جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

برترین رستورانهای گیاهی در تهران

تاریخ بروزرسانی :
۳ آذر ۱۳۹۸

اخیرا با تبلیغات مضرات گوشت و فواید سبزیجات تعداد زیادی از مردم در سراسر دنیا به سمت گیاه خواری گرایش پیدا کرده اند و ایران هم از این قائله مستثنی نبوده و بسیاری از مردم بخصوص در شهرهای بزرگ به گیاهخواران پیوسته اند . حال باید رستورانهایی وجود داشته باشد که گیاهخواران با خیالی راحت به آنجا رفته و از غذاهای متنوع گیاهی لذت ببرند . حتی اگر گیاهخوار هم نباشید برای تنوع می توانید به این رستورانها بروید و از غذاهای سالم و ارگانیک آنها استفاده کرده و لذت ببرید در این مقاله سعی داریم شما را با برترین رستورانهای گیاهی در تهران آشنا سازیم .

 

رستوران گیاهی پیور

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های گیاهی و سبز موجود در کشور رستوران گیاهی پیور است. این رستوران در سال ۱۳۹۳ در مجتمع آ.اس.پ واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی افتتاح شد.پیور کار خود را از ابتدا به صورت حرفه‌ای با پیام مهربانی آغاز نمود.رستوران پیور با دکوری دلنشین و منحصر به فرد در فضایی آرام به وسیله ی منوی متنوع و کامل خود، غذاهای گیاهی که شامل غذاهای مخصوص گیاهخواران، وگان‌ها، خام‌گیاهخواران و … است از مشتریانش پذیرایی می‌نماید.رستوران پیور تا کنون توانسته جوایز مختلف داخلی و خارجی دریافت کند که یکی از آن‌ها قرار گرفتن در لیست ۱۰ رستوران برتر تهران بوده است.

آدرس :خیابان شیخ بهایی جنوبی، خیابان ۶۴ یوسف آباد، برج آ اس پ، واحد ۳۵ تجاری
تلفن :۰۲۱۸۸۶۰۳۹۹۰

%name برترین رستورانهای گیاهی در تهران

کافه رستوران گیاهی سلامت نوا

یکی از بهترین کافه های تهران با غذای سالم و مناسب برای گیاهخواران کافه رستوران گیاهی سلامت نوا می باشد که دارای فضای شاعرانه و خاصی می باشد .کافه سلامت نوا انواع سالاد و خوراکی‌های کاملا گیاهی را داراست که به دستور سرآشپز متخصص تهیه می‌شوند.سرآشپز این کافه رستوران کارشناس تغذیه‌ای شناخته شده است. علاوه بر میل کردن وعده‌ای در کافه سلامت نوا، می‌توانید از فروشگاه ارگانیک آن محصولات خوراکی گیاهی متنوعی را خریداری کنید.

آدرس :خیابان یوسف آباد، خیابان ۲۳ ، بعد از بیمارستان سمت راست، بوستان شفق، داخل بوستان، جنب سالن همایش
تلفن : ۰۲۱۸۸۵۵۹۸۸۶

کافه سلامت نوا 1 برترین رستورانهای گیاهی در تهران

رستوران گیاهی مهر میترا

مهر میترا را می‌توان در صدر بهترین رستوران‌های گیاهی آورد. این رستوران با منویی سرشار از تنوع و خلاقیت می‌تواند هر شخص گیاهخوار، خام‌گیاه خوار و حتی گوشت خواری را به راحتی مجذوب خود سازد.مهر میترا متناسب با شعار همیشگی خود یعنی “شاد و مهربان باشید”، دکور، منو و متد رستوران داری خود را اداره کرده و می‌کند.مهر میترا دارای سه طیقه است که هر طبقه دارای جذابیت‌های خاص خود است.این رستوران از منوی صبحانه تا شام که برای هر کدام آیتم‌های جذابی در نظر گرفته است را شامل می‌شود. شما می‌توانید

آدرس :لواسان ، بلوار باستی ، نبش بانک شهر
تلفن :۲۶۵۵۱۲۱۲

مهر میترا 1 برترین رستورانهای گیاهی در تهران

رستوران گیاهی آناندا

از رستورانهای شمال تهران که رستورانی ست قدیمی و سابقه زیادی در تهیه غذاهای گیاهای دارد رستوران آناندا می باشد این رستوران تا کنون توانسته فعالیت خود را پر قدرت و با محبوبیت بالا ادامه دهد.آناندا دارای فضای باز و سبز است که این فضا با نوع نگاه رستوران بسیار مناسب است.رستوران آناندا توانسته با منوی متنوع و کامل که شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است، غیر گیاهخوران زیادی را به مشتریان دائمی خود تبدیل کند.

آدرس :خیابان پاسداران، بهستان دهم، اختیاریه جنوبی، جنب مخابرات پلاک ۱۸
تلفن :۰۲۱۲۲۵۵۶۷۶۷

آناندا 1 برترین رستورانهای گیاهی در تهران

رستوران گیاهی نوای غذای پاک

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های گیاهی، رستوران نوای غذای پاک است که در خیابان بهشتی، بعد از چهار راه سهروردی واقع شده است.این رستوران گیاهی با منویی کامل بدون استفاده از گوشت قرمز یا سفید بصورت روزانه غذاهایی خوشمزه از مواد اولیه تازه توسط آشپزهای خانم طبخ می‌کند و به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این رستوران که فضایی باز با دکوراسیونی جذاب دارد، انواع غذاهای فرنگی را نیز سرو می کند .

آدرس :عباس آباد، بین سهروردی و صابونچی، پلاک ۱۸۷
تلفن :۰۲۱۸۸۷۴۸۰۹۰

نوای غذای پاک 1 برترین رستورانهای گیاهی در تهران

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

از بهترین رستورانهای گیاهی تهران است . رستوران گیاهی خانه هنرمندان در ضلع شرقی ساختمان هنرمندان در پارک هنرمندان خیابان ایرانشهر تهران واقع شده است.این رستوران سال ۱۳۷۹ با هدف ترویج فرهنگ گیاهخواری و حامی محیط زیست بودن آغاز به کار نمود. از ابتدای کار، این رستوران هدفش تهیه‌ی غذاهای سالم و متنوع به وسیله ی ترکیب صحیح و متناسب غلات، حبوبات، سبزیجات، لبنیات و ادویه‌جات بود.همانطور که گفته شد این رستوران در پارک قرار گرفته و دارای فضای داخلی و خارجی است.

فضای باز رستوران گیاهی هنرمندان سرسبز و زیباست و می‌تواند هر کسی را به طرف خود جذب نماید.علاوه بر این، این رستوران دارای فرشگاهی است که غذاهای بسته بندی گیاهی متنوع و جذابی را به فروش می‌رساند.
آدرس :هفت تیر، خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر، باغ هنرمندان ایران، بالکن، ضلع شرقی
تلفن :۰۲۱۸۸۳۱۱۹۰۶

خانه هنرمندان برترین رستورانهای گیاهی در تهران

رستوران گیاهی زمین

رستوران گیاهی زمین حدود هفده سال قبل یعنی پیش از دیگر رستوران های گیاهی در تهران، شهرک غرب فاز ۵، خیابان سیمای ایران، مجتمع مسکونی پردیسان افتتاح شد.نکته‌ی جالب در مورد رستوران این است که رستوران زمین مخصوص وگان‌ها است. یعنی گروهی از گیاهخوران که از هیچ فراورده‌ی حیوانی استفاده نمی‌کنند، می‌توانند با خیال راحت به رستوران زمین بروند. تمام آیتم‌های منوی زمین از گیاهان تهیه شده است.جالب اینجاست که این موضوع به هیچ وجه سبب منوی محدود نشده است.
منوی رستوران زمین شامل انواع پیتزا، پاستا، چلبوکباب، سوپ، خورش و … است. زمین، صبح‌ها صبحانه سرو می کند که صبحانه‌ی آن‌ها نیز نیمرویی ساخته شده از پنیر سویا و همچنینی سینی صبحانه‌ی حاوی پنیر، کره، ارده، شیره و …. است که همه از مشتقات گیاهان است.
رستوران زمین نیز دارای فضایی باز و دلچسب است.

آدرس :شهرک غرب،فاز ۵،خیابان سیمای ایران،مجتمع مسکونی پردیسان
تلقن :۰۲۱۸۸۳۷۳۹۲۴

زمین برترین رستورانهای گیاهی در تهران

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 2 میانگین: 4.5]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *