جستجوی شهر به شهر :
رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه

اگر به دنبال بلیط چارتر هستید، حتماً بخوانید

تاریخ بروزرسانی :
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

بلیط چارتر یکی از اصطلاحاتی است که احتمالاً بارها و بارها آن را شنیده‌اید و حتی در برخی موارد وسوسه شده‌اید که از آن استفاده کنید. البته باید این حقیقت را بپذیریم که هنوز پرواز چارتر برای برخی از افراد جامعه شناخته شده نیست و از قوانین آن خبر ندارند. در کنار این موضوع، به کار بردن برخی ترفندها در کاهش قیمت بلیط ها نقش مستقیم دارد و افرادی که با این حوزه آشنایی کامل داشته باشند، شانس به دست آوردن پروازهای ارزان قیمت را به دست خواهند آورد.
بنابراین در این مطلب ابتدا سعی می‌کنیم بلیط‌چارتر و شرایط استفاده از آن را بشناسیم و در انتها یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه بلیط پرواز چارتر را معرفی می‌کنیم که به عنوان مرجع چارتر و بلیط هواپیما بهترین خدمات را در این حوزه ارائه می‌دهد، شاید بهتر باشد قبل از خواندن این متن سری به سایت چارتر ( مرجع چارتر و بلیط هواپیما ) بزنید .

چارتر 1 اگر به دنبال بلیط چارتر هستید، حتماً بخوانید

بلیط چارتر چیست؟
خیلی ساده و خودمانی، پرواز چارتر همان پرواز دربستی است (مثل تاکسی دربستی!) که احتمالاً در طول روز چند بار از سرویس‌های دربستی برای رسیدن به یک مقصد استفاده می‌کنید. بلیط چارتر به بلیطی گفته می‌شود که به طور ویژه برای یک یا چند نفر رزرو می‌شود و تمامی هزینه بلیط بر عهده همان فرد یا تیم اوست. تفاوت این بلیط ها با بلیط های سیستمی بسیار زیاد است و شرکت‌ها در قالب‌های متفاوتی آنها را عرضه می‌کنند.
برای تعریف پرواز چارتر، نگاه ما به نوع پرواز متفاوت است. ممکن است که ما اعضای یک تیم فوتبال باشیم که برای انجام چند بازی متوالی نیاز به پروازهای پشت سر هم داشته باشیم. در این حالت پرواز به طور کامل در اختیار تیم ما قرار دارد و به عنوان یک پرواز چارتر شناخته می‌شود. پرواز چارتر در آژانس‌های گردشگری کمی تفاوت دارد و احتمالاً تعداد مشخصی از بلیط ها برای یک دوره زمانی خریداری می‌شود. مثلاً ممکن است بلیط چارتر مشهد توسط یک آژانس در دهه کرامت خریداری شده و کلیه پروازهای آن را در اختیار بگیرد.

چه تفاوتی بین بلیط چارتر و بلیط سیستمی وجود دارد؟
خب! احتمالاً این سؤال برای شما پیش آمده است که همین شیوه را برای بلیط سیستمی نیز می‌توان اجرایی کرد، پس چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ بلیط چارتر یک نوع پیشقدم شدن و پیش بینی نسبت به وضعیت مسافران و تعداد آنها در یک دوره زمانی مشخص است. مثلاً شما پیش بینی می‌کنید که تعداد سفرهای گردشگران به جزیره کیش در فصل زمستان افزایش می‌یابد. بنابراین از قبل بلیط هواپیما کیش را به صورت چارتر خریداری می‌کنید و آن را به افراد دیگر واگذار می‌کنید.
به عنوان مثال، اگر در یک دوره زمانی تعداد سفرهای مذهبی به مشهد افزایش یابد، بهره بردن از بلیط هواپیما مشهد چارتر بهترین گزینه ممکن است.

چارتر 2 اگر به دنبال بلیط چارتر هستید، حتماً بخوانید

چه زمانی برای گرفتن بلیط چارتر مناسب‌تر است؟
انتخاب زمان برای گرفتن بلیط چارتر تحت تأثیر فاکتورهای مختلفی قرار دارد. اولاً شما باید تصمیم بگیرید که چه زمانی به مسافرت می‌روید و چه ساعتی در طول روز برای گرفتن بلیت مناسب است. به خاطر داشته باشید که در ایام تعطیلات و در برخی روز‌های خاص تعداد مسافران افزایش می‌یابد و این موضوع باعث افزایش قیمت بلیت می‌شود. پس اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، باید زمان بندی خرید بلیط را به شکلی انتخاب کنید که کمترین تقاضا برای بلیط باشد.
فرض کنید که شما قصد یک سفر زیارتی را دارید و می‌خواهید از چارتر مشهد استفاده کنید. اگر سفر خود را به ایام تعطیلات عید یا به تعطیلات تابستان بیندازید، طبیعتاً تجربه خوبی نخواهید داشت و هزینه بلیط بالاتر می‌رود. اما اگر در فصل سرد به یک منطقه سردسیر و در فصل گرم به یک منطقه گرمسیر سفر کنید، مطمئن باشید بسیاری از بلیط های چارتر خالی خواهد بود و این بهترین فرصت برای شما در به دست آوردن یک بلیط ارزان خواهد بود.
گرفتن بلیط چارتر کیش در فصل تابستان باعث کاهش هزینه‌های اولیه و نهایی سفر شما می‌شود.

 

آیا امکان استرداد بلیط چارتر وجود دارد؟
گفتیم که پرواز چارتر یعنی تعداد مشخصی صندلی توسط یک شرکت اجاره می‌شود و در یک دوره زمانی آنها را واگذار می‌کند. گاهی ممکن است به دلایل مختلفی این صندلی‌ها و بلیت‌ها خالی بمانند. اینجا شما وسوسه می‌شوید که بلیط های چارتر را با قیمت ارزان‌تری بخرید و از آن استفاده کنید. اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید، حتماً حتماً برای سفر برنامه قطعی داشته باشید.
خبر نگران کننده در مورد بلیط پرواز چارتر این است که شما به هیچ وجه نمی‌توانید آن را کنسل کنید. در واقع شما که بلیط چارتر را رزرو می‌کنید، شرکت مورد نظر با اطمینان کامل شما را به عنوان مسافر قبول دارد و هیچ امکانی برای لغو پرواز و کنسل کردن بلیط در نظر نمی‌گیرد.
اما اگر ادامه این مطلب را بخوانید سایتی را برای خرید بلیط چارتر به شما پیشنهاد خواهیم داد که این دغدغه را نیز برطرف کرده است.

چارتر 3 اگر به دنبال بلیط چارتر هستید، حتماً بخوانید

بلیط پرواز چارتر را از کجا تهیه کنیم؟
در ابتدای متن قول دادیم که یک شرکت خوب و معتبر در زمینه تهیه بلیط چارتر معرفی کنیم. شرکت مورد نظر ما، شرکت چارتر است که به عنوان یکی از معتبرترین و متعهدترین شرکتهای ایرانی در این زمینه شناخته می‌شود. این شرکت در بین گزینه‌های خود به کمترین قیمت‌ها در دوره‌های زمانی مختلف اشاره می‌کند و شما می‌توانید با توجه به وضعیت مالی خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.
شرکت چارتر نزدیک به ۵ سال به صورت اینترنتی فعالیت دارد و از یک تیم پشتیبانی بسیار پیگیر و حرفه‌ای بهره می‌برد. برای کلیه پروازهای رزرو شده و درخواست‌های شما در این سایت پشتیبانی ۲۴ ساعته وجود دارد که در هر مرحله دچار مشکل شدید، به راحتی آن را برطرف کنید. یکی از خدمات منحصر به فردی که این سایت ارائه می‌دهد، استرداد بلیط به صورت کاملا خودکار در مدت زمان کمتر از یک ساعت برای کلیه بلیط‌های چارتری و سیستمی، می‌باشد‌ و ساده بودن فرآیند خرید نسبت به سایر سایت‌ها و جامع بودن اطلاعات برای کاربران از دیگر ویژگی‌های سایت چارتر است که احتمالاً کمتر نمونه‌ای مشابه به آن دیده‌اید. با کمک گروه چارتر شما می‌توانید با کیفیت‌ترین پروازها و ارزان‌ترین بلیط های چارتر را خریداری کنید و از صندلی هواپیمای خود مطمئن باشید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]
           
برو بالا
 

نظر کاربران :

  • سفریتو

    به چارتر پیشنهاد میکنیم به جای استفاده از URLهای فارسی از URLهای انگلیسی استفاده کنند چرا که در اینده میتونه در برخی جاها مشکل ساز بشه براش . پیشنهاد بعدی این هستش ترجیحا روی دسته ها کار کنند چرا که با قدرت گرفتن دسته ها مابقی موارد رو هم کمک میکنه برای افزایش رتبه در گوگل

    ۲۵ آذر, ۱۳۹۷ پاسخ دادن
  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تخت جمشید روستای کندوان زیبایی های گیلان سد شاه عباسی طبس اماکن دیدنی یزد