رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۴ بهمن ۱۳۹۲

راه اندازی کمیته اقوام در ستاد خدمات سفرهای نوروزی گلستان

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ – به گزارش پایگاه خبری آنلاین۱۱۰
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از راه‌اندازی کمیته اقوام در ستاد خدمات سفرهای نوروزی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قربان عباسی امشب در جلسه کارگروه گردشگری و ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان، اظهار داشت: این کمیته با محوریت تقویت وحدت و معرفی فرهنگ، آداب و سنن استان به مسافران نوروزی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‎های گردشگری مرزی و گردشگری روستایی از دیگر کمیته‎هایی هستند که در ایام نوروز امسال راه‎اندازی می‎شوند.

عباسی یادآور شد: در سال گذشته برای نخستین بار در کشور کمیته گردشگری روستایی راه‎اندازی شد که این کمیته با تجربه بیشتر و به شکل استاندارد و اصولی برنامه های مناسبی را برای ایام نوروز تدارک دیده است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر استان در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال گذشته اذعان داشت: این ستاد در سال جاری به ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی تغییر یافته و در دولت مصوب شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان عنوان کرد: طبق مصوبه دولت، در استا‎ن‎ها، استاندار به عنوان رئیس ستاد، در شهرستان‎ها فرمانداران به عنوان روسای ستاد شهرستانی، و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز به عنوان دبیرخانه این ستاد تعیین شده است.

عباسی متذکر شد: امسال نیز درصدد هستیم، با اجرای برنامه‎های متنوع و نوآورانه، رتبه برتر را همچون سال گذشته کسب نماییم.

وی با اشاره به اهداف راه‎اندازی این ستاد افزود: مهمترین اهداف این ستاد، خدمات به گردشگران و افزایش احساس رضایت‎مندی مسافران به عنوان خروجی این برنامه‎ها است.

عباسی ادامه داد: برنامه‎ریزی منطقه‎ای، تهیه، تدوین و اجرای برنامه‎های فرهنگی و اجتماعی نوین، ارائه ظرفیت‎های گردشگری استان به شیوه‎های نوین، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب به گردشگران و مسافران و شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد ستاد خدمات نوروزی برخی از وظایف این ستاد به شمار می‎رود.

وی با اشاره به عبور ۱۲ میلیون مسافر از استان طی سال گذشته اظهار داشت: از این تعداد مسافر تنها حدود ۴ میلیون نفر در استان توقف و خواب داشته‎اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان عنوان داشت: باید شرایطی مهیا کرد تا ماندگاری این میزان مسافر در استان افزایش یابد.

عباسی خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‎های استان آماده استقبال از مسافران نوروزی است و برای پذیرایی از هموطنانمان در گلستان برنامه‎های ویژه‎ای تدارک دیده‎ایم.

1r0ik1g9we5jm34dwjbw راه اندازی کمیته اقوام در ستاد خدمات سفرهای نوروزی گلستان

منبع : خبرگزاری فارس

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *