جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بهترین کشورها برای سفر نوروزی

تاریخ بروزرسانی :
۲۹ فروردین ۱۴۰۱

تعطیلات نوروزی، بهترین زمان سفر است و مسافرت بهترین تفریح در نوروز.
چه خانوادگی و چه دوستانه قصد سفر کنید شرایط فراهم می شود، چون هر کسی که در حال تحصیل است از مقاطع ابتدایی تا تحصیلات عالی، از درس و کتاب و کلاس فارغ است و بیشتر مشاغل هم یا تمام ایام نوروز و یا چند روز تعطیل هستند و یا کار سبکتر از ایام دیگر است و امکان مرخصی فراهم.

سفر نوروزی بهترین کشورها برای سفر نوروزی

وقتی تصمیم سفر خانوادگی میگیرید، باید فاکتورهای بیشتری را مد نظر داشته باشید مثلا کشور مقصد محیطی مناسب و مکان اسکان با رفاهیت کامل برای خانواده را داشته باشد، تفریحات متناسب با تمامی اعضای خانواده فراهم باشد، مسیر سفر کوتاه و وسیله نقلیه راحت باشد و از همه مهمتر مخارج تا حد ممکن مقرون به صرفه شود.

سفرمی بهترین پیشنهادات را برای سفر خارجی نوروزی شما ارائه می دهد و پکیج تور نوروزی را از هتل و بلیط هواپیما تا تفریحات در کشور مقصد را متناسب با خواسته های شما تنظیم و تهیه مینماید.

حالا ببینیم با توجه به توضیحات بالا مناسب ترین تور برای نوروز به کدام کشورهاست؛

تور دبی

هوای خنک نوروزی بهترین زمان برای کشورهایی است که کویر در آنجا غالب است و هوایشان گرم و خشک.
مطبوعیت هوا تمام تفریحات رو لذت بخش میکند، وقتی لب ساحل می نشینید، وقتی در حال خرید هستید، در بازدید از جاذبه های گردشگری، هنگام صرف غذا و یا بازی های هیجان انگیز از وزش نسیم خنک لذت میبرید.

دو بافت قدیم و جدید دبی باعث میشود که تنوع در انواع تفریحات، هتل، رستوران و بازار به وجود بیاید.
مال های دبی و امارات و وافی و مارینا و … ، با وسعت بسیار و فروشگاه های بزرگ و اجناس و قیمت های متنوع و حتی فودکورت ها و کافه های عالی، برای خرید بی نظیر است. اما از سوق های عربی هم نمیشود گذشت و سرآمد همه بازارها، بازار ابن بطوطه که تشکیل شده از شش بازار با شش نوع معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است.

دبی بهترین کشورها برای سفر نوروزی

در تور دبی حتما برنامه پارک آبی را داشته باشید، در این پارک های سرباز مثل وایلد وادی، آتلانتیس، لاگونا و …، لذت همزمان آب و باد و آفتاب را حس میکنید و هیجان را در کنار ریلکسیشن و آفتاب گرفتن تجربه میکنید.

سافاری دبی، تجربه ای تکرار نشدنیست و حتما شتر سواری را هم امتحان کنید.

جزیره پالم جمیرا که به زیبایی در آب ایجاد شده را از دست ندهید، مثل یک شهر مجزا شامل هتل و رستوران و تمام تفریحات حتی پارک آبیست.

غذای چرب و لذیذ عربی و موسیقی شاد عربی هم بخش خوب سفر میشود.

یادتان نرود که برج خلیفه و آبنمای زیبایش و برج العرب هم از دیدنی های مشهور تور دبی هستند.

تور تفلیس

گرجستان کشوری تاریخی در نزدیکی ایران است که شرق آن در سالیان دور بخشی از ایران محسوب میشد.
آب و هوای تقریبا مشابه ایران دارد و به همین علت صیفی جات و سبزیجات مشابهی هم دارد.

به دلیل برخی شباهت ها غذا خوردن در آنجا راحت است و باب میل.

معماری بسیار مدرن همچون پل صلح در کنار حفظ بافت سنتی و قدیمی در بخشی از شهر که حاوی خاطرات فراز و نشیبی تاریخ است، چهره جذابی را به این شهر می دهد و نمایانگر اصالت آن است.

تفلیس بهترین کشورها برای سفر نوروزی

به دلیل وجود چشمه های فراوان آب گرم در تفلیس، حمام گوگردی یکی از تفریحات آن محسوب میشود.

بالن سواری، انواع تفریحات در مجموعه سرگرمی و ورزشی لبوفسکی و شهربازی متاتسمیندا، پارک آبی جینو پارادایس و یورو پارک، تله کابین آرگو تا قلعه ناریکالا، زیپ لاین در باغ گیاهشناسی، موتور سواری در پارک بین المللی روستاوی، باغ وحش، کارتینگ در آسترا پارک، تیراندازی در فروشگاه اسلحه گلوبال آرمز، دلفیناریوم باتومی، اسکی در باکوریانی و پاراگلایدر هم شادی سفر را تکمیل میکنند.

دیدن قلعه ها، کاخ ها، کلیسا و ساختمان پارلمان در کنار پارک های زیبا و وسیع و ساحل رود متکواری با تفریحات آبی و قایق سواری هم بسیار لذت بخش است.

باغ گیاه شناسی را حتما در تور تفلیس بگنجانید؛ زیبایی های طبیعت در کنار آثار خلق شده مهندسان و باغبانان هنرمند شاهکاری را به نمایش گذاشته اند.

تور استانبول

شهر زیبا و وسیع و همسایه، با آب و هوای بسیار مشابه ایران و سلیقه غذایی مشابه.
سفری با مسیر بسیار کوتاه که نیاز به ویزا ندارد و فقط کافیست با سفرمی بلیط هواپیما و هتل مورد نظر و گشت های مورد علاقه تان را تنظیم و تهیه نمایید.

هرچقدر دوست دارید میتوانید از تنوع غذا و شیرینی در این شهر لذت ببرید، از رستوران های لوکس تا فروشنده های حاشیه ساحل و هر گوشه خیابان، انواع خوردنی و نوشیدنی لذیذ را به شما عرضه میکنند.

میتوانید برای تمام سال از فروشگاه ها و مال ها و بازارهای استانبول خرید کنید، از بس که تنوع کالا و قیمت وجود دارد هیچ کس دست خالی از تور استانبول برنمیگردد.

استانبول بهترین کشورها برای سفر نوروزی

مگر میشود از لذت آرامش ساحل و تفریحات استانبول گذشت، آفتاب ملایم نوروزی و خنکای نسیم دریایی برای استراحت کنار ساحل و تماشای آبی آرامش بخش دریا لذت بخش ترین بخش سفر میشود.

جاذبه های دیدنی استانبول بیشمار است و بازگوی قدمت و تاریخ آن؛
کاخ های بسیار ازجمله دلمه باغچه و سلطان احمد و توپکاپی، برج دختر و هفت برج، انواع موزه ها از جمله فرش و هنرهای اسلامی و موزاییک و ایاصوفیا.

و در آخر گشت جزایر بهشتی نه گانه اطراف استانبول با کشتی تفریحی بر دریای زیبای مرمره را از دست ندهید.
نوروزتان سرشار از خاطرات شیرین سفر

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد