رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ شهریور ۱۴۰۱

بهترین شرکت هواپیمایی ایران از دید مردم

لینک این مطلب کپی شد!

برای تعیین بهترین شرکت هواپیمایی ایران، قدمت ایرلاین ها معیار مناسبی برای تعیین رتبه و امتیاز آنها نیست. بلکه عواملی چون کیفیت ساختار ایرلاین، زیرساخت های فنی، خدمات ارائه شده، پرسنل های مجرب، توجه به سیستم ایمنی در تعیین رتبه صحیح و استاندارد کیفیت بسیار تاثیرگذار است. در ادامه به معرفی بهترین شرکت های هواپیمایی ایران از نظر مردم می پردازیم.

۱- هواپیمایی ماهان

ماهان یکی از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران است که مجهزترین مسیرهای پروازی را در اختیار دارد. این عامل باعث شده تا اکثر توریست ها خارجی در ایران برای پروازهای خود، ماهان را انتخاب کنند؛ زیرا خدمات ارائه شده آن برگرفته از ایرلاین های خارجی است. همچنین وجود ناوگان های قدرتمند و امتیازاتی که این شرکت در میان مردم کسب کرده است، از دیگر دلایل محبوبیت ماهان است. در ادامه به امکانات و خدمات ارائه شده توسط این ایرلاین اشاره می کنیم:
• اطلاع هرگونه کنسلی و یا تاخیر در پرواز به مسافرین از طریق سامانه پیام کوتاه و یا ایمیل
• امکان سفارش غذای مخصوص برای مسافرین در پروازهای خارجی ۷۲ ساعت قبل از پرواز
• برخورداری از فضای کابین مناسب جهت تنظیم صندلی و استراحت در طول پرواز
• امکان انتخاب از میان فیلم و موسیقی های ارائه شده توسط مهماندار
• امکان استفاده از سیستم پخش ویدئو و موسیقی در پروازهای بالای سه ساعت
• ایجاد نظم و امنیت مسافرین در طول پرواز

۲- هواپیمایی ایران ایر (هما)

اولین شرکت هواپیمایی در ایران است که از قدمت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. ایران ایر با وجود ناوگان های بزرگ طرفداران زیادی در میان مسافران داخلی و خارجی پیدا کرده است. ایران ایر بهترین شرکت هواپیمایی ایران محسوب می شود، زیرا مطابق با استانداردهای بین المللی تنظیم شده است. این شرکت هواپیمایی دارای ۴۳ هواپیما با پیشرفته ترین تکنولوژی ها برخوردار است. همچنین شرکت هواپیمایی هما موفق به دریافت رتبه اول جهت کسب رضایت مشتری شده است. در ادامه به معرفی برخی از امکانات ایران ایر می پردازیم:
• برخورداری از سرویس غذا و کترینگ های فوق العاده و عالی
• تهیه سرویس های غذایی مطابق با استاندارد های ویژه
• برخورداری از کیفیت و تنوع غذایی فوق العاده
• ایران ایر دارای صندلی های اکونومی با فضای مناسب جهت استراحت مسافران در طول پرواز
• قابلیت تنظیم صندلی ها برای راحتی بیشتر
• حضور تمام وقت مهمانداران جهت پاسخ به درخواست های مسافرین
• ایجاد دلگرمی و صمیمیت میان مهماندار و مسافر و برقراری آرامش در طول سفر

همچنین جالب است بدانید هنگام تهیه بلیط هواپیما مشهد و یا سایر شهرها از هواپیمایی ایران ایر، امکان انتخاب منوی غذا، سرو غذا در ظروف دلخواه، دریافت پک هدیه سفر و نبات یا زعفران بسته بندی شده از دیگر خدمات فوق العاده این ایرلاین می باشد.

۳- هواپیمایی کیش ایر

کیش ایر، بهترین شرکت هواپیمایی ایران است که دارای ناوگان های مدرن و پیشرفته می باشد. در واقع یکی از عوامل موثر در کیفیت پروازها، نحوه ارائه خدمات به مسافر و مدل و نوع هواپیما است که این شرکت جزء بهترین آنهاست. کیش ایر با جایگزینی هواپیما های جدید، پروازهای خود را ایمن تر و مطمئن تر کرده است. دیگر خدمات ارائه شده توسط این ایرلاین به شرح زیر می باشد:
• برخورداری از کترینگ با کیفیت و ارائه خدمات غذایی بی نظیر
• ارائه سرویس غذای فوق العاده نظیر غذاهای سنتی و ایرانی طبق استانداردهای بین المللی
• برخورداری از ۱۰۰ متخصص تغذیه در مراکز کیش و تهران و فعالیت آنها برای خدمت رسانی به مسافرین

۴- هواپیمایی قشم ایر

این شرکت هواپیمایی در سالهای اول فعالیت خود تعداد اندکی ناوگان هوایی در اختیار داشت اما کم کم توانست آنها را به ۷ عدد برساند. با وجود اینکه قشم ایر از تعداد زیاد ناوگان برخوردار نیست اما ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان از دلایل محبوبیت این شرکت می باشد. همچنین از دیگر دلایل محبوبیت آن دارا بودن مجموعه غذایی و کترینگ با کیفیت و پرسنل خوش اخلاق و در دسترس است.

۵- شرکت هواپیمایی معراج

این شرکت به خوش قول ترین ایرلاین در میان رقبای خود معروف است. می توان گفت دلیل این خوش قولی، تاخیر اندک در پروازهای آنها است. همچنین وجود فعالیت های گسترده در مقاصد مختلف داخلی و بین المللی با وجود ناوگان های بزرگ آن را به یک شرکت برتر در ایران تبدیل کرده است. این شرکت موفق به کسب گواهینامه در زمینه تعمیرات هواپیما نیز شده است. در ادامه به معرفی برخی از خدمات این ایرلاین می پردازیم:
• برخورد راحت و صمیمی با مسافرین در طول پرواز
• پاسخ به درخواست های مسافرین در تمام ساعات
• برخورداری از سرویس غذایی متنوع و دارای ذائقه های مختلف

۶- هواپیمایی آتا

از کم حادثه ترین شرکت های هواپیمایی است که سفری ایمن و کم خطری را برای مسافران به همراه دارد. این شرکت جزء چهارمین ایرلاین های برتر کشور می باشد. همچنین دارای سیستم منظمی بوده و در حال پیشرفت است. این شرکت از زمان فعالیت خود تا کنون تنها ۵ حادثه برای آن اتفاق افتاده است که هیچ کدام از آنها منجر به مرگ و یا حادثه دلخراش نشده است. شرکت هواپیمایی آتا دارای ۱۳ هواپیمای بوئینگ و ایرباس می باشد که به صورت روزانه پروازهای زیادی را در مسیرهای داخلی و خارجی انجام می دهد.

۷- هواپیمایی زاگرس

این شرکت هواپیمایی جزء ایرلاین های خصوصی کشور به شمار می آید. شرکت هواپیمایی زاگرس با برخورداری از ۱۹ فروند هواپیمای ایرباس و بوئینگ، پروازهای داخلی و خارجی بسیاری انجام می دهد. این شرکت تازه تاسیس از قدمت کمتری برخوردار است اما با معرفی دو فروند هواپیمای توپولوف روسی خود را با هواپیمایی های قدیمی تر معرفی کرد. این پرواز اغلب برای سفرهای خصوصی استفاده می شود؛ همچنین سرویس غذای باکیفیت و برخورد خوش مهمانداران با مسافرین، تاخیر کم در پروازها و فضای مناسب کابین ها جهت استراحت از دیگر مزایای این ایرلاین ایرانی می باشد.
آژانس مسافرتی سام سیر مانند دیگر آژانس های مسافرتی آماده ارائه خدمات به مسافرین و جلب رضایت آنها می باشد. همچنین شما می توانید برای بهره مندی از خدمات این آژانس به وب سایت های معتبر آنها مراجعه کنید.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *