جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

تفریحات ورزشی کیش که می‌توان از آنها لذت برد

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ تیر ۱۴۰۰

مگر می‌شود به کیش سفر کرد و تفریحات ورزشی آنجا را تجربه نکرد؟ البته همه مسافران تنها با هدف استفاده از تفریحات ورزشی کیش به این جزیره سفر می‌کنند، ولی آشنایی با آن‌ها از ملزومات سفر است. اکثر گردشگران پس از تهیه بلیط لحظه آخری کیش به فکر کسب اطلاعات در این باره‌اند. لذا تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی جذاب‌ترین تفریحات کیش بپردازیم.

اسکیت روی یخ

کیش2 800x533 تفریحات ورزشی کیش که می‌توان از آنها لذت برد

شاید تا به حال به گوشتان هم نخورده باشد که در کیش هم می‌توان روی یخ اسکیت سواری کرد! ولی تعجب نکنید، چرا که حقیقت دارد. پیست اسکی روی یخ آیس رینک دامون این شرایط را مهیا کرده است تا بتوانید تحت نظر مربیان روی یخ اسکیت سواری کنید و لحظاتی تکرارنشدنی را رقم بزنید. این ورزش مناسب تمام سنین است و حتی همراه خانواده نیز می‌توانید آن را انجام دهید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که پس از یک تفریح جانانه از فودکورت این مجموعه نیز استفاده کرده و تجدید قوا کنید.

فلای برد

یکی از مهیج‌ترین تفریحات ورزشی کیش فلای برد است. این ورزش پرهیجان که در سراسر دنیا پرطرفدار است، شما را به یاد فیلم‌های تخیلی می‌اندازد. دلیل آن هم عجیب بودن آن است. در فلای برد با پمپاژ آب می‌توانید مانور بدهید و در هوا معلق شوید. این وسیله که به یک جت اسکی وصل می‌شود، به شما اجازه می‌دهد تا حرکات نمایشی انجام بدهید و حسابی خاطره‌سازی کنید. البته باید بدانید که فلای برد تنها مختص افراد بالای ۱۸ سال است و لازم است تا از سلامت جسمی مناسب برخوردار باشد. تقریبا اکثر کلوپ‌های تفریحات دریایی کیش فلای برد ارائه می‌دهند و می‌توانید به راحتی آن را پیدا کرده و انجام دهید.

شاتل
یکی دیگر از تفریحات ورزشی کیش که حسابی پرطرفدار است، شاتل نام دارد. در این ورزش جذاب به صورت دسته‌جمعی و یا تک‌نفره سوار یک تیوب می‌شوید و توسط قایق‌های تندرو کشیده می‌شوید. این ورزش به دلیل سرعت و هیجان وصف‌ناپذیر خود حسابی مورد توجه جوانان قرار می‌گیرد و خاطره‌ای ناب را برایشان رقم می‌زند. اگر قصد استفاده از شاتل دارید، بد نیست بدانید که باید ماهیچه‌های قوی داشته باشید تا در حین دور زدن قایق‌های تندرو به داخل آب نیافتید. البته جای نگرانی وجود ندارد، چرا که قبل از شروع به شما جلیقه‌های نجات داده می‌شود.

پاراسل
اگر شیفته پرواز بر فراز دریای بیکران خلیج فارس هستید، پاراسل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فعالیت که یکی از محبوب‌ترین تفریحات ورزشی کیش شناخته می‌شود، حس ناب هیجان و آرامش را همزمان تقدیمتان می‌کند. در ورزش پاراسل شما سوار بر چتر می‌شوید و توسط قایق‌های تندرو بر فراز دریا به پرواز در می‌آیید. ارتفاع زیاد و مناظر دلربا همگی شما را به وجد می‌آورند، لذا پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به کیش پاراسل را از قلم نیندازید.

پدل برد

کیش1 تفریحات ورزشی کیش که می‌توان از آنها لذت برد

اگر دوست دارید تا مثل بومیان محلی سوار بر قایقی کوچک بر سطح دریا شناور شوید، پدل برد را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پدل برد در واقع نوعی قایق کوچک تخته‌ای است که به صورت ایستاده بر آن قرار می‌گیرید و پارو می‌زنید. به همین دلیل لازم است تا دست‌ها و پاهایی قوی و تمرکز فراوان داشته باشید. خوب است بدانید که پدل برد تفریح کم خطری است و حتی کودکان هم می‌توانند آن را انجام دهند. البته به خاطر بسپارید که قبل از آن حتما جلیقه نجات بپوشید و به توصیه مربیان گوش کنید.

کایت بوردینگ
اگر پرواز کیش به تهران و برعکس خود را رزرو کرده‌اید و می‌خواهید لیستی از تفریحات ورزشی کیش تهیه کنید، کایت بوردینگ را از قلم نیندازید. این فعالیت مهیج تلفیقی از اسکی روی آب و پاراگلایدینگ است که حسابی شما را سر ذوق می‌آورد. این ورزش که نیازمند آمادگی جسمانی کافی است، بسیار پرطرفدار است و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را تجربه کنید.

بیگ بال
اگر عاشق قل خوردن هستید، بیگ بال را فراموش نکنید. این تفریح دوست‌داشتنی که بازه سنتی گسترده‌ای را شامل می‌شود، بسیار ساده و ایمن است. در بیگ بال شما به داخل یک توپ بزرگ می‌روید و در ساحل قل می‌خورید. البته در بعضی‌ مکان‌ها به جز کیش این فعالیت بر روی شیب انجام می‌شود. اگر دوست دارید تا تجربه‌ای متفاوت و جذاب داشته باشید، توصیه می‌کنیم که بیگ بال را به خاطر بسپارید.

کیبل اسکی
تفریحات ورزشی کیش به موارد گفته شده ختم نمی‌شود و کیبل اسکی یکی دیگر از آن‌هاست. این ورزش رویایی در واقع نوعی اسکی روی سطح آب است که هیجان زیادی دارد. مرکز کیبل اسکی کیش اصلی‌ترین جایی است که در این جزیره به ارائه کیبل می‌پردازد. این مجموعه که امکاناتی عالی دارد، در خاورمیانه تک است و با مربیان حرفه‌ای خود در سطح بین‌المللی شناخته شده است. اگر این ورزش را بلد نیستید، اصلا نگران نباشید چرا که مربیان آنجا به خوبی شما را آموزش می‌دهند و استانداردترین اسکی‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند.

اسکوتر دریایی

کیش 800x533 تفریحات ورزشی کیش که می‌توان از آنها لذت برد

مگر می‌شود به کیش سفر کرد و اعماق دریا را ندید؟ علاوه بر غواصی، اسکوتر دریایی نیز شما را با دنیای زیر آب آشنا می‌کند. این ورزش منحصر به فرد مانند موتورسواری کردن در زیر آب است؛ حتی بدون داشتن گواهینامه! اسکوتر دریایی به شما این امکان را می‌دهد تا در زیر آب تفریح کرده و تجربه‌ای متفاوت خلق کنید. برای این کار شما سوار بر وسیله‌ای شبیه به اسکوتر می‌شوید و در زیر آب موتورسواری می‌کنید. آیا تا به حال به تجربه موتورسواری در زیر آب‌های دریا فکر کرده‌اید؟ پس در سفر به کیش آن را فراموش نکنید.

بانجی شوتینگ
از تفریحات دریایی کیش که بگذریم، می‌رسیم به دیگر تفریحات ورزشی کیش که در نوع خود خارق‌العاده‌اند. بانجی شوتینگ یکی از این فعالیت‌ها است که گاهی به اشتباه آن را با جامپینگ اشتباه می‌گیریم. این ورزش مهیج به وسیله معلق ماندن در هوا به واسطه ۲ میله بلند انجام می‌شود و شما را یاد بازی‌های کامپیوتری می‌اندازد. در بانجی شوتنیگ از زمین به هوا پرتاب می‌شوید و توسط طناب و میله‌های محکم در هوا معلق می‌شوید. این تفریح حسابی حال و هوایتان را عوض می‌کند، پس حتما امتحانش کنید. البته فراموش نکنید که نباید اضافه وزن داشته باشید، چرا که انجام این ورزش برایتان سخت می‌شود.

بانجی جامپینگ
رسیدیم به مشهورترین بازی مهیج یعنی بانجی جامپینگ. این ورزش که مناسب افراد بالای ۱۴ سال است، شما را تا مرز دیوانگی پیش می‌برد. در بانجی جامپینگ از سکویی بسیار بلند می‌پرید و به وسیله طناب در هوا معلق می‌شوید. این ورزش به دلیل وارونه شدن و معلق ماندن در هوا نیازمند سلامت فیزیکی است، پس حتما از قبل وضعیت جسمی خود را بررسی کنید.

باگی
باگی تلفیقی از موتور و ماشین است که با داشتن ۴ چرخ با سرعت برق و باد پیش می‌رود. این ورزش یکی از محبوب‌ترین تفریحات ورزشی کیش است که به دلیل آسان بودن مورد توجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. البته اگر راندن باگی بلد نیستید، نگران نباشید چرا که در پیست کیش مربیانی حضور دارند که کار با آن را به شما آموزش می‌دهند. برای رفتن به مجموعه سافاری کیش تنها کافیست خود را به بلوار امام خمینی برسانید و در بلوار سافاری پیست مورد نظر را پیدا کنید.

دیگر تفریحات ورزشی کیش
-والیبال ساحلی
-فوتبال ساحلی
-تنیس
-پینت بال
-تیراندازی
-غواصی
-بولینگ و بیلیارد
-کارتینگ
-ترامپولینگ
-بنانا
-جایروکوپتر
-جت اسکی
-اسب سواری
-ماهیگیری
-قایق‌سواری

سخن آخر
پس از خرید بلیط از https://safarmarket.com/flights/charter و تهیه لیستی از تفریحات ورزشی کیش دومین کاری است که باید انجام دهید. به همین دلیل این مقاله می‌تواند بسیار برایتان مفید باشد. به خاطر بسپارید که تفریحات کیش زیادند و حق انتخاب بسیاری دارید. تنها کافیست تا با جستجو در اینترنت مهیج‌ترین آن‌ها را پیدا کرده و سفری فوق‌العاده را به همراه عزیزانتان رقم بزنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد