رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۵ اسفند ۱۳۹۳

امیدواری «سلطانی‌فر» به کارنامه نوروز ۹۴

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر :۱۳۹۳/۱۲/۲۵- رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ابراز امیدواری کرد، با اجرای برنامه‌ریزی‌های نظارتی برای مراکز خدماتی و اقامتی، کارنامه مثبت و قابل قبولی در جهت خدمت‌رسانی مردم در نوروز حاصل شود.

به گزارش خبرنگار گردشگری ایسنا، مسعود سلطانی‌فر در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر با اشاره به مصوبه‌ دولت درباره فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و برنامه‌ریزی‌هایی که در چارچوب این ستاد با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای متولی خدمات در سفرهای نوروزی صورت گرفته، امیدواریم نوروز کم‌حادثه‌ای در سال ۹۴ داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های صورت گرفته در استان‌ها در سطح بالا آنچنان که مد نظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور برای خدمت رسانی به مردم بوده، انجام گرفته افزود: از حدود سه ماه قبل فعالیت ستادهای هماهنگی خدمات سفر در استان‌ها و همچنین ۴۳۰ ستاد در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداری‌ها مشغول فعالیت‌اند که امیدواریم با افزایش امکانات خدماتی و پذیرایی و برنامه‌ریزی‌های نظارتی، کارنامه مثبت و قابل قبولی در خدمت‌رسانی مردم برای نوروز داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: امیدواریم این ستاد پس از نوروز و در ادامه سال ۹۴ در ایام تعطیلی هم که مردم برای سفر انتخاب می‌کنند، هماهنگی خوبی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سلطانی‌فر در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران اعلام کرد: امکانات خدماتی و پذیرایی برای نوروز ۹۴ به نسبت سال گذشته ۲۰ درصد و امکانات نظارتی ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون یک‌هزار و ۶۰۰ هتل، چند صد مهمان‌پذیر و نزدیک به یک‌هزار کمپ اقامتی آماده خدمت‌رسانی به مردم در تعطیلات نوروز هستند.

به گزارش ایسنا، در پایان سخنرانی مقامات، رژه عوامل اجرایی خدمات سفر در نوروز در حضور فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی، وزیر بهداشت، رئیس سازمان راهداری، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس سازمان هلال احمر انجام شد و به ترتیب یگان پیاده نیروهای پلیس راهور ناجا، راهور محله، ستاد هماهنگی خدمات سفر، امداد خودرو، کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، همیاران پلیس، فرهنگ‌یاران و بازرسان افتخاری، خودروهای گشت‌ راهداری، یگان سواره راهنمایی و رانندگی، اکیپ امداد و نجات هلال احمر، پلیس راه و اتوبان، پلیس ترافیک شهری، اورژانس سیار، اکیپ راهداری و محیط زیست و آتش‌نشانی مانور دادند.

همچنین مانور هوایی پلیس در آسمان محل رزمایش اجرا شد.

به گزارش ایسنا، در این رزمایش مانور تصادف با نمایش حضور خودروهای عملیات امدادرسان و پلیس اجرا شد که در این نمایش پس از برخورد سه خودرو با سرعت بالا با یکدیگر،‌خودروهای پلیس، اورژانس،‌ امداد و نجات، آتش‌نشانی و گشت راهداری به ترتیب در محل حادثه حضور پیدا کردند.

831 امیدواری «سلطانی‌فر» به کارنامه نوروز 94

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *