جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تفریحات و سرگرمی های کیش در ساعت های مختلف شبانه روز

تاریخ بروزرسانی :
۶ بهمن ۱۳۹۹

کیش از جمله شهرهای ایران است که به طور خاص یک منطقه گردشگری به شمار می‌رود و انگیزه شمار زیادی از گردشگرانی که به آن سفر می‌کنند، بازدید از سواحل زیبا، تفریحات آبی و سرگرم شدن و استراحت کردن است. به دلیل آنکه کیش از ابتدا به عنوان یک مقصد گردشگری توسعه پیدا کرد، زیرساخت های لازم برای تفریح های آبی و گستره متنوعی از سرگرمی ها در این جزیره زیبای خلیج فارس، در نظر گرفته شده است. بیشتر کسانی که به کیش سفر می‌کنند از بلیت هواپیما بهره می‌برند تا در زمانشان صرفه جویی کنند و فرصت کافی برای تجربه انواع سرگرمی های کیش داشته باشند. در این نوشته می خواهیم تفریح های مختلفی که می توانید در کیش در ساعت های مختلف روز تجربه کنید را به شما پیشنهاد بدهیم تا در برنامه ریزی سفر خود بتوانید از آن بهره ببرید.

جزیره کیش تفریحات و سرگرمی های کیش در ساعت های مختلف شبانه روز

تفریح های کیش از صبح تا پیش از نیمروز

کیش منطقه ای گرمسیری است و آفتاب زیبای آن گاه می‌تواند آزاردهنده باشد. هر چند بیشتر گردشگران در فصل های سردتر سال به کیش سفر می‌کنند، اما باز هم بد نیست که برنامه ریزی شما به گونه ای باشد که نوع سرگرمی خود را با تابش خورشید هماهنگ کنید.
صبح ها پیش از ظهر و عصرها و شب‌ها، هوا در کیش خنک‌تر است و تفریحاتی که در فضای باز انجام می‌شود، در این ساعت‌ها مناسب تر است. البته شما باید ساعت کاری مراکز تفریحی مختلف را هم در نظر بگیرید.
قدم زدن و دوچرخه سواری در خط ساحلی، از جمله کارهای مناسب برای آغاز روز و ساعت های بامدادی است. زیرا هنوز آفتاب خیلی گرم نیست و می‌توانید با خستگی کمتر در کنار ساحل بدوید، قدم بزنید یا دوچرخه سواری کنید. در کیش، به دورتا دور جزیره یک مسیر دوچرخه سواری وجود دارد و می توانید با کرایه دوچرخه با هزینه ای اندک، در فاصله چند متری ساحل، دوچرخه سواری کنید.
در ساعت های اولیه روز می‌توانید بدون آنکه آفتاب چشمتان را بزند، تا دورترین نقاط دریا را تماشا کنید و از چشم انداز آبی و آرامش بخش خلیج فارس لذت ببرید.

تفریحات کیش در طول ظهر

صرف ناهار خودش می‌تواند نوعی تفریح باشد. رستوران های کیش، از جمله رستوران های باکیفیت ایران هستند و رستوران گردی، می تواند بخشی از برنامه سفر کیش در طول نیمروز باشد. رستوران های دارچین، عمواکبر، قصرسفید، کوه نور، میرمهنا و فست فود بومرنگ، از جمله غذاخوری های خوب و باکیفیت کیش هستند.
درباره تفریح هایی که می توانید در این ساعت از روز انجام دهید، پیشنهاد ما اینست که تفریحات آبی خود را در حوال نیمروز و ظهر انجام دهید. چون خنکی آب و گرمای هوا، یکدیگر را خنثی می‌کنند و شما حال و هوای مطبوعی را تجربه خواهید کرد.
پارک آبی اوشن، برای آقایان و بانوان بازه های زمانی و سانس های مختلفی را در روزها و ساعت های مختلف هفته دارد. از همین رو اگر خانوادگی، به کیش سفر می‌کنید، به این تفاوت های زمان بندی توجه کنید. ولی در کل پیشنهاد می‌کنیم که سانس های نیمروزی را انتخاب کنید. این تفاوت های زمانی را هنگامی که قصد خرید اینترنتی بلیط کیش چارتر را دارید مد نظر قرار دهید.

اگر به اسکله تفریحی کیش هم بروید می توانید از گستره متنوعی از تفریح های آبی بهره ببرید. پاراسل سواری، غواصی، شاتل سواری، فلای برد، اسکوتر زیردریایی، بنانا سواری، شنا، جت اسکی، کایبل، پدل بورد و غواصی با دلفین از مشهورترین تفریحات آبی کیش است که در کمتر نقطه دیگری از ایران می توانید آن را تجربه کنید. بخشی از این تفریح های آبی مانند پاراسل، غواصی و فلای برد که انجامشان کمی نیاز به مهارت دارد، به شما آموزش داده خواهد شد و مربیان مجربی در خدمت شما هستند. کشتی های تفریحی کیش هم این امکان را فراهم می‌کنند تا در پیرامون جزیره و در نزدیکی ساحل مرجانی دریاگردی کنید. کشتی آکواریوم کیش که کف شیشه ای دارد از جذاب ترین نمونه های آنها هستند. این قایق سواری و کشتی سواری با طیف متنوعی از قایق ها و کشتی هایتفریحی در اندازه ها و با سرعت های مختلف ممکن است.

پارک آبی اوشن تفریحات و سرگرمی های کیش در ساعت های مختلف شبانه روز

تفریح در کیش در عصرها

با پایین رفتن تدریجی خورشید هوا خنک تر می‌شود و می‌توانید تفریحات محیط های روباز دیگری را هم تجربه کنید. مثلا سافاری های هیجان انگیز در مرکز جزیره. مرکز سافاری پارس خدمات متنوعی در زمینه تفریح های هیجان انگیز مانند سافاری با خودروهای شاسی بلند و آف رود، موتور سه چرخ و چهار چرخ (ATV)، شترسواری، کارتینگ، پینت بال و … را ارائه می‌دهد. در این مجموعه بسته هایی از چند تفریح را هم می توانید انتخاب کنید.
بازدید از جاهای دیدنی تاریخی مانند شهرباستانی حریره، روستای گردشگری باغوی کیش و مجموعه گردشگری کاریز هم گزینه های مناسبی برای بازه زمانی است.
مجموعه باغ پرندگان و دلفیناریوم کیش هم ساعت فعالیتشان از ۱۵:۳۰ نیمروز تا اوایل شب است و تقریبا در همین بازه زمانی جای می‌گیرند. این مجموعه ها برای کسانی که خانوادگی به سفر می روند بسیار جذاب است.

با نزدیک شدن به غروب خورشید، ساحل، فضا و چشم انداز ویژه ای می‌یابد و برای عکاسی غروب خورشید منظره ویژه ای پدید می‌آید. به ویژه اگر بخواهید در پس زمینه کشتی یونانی عکاسی کنید، عصر، بهترین زمان است. البته بیشتر هتل های کیش در بخش شمالی و شرقی جزیره هستند. اما کشتی یونانی و مناظر دیگری مانند لنج به گل نشسته، فانوس دریایی کلبه هور یا تپه قارچی، در جنوب غربی جزیره هستند و باید مسیر کمی طولانی را با خودرو طی کنید.
برای لذت بردن از دیگر سواحل کیش در غروب آفتاب می‌توانید به پارک های ساحلی کیش هم بروید. پارک ساحلی سیمرغ، مرجان، میرمهنا، مرد ماهیگیر و نیلوفر کیش، مهمترین پارک های ساحلی کیش هستند که معمولا دارای خدمات رفاهی و آلاچیق هایی برای استراحت و لذت بردن از غروب خورشید هستند.

کشتی یونانی تفریحات و سرگرمی های کیش در ساعت های مختلف شبانه روز

تفریح و سرگرمی شبانه در جزیره کیش

با غروب خورشید، هوا در خنک ترین حالت خود قرار می‌گیرد. با رسیدن به شب مراکز تفریحی تعطیل می‌شوند، اما سبک های دیگر گردشگری همچنان ادامه دارند و کیش همچنان بیدار می‌ماند. سر زدن به مراکز خرید از این جمله است. مراکز خرید کیش معمولا تا ۱۰ یا ۱۱ شب دایر هستند. با توجه به اینکه گاه لازم است بین چند مرکز خرید قدم زد، اتفاقا خنک بودن هوا کمک می‌کند تا راه رفتن بین مرکز خریدهای مختلف آسانتر باشد. مراکز خرید کیش در فاصله نسبتا کمی نسبت به هم قرار دارند و می‌توانید در چند ساعت به چندین مورد از آنها سر بزنید. مرکز تجاری کیش، مرکز خرید دامون، مرکز خرید مروارید، مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مراکز خرید کورش، مرجان، صدف، مریم، ونوس و بهکیش شماری از این مراکز تجاری هستند که می توانید به آنها سر بزنید.
دیگر سرگرمی های شبانه کیش، جنگ های شادی است که در تالارها و مراکز همایش مختلف این جزیره برگزار می‌شود. این جنگ های شبانه همراه با سرو شام، موسیقی زنده و اجرای نمایش های طنز و استندآپ کمدی برگزار می‌شوند. برخی از این برنامه ها بر روی عرشه کشتی های تفریحی برگزار می شود.
کنسرت های خوانندگان محبوب ایرانی نیز به صورت دوره ای در کیش برگزار می‌شود و بیشتر آنها در ساعت پایانی شب هستند و تا نیمه شب هم به درازا می‌کشند.
اگر شما هم مایل به برنامه ریزی برای سفر به کیش هستید می‌توانید ارزانترین قیمت بلیط لحظه آخری کیش را در سفرمارکت جستجو و به آسانی و آنلاین آن را خریداری کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد