رزرو هتل رزرو هتل های شهر وان ترکیه
۱۹ تیر ۱۳۹۳

ارائه اطلاعات گردشگری ۲۴ساعته می شود

اشتراک گذاری

تاریخ خبر : ۱۳۹۳/۰۴/۱۹ – خبرگزاری آریا- مدیرسامانه ۱۳۷سازمان بازرسی شهرداری تهران از ارائه ی اطلاعات گردشگری سامانه۱۳۷ به صورت ۲۴ساعته به شهروندان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران مسعود سلیم جوهری مدیر سامانه ۱۳۷سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان آغاز اجرای تورهای گردشگری تابستان به ارائه اطلاعات گردشگری سامانه ۱۳۷ از فروردین ماه سال جاری اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به استقبال بی شمار شهروندان در نوروز ارائه طلاعات گردشگری از این سامانه در تابستان نیز تداوم خواهد داشت.
وی با بیان اینکه شهروندان پس از تماس با ۱۳۷ و انتخاب عدد ۱ به راهنمای گردشگری متصل خواهند شد افزود: ارائه اطلاعات لازم در خصوص مسیرهای گردشگری و نیز معرفی نزدیکترین آژانس مسافرتی از جمله خدماتی است که شهروندان پس از تماس با این سامانه دریافت خواهند نمود.
وی با یادآوری اینکه تبلیغات محیطی نیز جهت هدایت شهروندان به این سامانه فراهم شده است، ثبت شماره تماس شهروندان در این سامانه و تماس کارشناسان گردشگری با آنان پس از دریافت خدمات رایگان از دیگر اقدامات شهرداری تهران در جهت آگاهی از رضایت شهروندان و رفع نقایص احتمالی عنوان و خاطرنشان کرد: باتوجه به فعالیت ۲۴ساعته کارشناسان گردشگری در این سامانه شهروندان می توانند در هر ساعت از شبانه روز اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

20140709095353387 ارائه اطلاعات گردشگری 24ساعته می شود

           
 

نظر کاربران :

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *