جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

راه‌اندازی سفرهای دریایی در خزر نیازمند مشارکت بخش خصوصی

تاریخ بروزرسانی :
۳۱ مرداد ۱۳۹۳

تاریخ خبر: ۱۳۹۳/۰۵/۳۱ – معاون سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: این سازمان از مشارکت بخش خصوصی در توسعه ناوگان مسافری دریای خزر استقبال می‌کند.

علی جهاندیده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تصریح کرد: با توجه به جایگاه جغرافیایی مطلوب دریای خزر و اتصال آن به پنج کشور مهم منطقه، سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به توسعه ناوگان مسافری در این دریا نگاه مثبتی دارد.

وی اضافه کرد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای فراهم‌کردن مقدمات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شده تا شرایط لازم برای توسعه این ناوگان فراهم شود.

معاون بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر ور دریانوردی از توسعه ترمینال مسافری بندر انزلی به عنوان یکی از اهداف در این زمینه خبر داد و گفت: در صورت مشارکت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری، می‌توان از این محل کشتی‌ تامین و سفرهای دریایی جدیدی را آغاز کرد.

جهاندیده اضافه کرد: در صورت گسترش بخش مسافری در دریای خزر در کنار توسعه روابط اقتصادی با همسایگان شمالی ایران، می‌توان به دستاوردهای صنعت توریسم نیز اندیشید و امیدواریم با همکاری‌های لازم بین ایران و کشورهای خارجی و البته مشارکت بخش خصوصی این مهم در آینده نزدیک فراهم شود.

UTF 8 B X01HXzkxNTcuanBn  راه‌اندازی سفرهای دریایی در خزر نیازمند مشارکت بخش خصوصی

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *