رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

تلاش برای ثبت جهانی کباب بناب

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۲/۶ – بناب- خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: توجه به بحث گردشگری روستایی می تواند موجب تحول در اقتصاد کشور شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین حق پرست یکشنبه در نشست کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بناب با اشاره به اولویت بندی میراث فرهنگی استان برای تخصیص اعتبارات با اولویت پروژه های در دست اقدام درسطح استان گفت: با تخصیص اعتبارات به بخش میراث فرهنگی، نسبت به تقسیم مساوی آن به پروژه های میراث فرهنگی در سطح شهرهای استان اقدام خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: متأسفانه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بخاطر شروع برخی پروژه ها به پیمانکاران بدهکار است و حتی حقوق کارگران شاغل در این اداره شش ماه پرداخت نشده بود که اواخر سال گذشته به سختی توانستیم آن را تأمین و پرداخت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در ادامه از ارسال پرونده کباب بناب برای ثبت ملی به سازمان میراث فرهنگی خبر داد و گفت: همکاران ما در استان پیگیر تحقق ثبت جهانی کباب بناب هستند.

حق پرست در پایان با اشاره به برنامه دولت برای توسعه و تقویت گردشگری روستایی اظهارکرد: گردشگری روستایی می تواند کشور را نجات دهد، ولی برای تحقق این امر نیاز به آموزشهای لازم است که باید در این راستا قدمهای لازم را برداریم.
IMG10484718 تلاش برای ثبت جهانی کباب بناب

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *