رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۰ آبان ۱۴۰۲

بهترین کافه های مشهد برای تولد

اشتراک گذاری

مشهد که پایتخت معنوی ایران است یکی از مقاصد سیاحتی زیارتی پر طرفدار می باشد. جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعی موجود در این شهر باعث شده تا هر سال میلیون‌ها مسافر از نقاط دور و نزدیک با هدف زیارت و تفریح به این شهر زیبا سفر کنند. یکی از تفریح‌های سالم جوانان کافه گردی و نشست‌های دوستانه است. کافه‌های مشهد با توجه به خدمات بی‌نظیر و منحصر به فرد خود، بین گردشگران بسیار محبوب هستند و تجربیات فراموش نشدنی برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

بهترین کافه های مشهد برای تولد

امکان برگزاری جشن تولد و دورهمی‌های خصوصی در کافه‌های مشهد یکی از ویژگی‌هایی است که توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. این امکان به طور خاص برای مسافرانی که به دلیل حضور در سفر، دسترسی به امکانات مناسب برای برگزاری جشن در اقامتگاه خود را ندارند بسیار مطلوب است. اگر اهل شهر مشهد هستید یا می‌خواهید در سفر به مشهد برای برگزاری جشن تولد، سالگرد ازدواج و سورپرایز کردن عزیزان خود آماده شوید،با سیری در ایران همراه باشید تا با بهترین کافه های مشهد برای تولد و سوپرایز آشنا شوید.

وی کافه مشهد

یکی دیگر از بهترین کافه های مشهد “وی کافه” می باشد که می توانید برای گرفتن تولد از آن استفاده کنید. این کافه دارای کارکنانی بسیار خوش برخورد می باشد که در تلاش برای ساختن خاطره ای بیاد ماندنی برای شما می باشند. منوی این کافه حاوی انواع نوشیدنی ها همچون قهوه، بستنی، آبمیوه، چای و دمنوش و… در کنار انواع کیک می باشد. “وی کافه” از شنبه تا جمعه از ساعت ۸ تا ۲۳:۳۰ آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.
آدرس:مشهد، گلشهر، نبش گلبو ۱۳

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه شوکت مشهد

کافه شوکت مشهد، یکی از بهترین کافه های مشهد است که دکوراسیون آن، مشابه کافه های فرانسوی است. در این کافه با ترکیبی از هنر قنادی فرانسوی و ذائقه ایرانی از میهمانان پذیرایی می شود. همچنین می توانید انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و قهوه های خوش طعم موجود در منوی آن را نیز سفارش دهید.
آدرس:مشهد، حد فاصل صارمی ۲۹ و ۳۱، ساختمان راد

بهترین کافه های مشهد برای تولد

برای آشنایی بیشتر با شهر مشهد پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در مشهد را مطالعه بفرمایید.

کافه پیانو مشهد

کافه پیانو واقع در بلوار پیروزی، یکی دیگر از بهترین کافه های مشهد است. این کافه یک فضای بسته است که می توانید برای انواع جشن ها چون تولد از آن استفاده کنید. وای فای رایگان، امکان رزرو تلفنی و… از جمله امکاناتی است که در این کافه برای مشتریان ارائه شده است. اگر قصد رفتن به این کافه را دارید، می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳:۳۰ به آن مراجعه کنید.
آدرس:بلوار پیروزی، حد فاصل هفت تیر و هنرستان، مقابل پیروزی ۴۹

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه بیسکوئیت

کافی شاپ بیسکوئیت مشهد از دیگر کافه های خوب مشهد است که در بزرگراه سردار سلیمانی (کلانتری سابق) قرار گرفته است. قهوه های خوش طعم و کیک های تازه برای شما خاطره هایی جذاب را می سازد. فضایی مدرن و شیک، دیزاین زیبا برای تولد و … باعث شده تا یکی از کافی شاپ های مشهد برای تولد باشد.
آدرس : بین میدان جمهوری و میدان آزادی، مقابل هتل پردیسان مشهد، جنب استخر راد، نبش کلانتری ۱۷ (نوفل لوشاتو ۲۶)

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه لوه

«کافی‌شاپ لوه» یا «باما» یکی از بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد است که شما با خیال آسوده می‌توانید مراسم جشن تولد و دورهمی‌های خود را به این کافه بسپارید. فضای زیبا و رمانتیک این کافه برای ولنتاین، سالگرد ازدواج و… نیز بسیار مناسب است. برای برگزاری مراسم از حدود یک ماه قبل میز خود را رزرو کنید. کیک دلخواه خود را نیز می‌توانید به کافی‌شاپ لوه سفارش دهید. این کافه با توجه به تم مورد نظر شما، سالن را تزیین می‌کند.
آدرس: مشهد، بلوار کوثر، کوثر شمالی ۸، بعد از مسجد ثارالله، کافی‌شاپ لوه

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه هترا

«کافه هترا» از بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد است که شامل فضای سرپوشیده و روباز می‌شود. فضای داخلی این کافه، یک اتاق وی‌آی‌پی (VIP) مجهز به سیستم صوتی برای برگزاری جشن تولد دارد که با رزرو این اتاق می‌توانید از خدمات بادکنک‌آرایی و تزیینات با تم دلخواه خود استفاده کنید. در محوطه روباز کافه هترا اتاقک‌های شیشه‌ای و هرمی‌شکلی وجود دارد که درون هرکدام میزی برای پذیرایی از میهمانان قرار داده شده است. اگر می‌خواهید اقتصادی‌تر جشن بگیرید، می‌توانید از این اتاقک‌های شیشه‌ای استفاده کنید.

منو کافه هترا شامل انواع صبحانه (چاشت ایرانی، صبحانه انگلیسی، املت، فرنچ تست)، انواع پیش‌غذا، سالاد، ساندویچ، برگر، پاستا، فرنچ فرایز، انواع دسر، قهوه‌های گرم (اسپرسو، لاته، آمریکانو)، قهوه‌های سرد، انواع شیک، چای، بستنی، فراپه، کیک (تیرامیسو، رد ولوت، کیک روز)، نوشیدنی‌های سرد و… می‌شود.
آدرس: مشهد، بلوار کوثر، باهنر ۳، پلاک ۲۵، کافه‌ هترا

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه بلانش

«کافه بلانش» در سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و در زیر بنای ۲۸۰ متری ساخته شده است. این کافه که یکی از بهترین کافه‌ های مشهد برای تولد به شمار می‌رود، با ظرفیتی حدود ۱۰۰ نفر در فضای روباز حیاط، تراس و سالن سرپوشیده از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. منوی کافه بلانش شامل انواع کیک‌های خوشمزه، قهو‌ه‌های گرم، انواع شیک، اسموتی، شربت‌ها و غذاهای با کیفیت مانند استیک، پاستا، انواع برگر ، ساندویچ‌ها و… می‌شود. با رزرو میز در این کافه می‌توانید جشن تولدی به‌یادماندنی در کنار خانواده و دوستان خود برگزار کنید.
آدرس: مشهد، بلوار سجاد، بنفشه ۳

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه ویو کوهسر

«کافه ویو کوهسر» در محیطی روباز با چشم‌انداز زیبایی از مجموعه تفریحی کوهسر قرار دارد. این کافه که از بهترین کافه های مشهد برای تولد، ولنتاین و سالگرد ازدواج به شمار می‌رود، در هوای مطبوع و پاک کوهپایه‌ای با نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. منوی این کافه شامل صبحانه (انگلیسی، ایرانی، کرپ، پنکیک، املت سبزیجات)، انواع پاستا، پیتزا، استیک، قهوه‌های گرم، چای، دمنوش، کیک و دسر می‌شود.
آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، هاشمیه ۶۲، مجموعه کوهسر، کافه ویو کوهسر

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه رستوران هالیدیز (تعطیلات)

«کافه رستوران هالیدیز» یکی از بهترین کافه باغ‌ های مشهد است که در فضای سرسبز باغ و در محیطی رویایی با آبنمایی بزرگ و زیبا از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. همچنین این کافه رستوران دارای یک سالن بزرگ و یک سالن VIP است. امکان برگزاری مراسم جشن تولد در هر دو فضای روباز باغ و سالن سرپوشیده به‌همراه تزیینات و بادکنک‌آرایی با تم دلخواه وجود دارد. کافه باغ هالیدیز با منو کامل خود، رضایت میهمانان با ذائقه‌های غذایی متفاوت را جلب می‌کند.

منو کافه رستوران هالیدیز شامل صبحانه (پنکیک هلندی، وافل، سیمیت، املت قارچ با نان فوکاچیا، املت گوجه‌فرنگی، صبحانه سرد ایرانی)، انواع پیش‌غذا، سالاد، سوپ، غذاهای ایرانی (انواع کباب، قورمه‌سبزی، ماهیچه، ماهی)، غذاهای فرنگی (لمب چاپس، لمب استیک، چیکن گریل، پاستا آلفردو، فتوچینی، انواع پیتزا، برگر) می‌شود. لذت قهوه‌های گرم (اسپرسو، موکا، لاته)، قهوه‌های سرد، هات چاکلت، چای و دمنوش این کافه رستوران را از دست ندهید.
آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه ۹ و ۱۱، صارمی ۲۳، کافه رستوران هالیدیز

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه رستوران امیر شاهان

کافه رستوران امیر شاهان با چند سالن پذیرایی، روف گاردن و آلاچیق‌های کنار استخر از بهترین کافه رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود. همچنین با وجود تالاری مجزا برای برگزاری جشن تولد و عروسی، فرصت مناسبی برای زوج‌های جوان فراهم آورده است. علاوه برفضای سرپوشیده این مجموعه می‌توانید از فضای روباز با آلاچیق‌های زیبا نیز برای صرف غذا استفاده کنید. بخش روف گاردن مجموعه، از قسمت‌های جذاب این رستوران است که با منویی متفاوت از غذاهای دریایی و قهوه‌های خاص از میهمانان پذیرایی می‌کند.
آدرس: مشهد، بلوار هفت‌تیر، بین هفت‌تیر ۳ و ۵، کافه رستوران امیر شاهان

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه رستوران گرانیوم (گل شمعدانی)

«کافه رستوران گرانیوم» با محیطی گرم و صمیمی، پرسنل خوب و غذاهای باکیفیت از بهترین کافه رستوران‌ های‌ مشهد به شمار می‌رود. این کافه برای برگزاری جشن تولد نیز بسیار مناسب است. در منوی صبحانه کافه گرانیوم می‌توانید انواع پنکیک، بشقاب انگلیسی، چاباتا بوقلمون، املت بیکن و کالزونه را سفارش دهید. منوی کافی‌شاپ شامل انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم ، چای، دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، انواع شیک، بستنی، کیک، دسر و… می‌شود. برای ناهار و شام انواع پیتزا، برگر، استیک، پاستا، انواع سالاد و نوشیدنی قابل سفارش است.
آدرس: مشهد، میدان صارمی، بلوار هنرستان، نبش هنرستان ۱۱، کافه رستوران گرانیوم

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه‌ رستوران اسپرلوس

«کافه‌ رستوران اسپرلوس» با سالن سرپوشیده، فضای روباز و پرسنل مجرب از بهترین کافه رستوران‌ های مشهد به شمار می‌رود که برای برگزاری مراسم جشن تولد و دورهمی‌ها نیز بسیار مناسب است. در این کافه صبحانه انگلیسی، پنکیک، انواع قهوه‌ گرم، قهوه‌های سرد، میلک شیک، اسموتی، بستنی و دمنوش وجود دارد. برای ناهار و شام نیز می‌توانید غذای ایرانی (انواع کباب، عدس پلو، قیمه نثار، ته‌چین مرغ) و غذای فرنگی (انواع پیتزا، برگر، پاستا، ساندویچ)، پیش‌غذا، سوپ و سالاد سفارش دهید.
آدرس: مشهد، بلوار فردوسی، خیابان بهارستان، نبش بهارستان ۱۷، کافه‌ رستوران اسپرلوس

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه تراس

«کافه تراس» از بهترین کافه ‎‌های روباز مشهد است که در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر قرار دارد. این کافه که در نزدیکی پارک ملت مشهد واقع شده است، منظره زیبایی از شهربازی و چرخ‌وفلک بزرگ پارک ملت در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. این کافه یک اتاق VIP در فضای سرپوشیده کافه با ظرفیت ۲۵ نفر، برای برگزاری جشن تولد دارد.
آدرس: مشهد، ابتدای بلوار وکیل آباد، بین امامت ۶ و ۸، کافی‌شاپ تراس

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافی‌ شاپ گرندزا

«کافی‌ شاپ گرندزا» یکی از بهترین کافه‌ های روباز مشهد برای نوشیدن قهوه و دورهمی است. تماشای مسابقات فوتبال نیز لذتی است که می‌توانید در کنار دوستان خود در این کافه تجربه کنید. این کافه دارای اتاق VIP برای برگزاری جشن تولد است. منوی کافی‌شاپ گرندزا شامل قهوه‌های گرم (اسپرسو، موکا، لاته، کاپوچینو)، چای، دمنوش، قهوه‌های سرد، ماکتیل، کیک و دسر می‌شود. همچنین انواع استیک، پاستا، پیتزا، برگر، سوخاری و انواع پیش‌غذا را می‌توانید در این کافه سفارش دهید.
آدرس: مشهد، بزرگراه آزادی، نبش گلشن۲، کافی‌ شاپ گرندزا

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه سنتی حس خوب

«کافه سنتی حس خوب» دارای محیطی سنتی، زیبا، صمیمی، شیک و آرام است که به‌همراه نام خود، حس خوب را به تمام میهمانان هدیه می‌دهد. این کافه با کادری مجرب و حرفه‌ای، ظرفیت پذیرایی از ۹۰ نفر را دارد. منوی کافه حس خوب شامل انواع نوشیدنی‌های گرم، انواع قهوه (اسپرسو، کاپوچینو، لاته)، نوشیدنی‌های سرد، بستنی، انواع شیک، چای و قلیان، میان‌وعده‌های لذیذ (چیپس و پنیر، اسنک) می‌شود. در این کافه امکان برگزاری جشن تولد با تزیینات و تم دلخواه شما امکان‌پذیر است.
آدرس: مشهد، ابتدای طرقبه، بلوار امام رضا، تقاطع امام رضا ۳ و شریعتی ۴، کافه سنتی حس خوب

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه سنتی اسطوره

«کافه سنتی اسطوره» یکی از کافه های سنتی مشهد است که با فضای کاملا سنتی در محیطی سرپوشیده با آلاچیق‌های به‌هم چسبیده، محیطی گرم و صمیمی برای میهمانان خود ایجاد کرده است. این کافه سنتی با غذاهای ایرانی (انواع کباب، میرزا قاسمی، دیزی، آش رشته)، انواع دمنوش، بستنی، چای و قلیان از مشتریان پذیرایی می‌کند.
آدرس: مشهد، ابتدای طرقبه، بلوار امام رضا، بین امام رضا ۵ و ۷، کافه سنتی اسطوره

بهترین کافه های مشهد برای تولد

کافه بازی دایس

«کافه بازی دایس» یک مجموعه ویژه بانوان پر از بازی‌های فکری است که علاوه بر سرگرمی، هیجان و لذت رقابت با یکدیگر، قدرت تفکر و تصمیم‌گیری را بالا می‌برد. این کافی‌شاپ با بازی‌های جذاب مانند بازی مافیا، آبشار نیاگارا، مار و پله و همچنین با پخش سریال، فیلم و مسابقات فوتبال از تلویزیون ساعات خوشی برای مشتریان خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید با رزرو قبلی، مراسم جشن تولد یا دورهمی دوستانه خود را به پرسنل مجرب این کافه بسپارید.
آدرس: مشهد، بلوار احمد آباد، احمد آباد ۹ (نشاط)، پلاک ۸، کافه بازی دایس

بهترین کافه های مشهد برای تولد

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *