر ظرفیت جزیره کیش است و نشان از استعداد بالای مسافرپذیری و ایجاد صحیح زیرساخت‌های گردشگری در جزیره کیش دارد. شاید بتوان اصلی‌ترین مرکز تفریحات آبی در کشور عزیزمان ایران را جزیره کیش دانست و در این جزیره تفریحات و ورزش‌های آبی در سطح بالایی ارائه میشوند. البته کیش در خشکی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و تفریحات خشکی هم در این جزیره به وفور یافت میشود. از لحاظ تاریخی، فرهنگی و طبیعی هم کیش بسیار مثال‌زدنی است و موارد اینچنینی زیادی در این جزیره وجود دارد.
تور کیش راهی برای داشتن سفر ارزان و راحت به جزیره کیش
از بهترین راه‌ها برای مسافرت به کیش استفاده از تور کیش است. پکیج‌های تور کیش مجموعه‌های مسافرتی میباشند که شامل اقامتگاه و حمل و نقل ارزان و راحت مسافران از شهر خودشان به کیش و از جزیره کیش به شهر خودشان میباشد. حال در این میان انواع مختلفی از تورهای کیش وجود دارد. یکی از پرطرفدارترین تورهای کیش، تور کیش ارزان میباشد که از نامش مشخص است که با هزینه‌ای پایین ارائه میشود. تورهای ارزان کیش ما قابلیت این را دارند که با انواع هتل‌ها حتی هتل‌های ۵ ستاره ارائه شوند و اینگونه نیست که صرفا با هتل‌های ارزان و سطح پایین ارائه شوند. نوع دیگری از تورهای کیش که مورد توجه افراد قرار میگیرد و مخاطبان خودش را دارد تور کیش لحظه آخری میباشد. تور لحظه آخری کیش دارای قیمت پایین‌تری میباشد. تورهای کیش لحظه آخری برای کسانی که به دنبال سفر ارزان‌تر هستند و یا افرادی که در زمان مشخص برای رزرو تور کیش اقدام نکردند مناسب است. ما از مدت‌ها قبل اجزای اصلی این پکیج‌ها را خریداری کرده و در صورتی که ظرفیت آن‌ها به حدنصاب نرسد آن‌ها را به صورت لحظه آخری ارائه میداریم.

 تور کیش ، سفری خاطره ساز

آژانس مسافرتی هم کوچ
ما و همکارانمان در آژانس مسافرتی هم‌کوچ تمام تلاش خود را میکنیم که در بهترین شرایط ممکن مسافرانمان را از تور کیش بهره‌مند سازیم. سال‌هاست که ما در آژانس مسافرتی هم‌کوچ به گردشگران و افراد علاقمند به سفر کیش خدمت‌رسانی میکنیم و در کنار دیگر مقاصد و تورهایی که برگزار مینماییم، جزیره کیش را به صورت تخصصی در نظر داریم و پکیج‌های آن را برگزار مینماییم. در اصل عمده تمرکز ما بر روی جزیره کیش میباشد و در زمینه کیش از موفق‌ترین‌ها به حساب میاییم و موفقیت‌هایی کسب کردیم که به نوبه خودشان بهترین میباشند. از اصلی‌ترین موفقیت‌های ما در زمینه تورهای کیش از بین بردن کلی محدودیت‌های زمانی و مکانی است و واقعا ما میتوانیم این ادعا را داشته باشیم که موفق شده‌ایم بستری را ایجاد نماییم که تور کیش را در تمامی زمان‌ها و روزهای سال در دو نوبت برگزار نماییم و به این ترتیب محدودیت زمانی را به طور کلی از بین ببریم و از آن سو هم این پکیج‌ها را از تمامی شهرها و نقاط کشور برگزار نماییم تا محدودیت مکانی را هم از میان برده باشیم و همه طرفداران تور کیش به خواستشان که سفر به کیش است برسند.

 تور کیش ، سفری خاطره ساز

سرویس‌ها و خدمات تور کیش
از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌ها در هر مسافرت با تور کیش سرویس‌ها و خدمات پکیج میباشد. علت اصلی که ما به هتل‌ها در تور کیش توجه زیادی میکنیم نیز همین میباشد. هر سرویسی که در تورهای کیش به مسافران تعلق میگیرد از سوی هتلی میباشد که مسافران قرار است در آن اقامت داشته باشند و به همین دلیل ما بهترین هتل‌ها را از هر دسته یعنی بهترین هتل‌های دو تا پنج ستاره گلچین کرده و در تورها قرار میدهیم تا بتوانیم به این صورت خیال خود را از این بابت راحت نماییم که سرویس‌های مسافران قابل قبول میباشد. به طور کلی اصلی‌ترین سرویس‌ها که در این تورهای کیش وجود دارد و به چشم میخورد شامل صبحانه، سرویس‌های ترانسفر و امکانات رفاهی در جزیره کیش میباشند. وقتی میگوییم صبحانه یعنی این که در مسافران این تورها میتوانند صبحانه خود را به صورت بوفه و یا انتخابی صرف کنند. در صورت تمایل به استفاده از صبحانه انتخابی هزینه مسافران تا حدی پایین‌تر میاید زیرا صبحانه بوفه که همان سلف سرویس است گران‌تر میباشد. در اکثر پکیج‌های ما سرویس ترانسفر فرودگاهی نیز وجود دارد و در اختیار مسافران قرار میگیرد. برخی از تورهای کیش شامل سرویس گشت دور جزیره و همینطور ترانسفر بازار میباشند.

 تور کیش ، سفری خاطره ساز

حمل و نقل مسافران تورهای کیش به چه صورت است؟
بهتر است بدانید که مسافران تور کیش همگی به صورت هوایی وبا هواپیما به جزیره کیش میرسند و به هیچ وجه تورهای کیش زمینی نیستند. البته این قاعده در رابطه با تورهای کیش ما برقرار است. جزیره کیش در منطقه‌ای از کشورمان واقع شده است که از بسیاری از شهرها و نقاط کشور فاصله زیادی دارد و مسافران آن در صورتی که قرار باشد به صورت زمینی این فاصله را طی نمایند مطمئنا باعث آزارشان خواهد بود و بهتر است تورهای کیش هوایی برگزار شوند. هواپیمایی کاسپین که از بهترین هواپیمایی‌های کشورمان ایران میباشد طرف‌ قرارداد ما میباشد و بیشتر پروازهای ما در تور کیش از این ایرلاین میباشند و چارتر شده و گارانتی‌‌دار در اختیار مسافران قرار میگیرند. از دیگر ایرلاین‌هایی که در تور کیش وجود دارند و میتوانیم به آن‌ها اشاره کنیم، ماهان و کیش‌ایر میباشند. کیش ایر و ماهان هم هر دو از هواپیمایی‌های برتر کشورمان ایران میباشند و آن‌ها هم دارای شرایط چارتری هستند و دارای گارانتی میباشند. چارتری بودن پروازها در تور کیش باعث کاهش قیمت آن‌ها میشوند. البته این فرآیند در کنار گارانتی شدن‌ها کامل میشود.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *