رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۶ بهمن ۱۳۹۹

بهترین رستورانهای گیاهی تهران

لینک این مطلب کپی شد!

یکی از مواردی که در دهه های اخیر با آن روبرو هستیم تغییر سبک زندگی بسیاری از افراد و افزایش روزانه گیاهخواران می باشد . در مورد فواید گیاهخواری مقاله‌های زیادی نوشته شده و پزشکان و محققان به ارزش آن در بهبود وضعیت سلامت تاکید دارند، اما همچنان عده زیادی اینطور فکر می‌کنند که مصرف نکردن گوشت و مرغ کار خطرناکی است. همچنین گیاهخواری در سال‌های اخیر در ایران رواج پیدا کرده است بیشتر مردم براین باور هستند که این سبک بعد از چند سال فراموش خواهد شد. حال در این مطلب سعی داریم شما را با بهترین رستورانهای گیاهی تهران آشنا کنیم . حتی اگر گیاهخوار هم نباشید پیشنهاد می کنیم برای وعده های سبک و سالم حتما سری به این رستورانها بزنید .

رستوران خانه هنرمندان

یکی از بهترین رستوران های گیاهی تهران رستوران خانه هنرمندان است که در باغی زیبا و آرام در طبقه اول خانه هنرمندان ساخته شده است. فضای آرام و خاص این مجموعه طرفداران خاصی را نیز دارد. رستوران خانه هنرمندان منوی کاملی از غذاهای گیاهی که هم شامل فست فود مثل لازانیای اسفناج و هم شامل غذاهایی ایرانی مانند کباب گیاهی و خورشت‌های اصیل ایران است. بخاطر ویژگی‌های خاصی از جمله اتسفر خوب و سالن تئاتر و مغازه‌های فروش صنایع دستی، بسیار محبوب است و وجود یک رستوران گیاهی هم در آن امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

آدرس: خیابان طالقانی، موسوی شمالی(فرصت)، خانه هنرمندان ایران

-1 بهترین رستورانهای گیاهی تهران

رستوران زمین

یکی از بهترین رستورانهای گیاهی تهران که ۱۰۰ درصد غذای آن گیاهی است رستوران زمین در شهرک غرب قرار دارد. رستوران زمین محیط بسیار خوب و جذابی دارد و منوی کامل آن شامل تمامی برگرها، پیتزاها، سوشی ها، کباب ها و حتی در برخی موارد خوشت‌های سنتی ایرانی می‌باشد و نکته جالب در خصوص آن تخفیف ۳۰ درصدی نوشیدنی‌های درمانی برای کودکان سرطانی می‌باشد. در فروشگاه بسیار کوچک این رستوران می‌توان کراکر بدون گلوتن،‌ کینوآ و سایر موادغذایی گیاهخواری را پیدا کرد.

آدرس: تهران شهرک غرب، فاز۵، خیابان سیمای ایران، خ پردیسان

-زمین-1 بهترین رستورانهای گیاهی تهران

رستوران پیور

رستوران پیور یکی از بهترین رستوران های گیاهی تهران است که علاوه بر غذای خوشمزه فضای جالبی هم دارد. در دکوراسیون، مبلمان، ظروف سرو غذا و در کل مجموعه از عناصر گلدار و با طرح‌های شاد استفاده شده است. چهارشنبه‌ها در رستوران پیور موسیقی زنده اجرا می‌شود و منو صبحانه هم دارد که مخصوص ۵ شنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح است. کرم سوپ پیور، ته چین بادمجان، لازانیای اسفناج و مامسان همراه سبزیجات گریل از غذاهای معروف پیور است. همچنین اسپاگتی با سس پستو هم فراموش نشود. کارکنان حرفه‌ای بطور کامل منو را توضیح می‌دهند که بتوانید غذای خوبی را انتخاب کنید.

آدرس:خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴ یوسف آباد، برج آ اس پ، واحد ۳۵

-پیور بهترین رستورانهای گیاهی تهران

رستوران چارمیز

در خیابان حافظ یکی دیگر از رستورانهای گیاهی تهران به نام چارمیز قرار گرفته است. آنچه باعث تمایز این رستوران با دیگر رستوران های گیاهی تهران شده است تهیه غذای مورد نظر شما توسط آشپز پشت شیشه می‌باشد شما می توانید با خیال راحت غذای خودتان را میل کنید. چارمیز به پاستاهایش معروف است و خیلی‌ها آن را به نام پاستا چارمیز می‌شناسند. پیشنهاد می کنیم که از منوی دسر این رستوران هم استفاده کنید.

آدرس: خ حافظ، نرسیده به خیابان انقلاب، کوچه البرز، پلاک ۲/۱

 بهترین رستورانهای گیاهی تهران

رستوران آنادانا

یکی دیگر از بهترین رستوران های گیاهی تهران آنادانا نام دارد. رستوران آنادانا در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است. این رستوران همواره غذاهای گیاهی سنتی ایران را تهیه می‌کند و فرهنگ گیاهخواری را تبلیغ می‌نماید. یکی از ویژگی‌های خاص این رستوران محیط سرسبز این رستوران است که در این شهر شلوغ و پرترافیک تهران حس آرامش به انسان می‌بخشد.

آدرس: اختیاریه جنوبی پلاک ۸

 بهترین رستورانهای گیاهی تهران

رستوران بانیان

مجموعه رستوران و کافی‌شاببانیان در خیابان شریعتی با فضای کوچک اما گرم و صمیمی یکی دیگر از بهترین رستوران های گیاهی تهران است. منوی غذایی بانیان بسیار کامل و جذاب است برای مثال چلوکباب با چنجه گیاهی یکی از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران می‌باشد. همچنین منو کافی‌شاب با کیک‌ها و دسر‌های گیاهی گزینه خوبی برای یک قرار کاری محسوب می‌شود.

آدرس :شریعتی، نرسیده به دولت، نبش کوچه امانپور، پلاک ۳

-بانیان بهترین رستورانهای گیاهی تهران

رستوران مهر میترا

مهر میترا را می‌توان در صدر بهترین رستوران‌های گیاهی آورد. این رستوران با منویی سرشار از تنوع و خلاقیت می‌تواند هر شخص گیاهخوار، خام‌گیاه خوار و حتی گوشت خواری را به راحتی مجذوب خود سازد.مهر میترا متناسب با شعار همیشگی خود یعنی “شاد و مهربان باشید”، دکور، منو و متد رستوران داری خود را اداره کرده و می‌کند.مهر میترا دارای سه طیقه است که هر طبقه دارای جذابیت‌های خاص خود است.این رستوران از منوی صبحانه تا شام که برای هر کدام آیتم‌های جذابی در نظر گرفته است را شامل می‌شود. شما می‌توانید در بین ساعات ۱۰ تا ۲۴ به آدرس لواسان، بلوار باستی، نبش بانک شهر بروید و از فضا و غذای آن لذت ببرید.

-میترا بهترین رستورانهای گیاهی تهران

نوای غذای پاک

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های گیاهی، رستوران نوای غذای پاک است که در خیابان بهشتی، بعد از چهار راه سهروردی واقع شده است.این رستوران گیاهی با منویی کامل بدون استفاده از گوشت قرمز یا سفید بصورت روزانه غذاهایی خوشمزه از مواد اولیه تازه توسط آشپزهای خانم طبخ می‌کند و به مشتریان خود ارائه می‌دهد.این منو هر روز یک غذای ایرانی را شامل می‌شود. علاوه بر آن شما می‌توانید در این رستوران که فضایی باز با دکوراسیونی جذاب دارد، انواع غذاهای فرنگی را نیز تجربه کنید.

 

-غذای-پاک بهترین رستورانهای گیاهی تهران

کافه سلامت نوا

کافه سلامت نوا بهترین انتخاب برای مواقعی است که می‌خواهیم غذایی به واقع سالم بخوریم. این کافه رستوران گیاهی که در خیابان یوسف آباد واقع شده است، دارای فضایی شاعرانه و خاص است.کافه سلامت نوا انواع سالاد و خوراکی‌های کاملا گیاهی را داراست که به دستور سرآشپز متخصص تهیه می‌شوند.سرآشپز این کافه رستوران کارشناس تغذیه‌ای شناخته شده است. علاوه بر میل کردن وعده‌ای در کافه سلامت نوا، می‌توانید از فروشگاه ارگانیک آن محصولات خوراکی گیاهی متنوعی را خریداری کنید.

-سلامت-نوا بهترین رستورانهای گیاهی تهران

گیاهی خانه (vegan home)

رستوران گیاهی خانه یا وگان هوم یکی از بهترین رستوران‌های گیاهی است که در بلوار هاشمیه مشهد واقع شده است.گیاهی خانه اولین رستوران گیاهی در مشهد است که با منویی کامل و متنوع از صبحانه تا شام از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.این رستوان علاوه بر غذاهای گیاهی با طبخ منحصر به فرد، دارای دمنوش‌ها و نوشیدنی‌های خاص و بسیار خوشمزه است.

-خانه بهترین رستورانهای گیاهی تهران

این روزها با وجود فشار و استرس زیاد زندگی همه باید بفکر سلامتی جسمی خود باشند. تغذیه نقش مهمی در سلامتی دارد مخصوصا اگر تغذیه گیاهی باشد. ما سعی کردیم تا تعدادی از بهترین رستوران های گیاهی تهران را برای شما معرفی نماییم تا نقش کوچکی در کمک به سلامتی شما داشته باشیم.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *