جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

بسیج همه امکانات برای پوشش دور دوم سفرهای تابستانی

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ مرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۳۱ – معاون وزیر راه و شهرسازی از آمادگی تمام دفاتر و ارگان‌های استانی این سازمان برای پوشش دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

داوود کشاورزیان – رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که مساله‌ راهداری یک مساله دوازده ماهه و مربوط به تمام فصول سال است، اظهار کرد: سازمان راهداری در طول ماه‌های گذشته سعی کرده تمام مقدمات لازم برای زمان‌های پیک سفر مردم را فراهم کند تا در ماه پرسفر شهریور، جاده‌ها بدون هیچ مشکلی در خدمت مسافران باشند.

وی با اشاره به اختصاص بودجه‌های استانی برای بهبود وضعیت جاده‌ها از خرداد‌ امسال تاکید کرد: با فراهم‌ شدن بودجه لازم کار خط ‌کشی، روکش، علامت‌گذاری و دیگر مسائل امنیتی در راه‌ها زودتر از همیشه آغاز شده و امیدواریم این مساله به بالا‌بردن کیفیت خدمات‌دهی جاده‌ای و مردم بیفزاید.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطر نشان کرد: سازمان راهداری تمام امکانات خود را برای پوشش مناسب جاده‌های کشور در دور دوم سفرهای تابستانی بسیج کرده تا به این وسیله مردم در سفرهای خود کمترین دغدغه را داشته باشند.

UTF 8 B YWJkb2x2YWhlZCBtaXJ6YXphZGVoLTI0LTguSlBH  بسیج همه امکانات برای پوشش دور دوم سفرهای تابستانی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *