رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۵ بهمن ۱۳۹۲

تبدیل شیراز به دروازه ملل

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۵ – به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ بهرام پارسایی عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی مناسب توسعه صنعت گردشگری شیراز را شاهد باشیم گفت: می توانیم شیراز را به دروازه ملل تبدیل کنیم و شاهد حضور گردشگران بین المللی نیز باشیم اما رسیدن به این مهم، اتحاد و همدلی لازم دارد.

وی افزود: برای رسیدن به این هدف مهم دستگاه های دولتی و به خصوص استاندار فارس می تواند کمک بسیاری به ما داشته باشد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به آماده کردن زیر ساخت های حضور گردشگران در شیراز ادامه داد: از جمله مباحثی که باید به آن دقت فراوان داشته باشیم زیر ساخت های حضور گردشگران در شیراز است و در این میان باید شرایط را برای فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی مهیا کنیم.

پارسایی بیان کرد: اعتبارات دولتی برای توسعه زیر ساخت های گردشگری کافی نیست بنا براین باید با ارایه امکانات و تسهیلات لازم به سرمایه گذاران واقعی شرایط را مهیا کنیم.

وی افزود: اگر استان فارس از لحاظ صنعتی پیشرفت چندانی نداشته باید از داشته های تاریخی و مذهبی به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که متاسفانه تاکنون این اتفاق روی نداده است.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه درآمد حاصل از گردشگری، فارس را بی نیاز می کند، ادامه داد: اگر تبلیغات صحیح و سرمایه گذاری مناسب در صنعت گردشگری فارس و شیراز انجام شود به قدری درآمد از حضور گردشگران خارجی کسب می شود که به مباحث اقتصادی دیگر احتیاج بسیار نخواهیم داشت.

پارسایی بافت تاریخی و فرسوده شیراز را محلی مناسب برای جذب گردشگر دانست و گفت: مهمترین داشته شهر شیراز پس از حرم مطهر شاهچراغ(ع) که می تواند بسیاری از گردشگران مذهبی را جذب کند، بافت تاریخی و قدیمی است که گردشگران خارجی برای دیدن اینگونه منازل بی شمار هستند.

وی افزود: اما در مرحله اول باید به فکر ساخت و ساز و نوسازی اینگونه مناطق باشیم به خصوص که شیراز طی مدت گذشته زمین لرزه های مختلفی را به خود دیده است.
1958951_891 تبدیل شیراز به دروازه ملل

           
 

نظر کاربران :

  • رها مسعودی

    من ب شخصه از اقای بهرام پارسایی سپاسگذارم..بهترین نماینده برای مردم شیراز و ایران هستش. ولی هنوز شیراز دروازه ملل نشده جناب مهندس…

    ۲۹ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *