رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۲۳ شهریور ۱۳۹۳

استفاده از راهنمایان مجاز تور موجب رضایت گردشگران در تبریز

لینک این مطلب کپی شد!

تاریخ خبر ۱۳۹۳/۶/۲۳-نشست مشترک اعضای هیآت مدیره انجمن صنفی راهنمایان و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی برگزار گردید.

به گزارش نصرنیوز، طی این نشست که روز چهارشنبه ۲۲ مرداد در محل دفتر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان برگزار شد اعضای هیات مدیره انجمن ها به بحث و تبادل نظر درحوزه های مختلف وارائه راهکارهای هر چه بیشتر پرداختند.

تبریزی، رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با اشاره به لزوم همکاری هرچه بیشتر و تعادل در عرصه های مختلف فی مابین دو انجمن بر لزوم انجام فعالیت های مشترک برای رفع مشکلات و چالش های موجود در عرصه گردشگری استان تاکید نمود.
در ادامه مشهوری آفاق، رییس انجمن صنفی راهنمایان استان با تاکید بر نقش راهنمایان گردشگری در افزایش رضایتمندی مسافران و وجود راهنمایان مستقر و توانمند در استان افزود: استفاده از راهنمایان مجاز و مورد تائید انجمن نه تنها موجب افزایش کیفیت تورها و رضایت میهمانان خواهد شد ،بلکه امکان نظارت بر عملکرد راهنمایان را نیز به راحتی فراهم خواهد آورد.

در پایان این نشست و طی تفاهم نامه ای مقرر شد، تا انجمن دفاتر خدمات مسافرتی طی بخشنامه ای به دفاتر خدمات مسافرتی را ملزم به استفاده از راهنمایان مجاز نماید و انجمن صنفی راهنمایان متعهد شد تا شرایط را برای اعضای علاقمند و فعال در دفاتر خدمات مسافرتی که فاقد مجوز راهنمایی بوده و به امر راهنمایی تور می پردازند را با معرفی به آموزشگاه های مجاز و گذراندن دوره جهت اخذ مجوز راهنمای تور فراهم نماید.

10577047_400011690155750_9075467280119466491_n استفاده از راهنمایان مجاز تور موجب رضایت گردشگران در تبریز

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *