رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۷ تیر ۱۴۰۱

انواع تراول ماگ و فلاسک های مسافرتی

لینک این مطلب کپی شد!

انواع تراول ماگ و فلاسک های مسافرتی را در این مطلب بررسی خواهیم کرد . تا با اطمینان و آگاهی بیشتر انتخابی هوشمندانه داشته باشید و لذت ببرید .لیوان های مسافرتی یکی از اقلامی هستند که به دلیل استفاده زیاد نیاز به توجه و دقت بیشتری در هنگام خرید دارند. با توجه به تنوع بسیار زیاد این محصول در بازار، ممکن است هر شیشه ای که می بینید وسوسه شوید که بخرید! حتی بدون اینکه کمی در مورد آن تحقیق کنید. معایب تراول ماگ با استفاده مکرر ظاهر می شود. پس سعی کنید در خرید دقت کنید.باز و بسته می‌شود. همچنین به قدری درب آن‌ها محکم بوده که امکان ریخته شدن مایعات درون آن وجود ندارد.

تراول ماگ

مزایای استفاده از تراول ماگ

هنگام رفتن به کوه در تابستان و زمستان و حمل آب خنک و یا نوشیدنی گرم
در هنگام سفر که وقت کافی برای تهیه نوشیدنی موردعلاقه خود نداریم.
در محل کار و روزهای پرمشغله که سرگرم کار می شویم و نمی خواهیم نوشیدنی مان از دهان بیفتد.
هنگام مطالعه و انجام کارهای روزمره و رفع خستگی با نوشیدن یک فنجان قهوه داغ
هنگام رانندگی طولانی و نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و سرد
در مقایسه با وسایل مشابه مانند کلمن و فلاسک قیمت ارزان‌تری دارند و دقیقا کار این دو وسیله را برای شما انجام می‌دهند پس می‌توان نتیجه گرفت ارزش خرید بالایی دارند.
برخلاف کلمن و فلاسک به راحتی می‌توان آن را درون کوله پشتی یا کیف دستی قرار داد به همین علت حمل آن‌ها خیلی راحت است و یک وسیله ضروری برای سفر به حساب می‌آیند.
تفاوتی نمی‌کند که درون آن را با آب جوش پر کنید یا آب سرد زیرا اگر درون آن آب جوش بریزید تا ساعت‌ها دمای آن را جوش نگه می‌دارد و اگر آب یخ بریزید، تا ساعت‌ها سرد باقی می‌ماند.
به علت داشتن اندازه کوچک و جمع و جور همیشه در دسترس است و شما برای نوشیدن مایعات درون آن نیاز به توقف نخواهید داشت و حین حرکت می‌توانید از مایعات درون آن استفاده کنید.
مکانیسم باز و بسته شدن درب آن‌ها به گونه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن باز و بسته می‌شود. همچنین به قدری درب آن‌ها محکم بوده که امکان ریخته شدن مایعات درون آن وجود ندارد.

نکات مهم هنگام خرید ماگ سفری

جنس ماگ مسافرتی: اولین فاکتور هنگام خرید ماگ مسافرتی توجه به جنس آن است. اگر قصد استفاده از ماگ سفری را در محیط اداری یا منزل خود دارید، بهتر است از نوع ماگ سرامیکی یا ماگ شیشه ای استفاده کنید و اگر به دنبال محصولی مناسب برای سفر هستید، متریال استیل را از آن خریداری کنید.
گنجایش تراول ماگ: ماگ‌های مسافرتی در اندازه و سایزهای مختلفی تولید می شود که هر کدام قابلیت نگهداری حجم مشخصی از مایعات را دارند. شما باید حجم ماگ خود را با توجه به نیاز بدن خود انتخاب کنید. حجم ماگ نباید آنقدر کم باشد که زود خالی شود و مجبور شوید آن را پر کنید و نباید آنقدر زیاد باشد که فضای زیادی را اشغال کند و وزن آن باعث ناراحتی شما در حمل شود.
بدنه عایق: تراول ماگ چه از جنس شیشه، چه پلاستیک و چه فولادی باید دارای بدنه عایق یا عایق مناسب در اطراف بدنه باشد. اگر می خواهید نوشیدنی شما در همان دمای اولیه باقی بماند، باید تراول ماگ را با عایق مناسب خریداری کنید. ماگ مسافرتی معمولاً کاربردهای زیادی دارند، از نوشیدن قهوه در محل کار گرفته تا حمل آب سرد در هنگام کوهنوردی. با استفاده از این ماگ سفری می توانید لحظات شادی را برای خود رقم بزنید.
اما باید مراقب باشید که ماگ های مسافرتی روکشی با عایق خلاء نداشته باشند. به همین دلیل است که استفاده از تراول ماگ با درب قفل شده بسیار مهم است تا فرآیند انتقال حرارت را تا حد ممکن کاهش دهد.

دسته دار یا بدون دسته بودن ماگ سفری: یکی از نکاتی که در خرید تراول ماگ باید به آن توجه کرد این است که دسته دارد یا نه. این برای یک ماگ مسافرتی خیلی مهم نیست، زیرا بدن آنها به اندازه ماگ معمولی که نیاز به دسته دارند گرم نمی شود. از طرفی وجود دسته می تواند فضای بیشتری را نسبت به کوله پشتی شما اشغال کند پس پیشنهاد می کنم زیاد به این موضوع توجه نکنید و مطابق سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.
قابلیت شستشوی آسان: یک تراول ماگ ، به دلیل استفاده مکرر، باید به راحتی قابل شستشو باشد. بدین صورت که اگر نیاز بود با دست آن را شستشو دهید، بتوانید تمام بخش های آن را بشویید.
قیمت ماگ: قیمت ماگ در بازار می تواند از چند ده هزار تن شروع شود و تا چند صد هزار تومان و حتی بیشتر ادامه یابد. از جمله مواردی که این نوع کالا را ارزان یا گران می کند باید به: نوع محصول، سایز، برند سازنده، ظاهر، مسائل ایمنی شیشه و … اشاره کرد. پس در هنگام خرید ماگ سعی کنید بهترین نمونه موجود را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنید.

تراول ماگ

انواع تراول ماگ

ماگ شیشه ای

ماگ شیشه ای یکی از انواع تراول ماگ است که از نظر ظاهری تنوع کمتری دارند و معمولاً اشکال ساده ای دارند. نسبت به مدل های سیلیکونی نگهداری حرارت داخلی کمتری دارند و برای استفاده در ریختن مایعات خیلی داغ چندان مناسب نیستند!

ماگ سرامیکی

ماگ سرامیکی جز قدیمی ترین و محبوب ترین مدل ها در بین تراول ماگ های موجود در بازار است. این نوع ظروف شیشه ای که علاوه بر نیروی حفظ حرارت مورد نظر کاملا شکننده بوده و دارای طرح های متنوعی می باشد.

ماگ پلاستیکی

یکی از انواع تراول ماگ تراول ماگ سرامیکی است . این محصولات عمدتاً از پلاستیک های دوستدار محیط زیست و بازیافتی ساخته شده اند و اگرچه عمر کوتاه تری دارند، اما گرمای نوشیدنی شما را به خوبی حفظ می کنند. اما به خاطر داشته باشید که آنها می توانند کمی طعم نوشیدنی مورد علاقه شما را تغییر دهند.

ماگ استیل

این مدل از تراول ماگ عمدتاً برای مسافرت استفاده می شود. زیرا ماگ های استیل دارای دوام و استحکام نگهداری حرارت بالا بوده و بدنه ای نسبتاً مقاوم در برابر ضربه های مختلف دارند.

تراول ماگ

معرفی بهترین تراول ماگ ۲۰۲۱

حالا که محدودیت های مسافرتی به آرامی در سراسر جهان برداشته و دفاتر مسافرتی شروع به بازگشایی می کند بهترین فرصت برای به روز کردن تجهیزات مسافرتی و کمپینگ است. اگر قصد دارید به محض واکسینه شدن کامل به تعطیلات بروید یا شغل شما اخیراً اعلام کرده است دورکاری برداشته شده و نیاز به مراجعه حضوری می باشد، تراول ماگ خوب یک وسیله جانبی بسیار پرکاربرد است. سرمایه گذاری در ماگ های مسافرتی نیز می تواند به شما کمک کند از فنجان های قهوه یک بار مصرف کمتری استفاده کنید که به طور کلی برای محیط زیست بهتر است. انواع تراول ماگ در بازار وجود دارد که تصمیم گیری برای خرید آن دشوار است. ما براساس توصیه های Consumer Reports که لیوان‌ها چقدر دما را حفظ می‌کنند، تمیز کردن آن‌ها چقدر آسان است، نحوه استفاده از تراول ماگ چقدر آسان است و درب‌ها چقدر نشتی دارند اقدام به رتبه بندی بهترین تراول ماگ سال ۲۰۲۱ کرده ایم. به هر لیوان یک امتیاز (از ۵ ستاره) برای حفظ دما، انعطاف پذیری، برداشتن راحت و تعویض واشر داده شده است. براساس این معیار ها و داده های مجله فوربز ۵ مورد از بهترین تراول ماگ سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم.

بهترین تراول ماگ : ماگ مسافرتی Stanly Trigger Action

اگر روال صبحگاهی شما همیشه با یک فنجان گرم قهوه شروع می شود و به پایان می رسد، همچنین از نوشیدنی های دیگر مانند چای، لیموناد یا آب سیب استفاده کنید (نوشیدنی های گازدار توصیه نمی شود) ماگ استنلی مدل تریگر اکشن بهترین انتخاب برای شماست.

چرا استنلی تریگر اکشن بهترین تراول ماگ لیست ماست؟

Stanley برای مدت طولانی به طور دقیق از سال ۱۹۱۳ فعال است. تطبیق ماگ مسافرتی Stanley Classic Trigger-Action با طراحی کلاسیک و عملکرد مدرن تحسین برانگیز است. به خصوص با رنگ سبز Hammertone که مشخصه محصولات استنلی است. ماگ مسافرتی تریگر-اکشن کلاسیک Stanley از فولاد ضد زنگ بادوام ۱۸/۸ ساخته شده است که بوی قهوه یا لکه‌ها را حفظ نمی‌کند. همچنین از عایق خلاء دو جداره استفاده می کند که قهوه یا چای شما را در تمام صبح گرم نگه می دارد. استنلی ادعا می‌کند که نوشیدنی‌ها را تا پنج ساعت گرم نگه می‌دارد، که در اکثر آزمایش ها که توسط تیم های کمپینگ انجام شده است صحت این ادعا تایید گردیده است. همچنین اگر هوس قهوه یا آب سرد دارید، نوشیدنی‌ها را سرد نیز نگه می‌دارد.

چیزی که این ماگ استنلی را متمایز می کند، درب با عملکرد ماشه آن است. با یک دکمه فشاری تا زمانی که آن را فشار ندهیم بسته است و در جلوگیری از نشتی عالی است. برای جریان یافتن مایع، فقط دکمه ماشه را فشار دهید و لذت ببرید و به راحتی می توانید آن را با یک دست انجام دهید. مقاومت در برابر نشتی به این معنی است که شما در هر شرایطی ایمن هستید به خصوص وقتی روی میز کارتان وسایل الکترونیکی حساس دارید. در تست مقاومت و دوام هم استنلی همیشه برنده است. به علاوه، درب آن به راحتی در صورت نیاز به شستشو جدا می شود. فقط درب بالایی را باز کنید، دسته زیر درب را بچرخانید و بکشید. قطعه داخلی باید درست بیرون بیاید. سپس هر سه تکه ماگ را در ماشین ظرفشویی بیندازید (بله، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است) و برای استفاده بعدی آماده است. همچنین این تراول ماگ را با دست هم می توان شست، با این حال، شستن درب آن به آسانی تمیز کردن ماگ نیست. داخل کلاهک فضاهای کوچکی وجود دارد که دسترسی به آنها کمی سخت است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که هیچ دسته ای در قسمت بیرونی این لیوان وجود ندارد. بنابراین اگر دستتان پر است اما نمی توانید قهوه را نیاورید، نمی توانید آن را با کارابین به کوله خود وصل کنید یا آن را به دور انگشت قلاب کنید. همچنین مشخصات این لیوان را براق نگه می دارد. و از آنجایی که در برابر نشتی بسیار مقاوم است، می توانید در صورت نیاز آن را در یک جیب یا مستقیماً داخل کوله پشتی قرار دهید.

تراول ماگ

ماگ مسافرتی SIGG Miracle دو جداره

تراول ماگ سیگ مدل Miracle یکی از انواع تراول ماگ است با درب ضد نشتی ثبت شده، از فناوری خودکار قفل درب استفاده می‌کند و زمانی که دکمه نزدیک بالای آن را فشار دهید می توانید نوشیدن را شروع کنید. به سادگی دکمه نوشیدن را فشار دهید و رها کنید تا بسته شود. تراول ماگ سیگ مدل میراکل می تواند یک نوشیدنی سرد را تا ۱۰ ساعت در آن دما نگه دارد و عایق آن می تواند قهوه شما را تا ۲ ساعت گرم نگه دارد. فناوری Autoseal به شما کمک می کند تا زمانی که می خواهید جرعه جرعه جرعه بنوشید، حداقل حرارت ممکن از لیوان قهوه خارج می شود و امکان استفاده ایمن با یک دست و بدون ریختن تصادفی را فراهم می کند. به دلایل ایمنی یک مکانیسم قفل امنیتی اضافی وجود دارد که کانتینر را ۱۰۰٪ ضد نشت می کند حتی زمانی که در کیف شما وارونه باشد. فعال کردن مکانیسم با فشار دادن دکمه ایمن در بالای درب، به شما اطمینان بیشتری می دهد که درزگیر خودکار زمانی که در کیف شما است، ناخواسته باز نشود.

تراول ماگ

سیستم جدید نوشیدنی ثبت شده که توسط Sigg توسعه یافته است، تضمین می کند که تمیز کردن قسمت بالایی بسیار آسان است. قسمت داخلی رویه را می توان جدا کرد و شستشو داد. مواد مصنوعی به کار رفته در این ماگ مسافرتی فاقد BPA است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که این تراول ماگ سموم را به قهوه شما منتقل نمی کند. تراول ماگ Miracle در اکثر جا لیوان‌ها قرار می‌گیرد، اما، به لطف درب ضد نشتی ثبت شده، می‌توانید آن را به سادگی در کوله‌پشتی یا کیف خود بدون هیچ گونه خطر نشت قرار دهید.

مشخصات ماگ مسافرتی میراکل
فولاد ضد زنگ ۱۸/۸ با کیفیت بالا
عایق خلاء دو جداره
پوشش مس برای عایق اضافی
نوشیدنی ها را به مدت ۱۰ ساعت سرد و ۲ ساعت گرم نگه می دارد
قابل استفاده با یک دست
وزن: ۲۳۵ گرم
هم در برابر نشتی و هم در برابر ریزش مقاوم است
سیستم آشامیدنی جدید ثبت اختراع، به راحتی جدا می شود و به راحتی تمیز می شود
دکمه فشاری خودکار در کنار درب
دکمه قفل درب برای بسته شدن ۱۰۰٪ ضد نشتی برای جلوگیری از نشت تصادفی
درب با طراحی ارگونومیک برای نوشیدن آسان
بدون BPA، BPF، BPS، فتالات، PVC و پلی کربنات
برای اکثر جا لیوان ها مناسب است
دهان باز، آسان برای پر کردن و تمیز کردن
ما توصیه می کنیم این محصول SIGG™ را فقط با دست بشویید. به این ترتیب کیفیت خود را مدت بیشتری حفظ می کند
روزانه محتویات را خالی کنید، مرتباً با دست بشویید، بگذارید وارونه خشک شود، درب آن را بردارید
طراحی سوئیسی

تراول ماگ فولادی ضد زنگ زجیروشی مدل SM-SA60BA

برای داشتن عایق بی نظیر و حفظ گرمای بی بدیل، تراول ماگ Zojirushi بهترین انتخاب است. این ماگ داری ساختار عایق خلاء از جنس استنلس استیل دارد که می‌تواند نوشیدنی شما را در تمام طول روز سرد یا گرم نگه دارد، اما چیزی که واقعاً برجسته است، درب روکش آن است که با طراحی متفکرانه طراحی شده است. تراول ماگ Zojirushi دارای یک دریچه هوا است که اطمینان می دهد نوشیدنی شما به راحتی خارج می شود، و یک واشر لاستیکی با مهر و موم محکم برای جلوگیری از ریختن نوشیدنی دارد. حتی یک قفل ایمنی روی درب برای جلوگیری از باز شدن آن در کیف شما وجود دارد و قطعات برای تمیز کردن آسان از هم جدا می شوند. این ماگ دارای دهانه وسیعی است که پر کردن آن را آسان می کند و داخل آن نچسب است که درتمیز کردن آسان آن بسیار موثر است.

تراول ماگ

ماگ مسافرتی Contigo Autoseal

بسیاری از انواع تراول ماگ مسافرتی دارای ظرفیت نیم لیتر هستند، اما اگر آنقدر قهوه نمی نوشید، این ماگ ۲۸۰ میلی لیتری از Contigo احتمالاً اندازه بهتری دارد. ماگ مسافرتی کوچک کانتیگو دارای طراحی جمع و جور و بدون دسته است و عایق خلاء فولادی ضد زنگ آن می تواند نوشیدنی ها را تا سه ساعت گرم یا بیش از ۱۰ ساعت سرد نگه دارد. به لطف درب ضد نشتی آن، می توان با یک دست به راحتی از این ماگ استفاده کرد . پس از اتمام نوشیدن، به طور خودکار دوباره درب آن بسته می شود تا نشت را از بین ببرد. فقط به خاطر داشته باشید که درب آن قابل شستشو با ماشین ظرفشویی است ولی بدنه آن فقط با دست قابل شستشو می باشد.


تراول ماگ Mira

می‌توانید با این لیوان مسافرتی عایق‌شده Mira که همراه با یک صافی مناسب که درست در دهانه بطری قرار می‌گیرد، از چای تازه دم شده لذت ببرید. تراول ماگ نیم لیتری میرا از فولاد ضد زنگ بادوام است. صافی مشبک دو تکه آن برای تهیه چای و دمنوش در مسیر کار شما ایده آل است. همچنین می‌توان از آن به‌عنوان یک لیوان قهوه استاندارد استفاده کرد. این برند ادعا می‌کند که این ماگ مسافرتی نوشیدنی شما را تا ۱۲ ساعت گرم نگه می‌دارد.

تراول ماگ
نتیجه گیری : تراول ماگ مناسب برای من کدام است؟
انتخاب تراول ماگ خوب و مناسب از میان انواع تراول ماگ برای نوع فعالیت شما، بستگی مستقیم به سلیقه شما دارد. تمام مدل های معرفی شده بالا گزینه های مناسبی برای خرید هستند. استنلی تریگر اکشن سال ها ست در بازار ایران حضور دارد و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. از طرفی بسیار مقاوم و بادوام است. کانتیگو نیز طراحی ظاهری بسیار جذابی دارد و نیاز کسانی که دنبال ماگ با سایز کوچک تر هستند، برآورده می نماید. ماگ مسافرتی سیگ مدل میراکل نیز طراحی بسیار جذابی دارد و هم از ترکیب رنگ های جذابی برخوردار است، در ضمن زمان زیادی نوشیدنی شما را گرم نگه می دارد.پیشنهاد می کنم مطلب تراول ماگ چه ویژگی هایی دارد را هم مطالعه کنید .

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *