رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ بهمن ۱۳۹۲

برگزاری جشن نیلوفران آزاد در منطقه آزاد انزلی

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۲/۱۱/۲۵ – سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری جشن معرفی و تجلیل هنرمندان ، شاعران و فرهنگ مداران گیلان با عنوان نیلوفران آزاد در تاریخ ۲۷ بهمن در سالن اجتماعات ستاره شمال این منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری موج، سید ضیاء الدین شفیعی با بیان این که منطقه آزاد انزلی نیازمند حرکتی نوین در پهنه ادبیات، هنر و فرهنگ است، افزود: جشن نیلوفران آزاد آغاز فصلی جدید از فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی منطقه است.
وی، گیلان را سرزمین بالیدن ها و روییدن های فرهنگی، ادبی و هنری دانست و تصریح کرد: جشن نیلوفران آزاد فضای گرد هم آمدن اهالی فرهنگ، ادب و هنر و ارائه تجربیات پیشکسوتان این عرصه به نسل جوان را فراهم می کند.
شفیعی افزود: نمایندگان گروه های هنری مختلف از جمله ادبیات “در دو وجه شعر و داستان” موسیقی، عکاسی، هنرهای تجسمی، سینما، تئاتر و سایر بخشهای فرهنگی هنری در این جشن حاضر شده و به ارائه نمونه هایی از آثارشان خواهند پرداخت.
سرپرست معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی، اجرای دو اثر زنده توسط یکی از پیشکسوتان هنر موسیقی کشور را از جاذبه های جشنواره ˈنیلوفران آزادˈ عنوان کرد.
وی حضور شاعران مطرح گیلانی را یکی از امتیازات این جشنواره اعلام و شعر خوانی شاعران گیلانی گیلکی سرا و فارسی سرا، نمایش کلیپی از آثار یکی از عکاسان مطرح گیلانی در سطح ملی و بین المللی را از بخشهای دیگر جشنواره عنوان کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری قریب الوقوع جلسات هفتگی و ماهانه اهالی فرهنگ و ادب در منطقه آزاد انزلی خبر داد و متذکر شد: منطقه آزاد انزلی با رویکردی جدید اقدام به ایجاد شرایطی کرده تا هنرمندان و ادیبان با شوق و ذوق به تعامل با یکدیگر بپردازند و با همفکری و تامل، فرهنگ و هنر مترقی این سرزمین را در سطحی که واجد و شایسته آن هستند، در عرصه های ملی و فراملی باز بتابانند.
cms_Contents_I_Images_1318384 برگزاری جشن نیلوفران آزاد در منطقه آزاد انزلی

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *