رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ تیر ۱۳۹۵

هم افزایی دستگاه‌ها برای رونق گردشگری در ۱۰۰ روستا

اشتراک گذاری

سرپرست معاونت امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها گفت: در سال جاری قرار است دستگاه‌های مختلف از جمله معاونت امور دهیاری‌ها در جهت رونق گردشگری ۱۰۰ روستای هدف تلاش کنند.
روستای نیچکوه

سعیدرضا جندقیان در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه طرح‌هایی برای توسعه گردشگری روستایی تهیه کرده‌ایم، گفت: ۴۶۴ روستای هدف در زمینه گردشگری مصوب هستند اما قرار است در سال جاری به ۱۰۰ روستا از میان آن‌ها بپردازیم و براین اساس نیز جلسات مشترک بین دستگاهی در حال تشکیل است تا فعالیت‌های خود را بر ۱۰۰ روستای مشخص شده متمرکز کنیم.

وی افزود: علاوه بر سازمان میراث فرهنگی و گدرشگری ، صندوق کارآفرینی امید به منظور ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این روستاها تسهیلاتی می‌دهد و بنیاد مسکن هم در جهت بهبود شبکه معابر تلاش می‌کند.

جندقیان اضافه کرد: سازمان دهیاری‌ها نیز در صورت نیاز روستاها اعتباراتی را برای تهیه زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی و حتی بهسازی مسیر و راه دسترسی به جاذبه گردشگری تامین می‌کند زیرا جاذبه گردشگری برخی روستا در فاصله کوتاهی از آن قرار دارد ولی جاده مناسب برای دسترسی به جاذبه گردشگری وجود ندارد.

معاون سازمان شهرداری‌ها با بیان اینکه جاذبه هرکدام از روستاها برای ما مشخص است، خاطرنشان کرد: اعتبارات در این روستاها در زمینه های متنوعی هزینه می‌شود مثل ایجاد اقامتگاه‌های بومی‌گردی. البته تاکید شده که اعتبارات با توجه به رویکردهای اقتصاد مقاومتی هزینه شود.
روستای حریر هم افزایی دستگاه‌ها برای رونق گردشگری در 100 روستا

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *