رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۳۰ بهمن ۱۳۹۲

تشکیل حلقه انسانی به دور ارگ بم به کرمان سفر می‌کند

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۳۰ – به گزارش بی باک، علی زندی برگزاری هفتمین همایش راهنمایان گردشگری کشور در کرمان را زمینه ای برای رشد توسعه گردشگری استان دانست و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف در بخش زیرساخت‌های گردشگری توسعه گردشگری استان را تسهیل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش، کمیته‌های اجرایی، زیر گروههای مربوطه و همچنین تعداد زیادی از راهنمایان گردشگری کرمان که در خارج از این گروهها هستند، فعالیت های زیادی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

زندی ادامه داد: نتیجه تلاشهای چند ماهه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمان باعث به وجود آمدن بزرگترین تجمع صنفی با اهداف عالی خواهد شد که افتخارات آن گردشگری کرمان و به خصوص جامعه راهنمایان را در بر خواهد گرفت.

عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان در ادامه به تشریح اهداف کلی و سیاستهای اجرایی این همایش پرداخت و گفت: این همایش در نگاه کلان به دنبال اهداف ملی و استانی می باشد که البته توسعه گردشگری استان، مهمترین هدف اجرایی آن می باشد.

وی ادامه داد: اهداف کشوری این همایش طبق شعار امسال “راهنمای گردشگری راوی آب حافظ خاک” در سطح کلوت، حمایت از منابع و میراث طبیعی به خصوص حمایت از میراث طبیعی کلوت و در کنار میراث فرهنگی و گردشگری استان برای ثبت میراث طبیعی این منطقه خواهد بود.

زندی، انعکاس تواناییهای شهر بم بعد از گذشت ۱۰ سال از زلزله دلخراش سال ۸۲، تأیید و تصریح آشکار امنیت شرق کشور برای بهبود وضعیت گردشگری استان و شرق کشور، انسجام اعضا انجمن و طی آن دستیابی به جایگاه واقعی راهنمای گردشگری را از دیگر اهداف این همایش ذکر کرد.وی در ادامه با تقدیر از همکاری های اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان، افزود: بر آورده کردن خواسته های ابتدایی و پیگیری چالشهای شغلی راهنمایان گردشگری با حمایت اداره کل میراث فرهنگی که شامل بیمه، حقوق و دستمزد و موارد دیگر هم در این همایش مورد پیگیری خواهد گرفت.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان کرمان در پایان گفت: هفتمین همایش راهنمایان گردشگری بزرگترین همایش صنفی در ایران است که امسال در استان کرمان برگزار خواهد شد و بالطبع برگزاری این همایش در جذب گردشگر به استان کرمان و رونق بخش های مختلف گردشگری مانند هتل ها، ترانسفر و دیگر بخش ها مفید خواهد بود و همچنین در ارتقای سطح راهنمایان گردشگری استان کرمان نیز مفید خواهد بود.

وی یکی از برنامه های این همایش را حلقه راهنمایان گردشگری به دور ارگ بم دانست و گفت: روز چهارشنبه که این گردهمایی در کرمان تشکیل می شوذ رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور نیز حضور خواهد یافت.
zP1392783243 تشکیل حلقه انسانی به دور ارگ بم به کرمان سفر می‌کند

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *