رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۸ آبان ۱۳۹۳

برگزاری کارگاه تخصصی آموزشی باغ های تاریخی ایران در بیرجند

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر ۱۳۹۳/۰۸/۱۸- بیرجند – ایرنا – ‘برگزاری نخستین کارگاه تخصصی آموزشی باغ های تاریخی ایران به میزبانی بیرجند’ تیتر نخست روزنامه ‘ آوای خراسان جنوبی’ چاپ یکشنبه است که به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی مطرح شده است.

این روزنامه همچنین عناوین دیگری همچون کارخانه قند قهستان با بدهی ۱۷ میلیارد تومانی تعطیل شد، صادراتی زعفران لغو شد، احتمال کاهش سهمیه بنزین، برنامه جدید دولت برای سهمیه بندی انرژی، جریمه پزشکانی که با عجله ویزیت می کنند و وام مسکن مهر افزایش می یابد را، در صفحه نخست خود آورده است.

گزارشی از فروشگاه های تاناکورا با عنوان’ تن پوش های کهنه برای فصل نو’، سرفرازی ۲۵ باغ تاریخی در قلب کویر خراسان جنوبی، شما خطرناکترین دشمن خودتان هستید و گزیده های سلامت از جمله مطالب مهم صفحه دوم تا ششم این روزنامه محلی می باشد.

در صفحه هفتم این روزنامه همچنین عناوینی چون تشرف به عمره مفرده منوط به ثبت تقاضا در سامانه فاخر به صورت گروهی، برگزاری نخستین دوره مسابقات کتابخوانی الکترونیکی کشور ویژه نابینایان که طرح اولیه آن توسط سرپرست روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی ارایه شده بود، از ورزش زورخانه ای غافل شده ایم، خراسان جنوبی سومین استان دارای بالاترین شیوع آمبلیویی(اختلالات بینایی) است، به چشم می خورد.

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *