جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

ایران و کرواسی سند همکاری گردشگری امضا کردند

تاریخ بروزرسانی :
۸ خرداد ۱۳۹۴

تاریخ خبر : ۱۳۹۴/۳/۸ – به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر و دارکو لورنسین در حاشیه صدمین اجلاس شورای اجرایی سازمان بین المللی گردشگری در شهر روییتی کرواسی امضای سند همکاری جهانگردی را برای گسترش روابط دو کشور بسیار مهم توصیف کردند.

معاون رییس جمهوری کشورمان در جریان امضا سند همکاری یادشده به گستردگی بازار گردشگری ایران، رویکرد دولت یازدهم را حمایت از این بخش و توسعه سرمایه گذاری خارجی جهت رسیدن به هدف دولت در جذب ۲۰ میلیون گردشگر تا سال ۲۰۲۵ دانست و بر استفاده از تجارب موفق کرواسی در این زمینه تاکید کرد.

لورنسین وزیر جهانگردی کرواسی نیز در این دیدار با تقدیر از حضور هیات ایرانی در اجلاس جهانی گردشگری، آمادگی کشورش برای توسعه زمینه های همکاری و تبادل تحربیات با ایران را اعلام کرد.

وی همچنین با یادآوری اینکه ایران در جذب گردشگر رشد خوبی دارد، افزود: با داشتن امکانات های گسترده جهانگردی رسیدن به اهداف مورد نظر وجود دارد.

بر اساس این گزارش، گروه کاری بین دو کشور در آینده نزدیک برای اجرایی کردن توافقات و توسعه گردشگری تشکیل خواهد شد.

کرواسی با حدود ۵ میلیون نفر جمعیت میزبان ۱۳ میلیون گردشگر خارجی در سال است.

نمایندگان بخش خصوصی کرواسی روز گذشته در دیدار با معاون رییس جمهوری کشورمان ضمن ابراز علاقمندی برای همکاری با ایران در عرصه گردشکری به ویژه سرمایه گذاری در احداث هتل درخصوص استفاده از ظرفیت خطوط هوایی مسافربری خارجی جهت توسعه بخش گردشگری، آموزش و تامین نیروی انسانی مورد نیاز و اطلاع رسانی برای جذب گردشگر خارجی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
81627039 6485731 ایران و کرواسی سند همکاری گردشگری امضا کردند

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *