جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

با اجاره ویلا دریاکنار از سایت ویلایار , سفری خاطره انگیز داشته باشید

تاریخ بروزرسانی :
۲۱ آبان ۱۳۹۹

اجاره ویلا در بهترین ویلاها و اقامتگاه‌های استان مازندران و البته در نزدیکی ساحل دریا، با برخورداری از امکانات و منظره‌ای بکر تنها چیزی است که مسافران و گردشگران را جذب می‌کند. شهرک توریستی دریاکنار نمونه‌ای از این مناطق گردشگری با ساخت ویلاهای منحصر به فرد در حاشیه‌ی دریای خزر است که سالانه مسافران بی‌شماری برای تعطیلات آخر هفته و ایام نوروز راهی این شهرک زیبا می‌شوند. در ادامه برای کسب اطلاعات جالب از خدمات و امکانات شهرک دریاکنار با ما همراه باشید.

ساحل شهرک دریاکنار با اجاره ویلا دریاکنار از سایت ویلایار , سفری خاطره انگیز داشته باشید

دریاکنار شهرکی ساحلی با محوطه‌ای جذاب

شهرک دریاکنار در نزدیکی شهرستان بابلسر واقع شده است. شما با سفر به این شهرک شاهد شیک‌ترین ویلاها با ساخت و معماری اروپایی به صورت مدرن خواهید بود. در نظر داشته باشید ممکن است برای تردد در شهرک دریاکنار دچار محدودیت‌هایی شوید چرا که ورود برای افراد عادی ممنوع می‌باشد؛ اما با اجاره ویلا در شهرک دریاکنار به راحتی می‌توانید طبق مقررات شهرک کارت اختصاصی از مالک ویلا دریافت نمایید. مسافرانی که قصد اجاره ویلا دریاکنار بابلسر را دارند، علاوه بر داشتن اقامتی خوش می‌توانند از انواع خدماتی که در شهرک دریاکنار وجود دارد؛ بهره‌مند شوند. امنیت و داشتن نگهبانانی در این شهرک با دو درب ورودی سبب شده است تا علاوه بر آرامش خاصی که در شهرک دریاکنار حاکم است و هم‌چنین پذیرای مسافران بی‌شماری شده است. زمانی که اقدام به اجاره ویلا در این شهرک می‌نمایید، به راحتی می‌توانید صبح زود برای ورزش صبحگاهی در خیابان‌های بسیار زیبا با درختان سرسبز و هوایی دل‌پذیر بپردازید. توجه داشته باشید که اگر به عنوان مسافر به این منطقه سفر می‌کنید از درب شماره دو که در قسمت غربی است، تردد داشته باشید. لذا درب شماره یک مخصوص ساکنین و صاحبان ویلا در بخش شرقی شهرک می‌باشد. این شهرک با داشتن ۱۹ خیابان که هر کدام با انواع متنوعی از گیاهان و گل‌های زیبا طراحی شده است از محبوبیت و اهمیت بالایی نزد مسافران برخوردار است و حتما هر یک از شما تجربه‌ی سفر به این شهرک گردشگری را داشته اید.

رستوران ساحلی شهرک دریاکنار با اجاره ویلا دریاکنار از سایت ویلایار , سفری خاطره انگیز داشته باشید

امکانات رفاهی بی‌نظیر با اجاره ویلا دریاکنار

شهرک زیبای دریاکنار به عنوان شهرک تفریحی و مسکونی نیز شناخته می‌شود و پذیرای بسیاری از مسافران داخلی و خارجی می‌باشد. اجاره ویلا دریاکنار با قیمت عالی را می توانید از سایت ویلایار بدون واسطه و مستقیما از مالک ملک اقدام به اجاره ویلا دریاکنار کنید تا در کنار امکانات رفاهی که همان چیزی است که مسافران به دنبال آن هستند تا بتوانند با خانواده برای رهایی از زندگی روزمره به این شهرک گردشگری سفر کنند.
رستوران‌های ساحلی شهرک دریاکنار؛ اگر از آن دسته از افراد هستید که علاقه دارید تا در سواحل دریای خزر لذت غذاهای شمالی را زیر زبان خود تجربه کنید، شهرک دریاکنار گزینه‌ی عالی می‌باشد. این شهرک با داشتن رستوان‌های ساحلی در انتهای خیابان هفدهم که با نام هفده نیز شهرت دارد، دارای انواع مختلف غذاهای دریایی و سنتی می‌باشد. در کنار رستوران می‌توانید با سفارش قهوه‌، چای‌ و… در کافی‌شاب شهرک دریاکنار لحظات گرم و به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.
وجود بانک در شهرک دریاکنار؛ امکانات رفاهی از موارد ضروری در نزدیکی مقصد سفر شما می‌باشد تا نگرانی از بابت طی کردن مسیر طولانی یا مشکلاتی از این قبیل نداشته باشید. یکی از امکانات شهرک دریاکنار وجود بانک‌های دولتی مسکن، تجارت و ملت است که کار شما را برای انجام عملیات بانکی در ساعات اداری آسان کرده است. در این میان نیز خودپردازهایی در شهرک تعبیه شده است تا در هر زمان بتوانید تراکنش‌های بانکی مانند: واریز، برداشت نقدی، خرید شارژ و… را انجام دهید.
فروشگاه، مراکز خرید در شهرک دریاکنار؛ اگر در سفر خود به مقصد شهرک توریستی دریاکنار قصد دارید تا خرید روزانه‌ی خود را در آنجا تهیه کنید، در نظر داشته باشید که در داخل محوطه‌ی این شهرک هایپرمارکت، نانوایی، فروشگاه‌های کوچک با برندهای معروف وجود دارند. بنابراین از بابت خرید و خدمات رفاهی مشکلی نخواهید داشت.

ویلا اجاره ای دریاکنار با قیمت با اجاره ویلا دریاکنار از سایت ویلایار , سفری خاطره انگیز داشته باشید
برخورداری از امکانات تفریحی در شهرک توریستی دریاکنار

امنیت و آرامشی که در محوطه‌ی شهرک دریاکنار وجود دارد باعث شده تا محلی برای مسافران برای تفریح و لذت بردن از زیبایی‌های آنجا باشد. زمانی که اقدام به اجاره ویلا دریاکنار می‌کنید، علاوه بر داشتن اقامت می‌توانید روزهایی که در این شهرک هستید را با گذراندن اوقات خوش با استفاده از تفریحات عالی در کنار ساحل دریا و خیابان‌های زیبای شهرک سپری کنید سفری لاکچری را تجربه نمایید.
قدم زدن در شهرک دریاکنار؛ ساحل سنگی و ماسه‌ای در ساحل شهرک دریاکنار از نمونه جذابیت‌های این شهرک است که شما قادر خواهید بود ساعاتی را به قدم زدن و تماشای طلوع و غروب خورشید سپری کنید. هم‌چنین پیاده‌روی در خیابان‌های خارق‌العاده شهرک دریاکنار را فراموش نکنید.
تفریحات مهیج ساحل شهرک دریاکنار؛ با اجاره ویلا در شهرک دریاکنار علاوه بر داشتن اقامتی خاطره‌انگیز می‌توانید برای برخورداری از تفریحات آبی و ساحل دریا به خیابان ششم و هفدهم و از تفریحاتی نظیر، قایق موتوری و شنا در سواحل زیبای دریا بهره‌مند شوید. قوانین و مقررات شهرک دریا کنار برای شنا به گونه‌ای است که برای شنای آقایان خیابان ششم در دسترس است و برای شنای بانوان انتهای بخش خیابان هفدهم در ساعات خاصی در نظر گرفته شده است.
تفریحات ورزشی و سرگرمی در شهرک دریاکنار؛ در قسمت شرقی شهرک زیبای دریاکنار وجود زمین‌های بازی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، ایستگاه موتور سواری از نمونه تفریحات عالی در این شهرک گردشگری است که می‌توانید اوقات بسیار خوبی را از سفر و اجاره ویلا در شهرک دریاکنار تجربه کنید. گشت و گذار به وسیله‌ی دوچرخه در خیابان‌هایی که مملوء از درختان و گل‌های معطر هستند، می‌تواند سفری فراموش‌نشدنی را برای شما در شهرک دریاکنار رقم بزند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد